Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-14, 19:11   #196

Moffegrevs avatar

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Tog den till 2,05. Funderar på om jag ska tradea ut den med garanterad profit nu.

5 i odds på Schweiz.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-14, 19:26   #197

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2250
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ingo73 Visa inlägg
jag missade hos staten med en minut, men hoppas och tror att ni vinner fett allihop
Fast dom där 4.05 levde inte fram till match. Om det är någon tröst.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-14, 19:33   #198

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3097
Standard

suger

det suger ju just nu iaf
ingo73 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-14, 19:36   #199

Wagners avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
AFC +2 till 1,975 hos Bet 365 känns bra i min bok.
1-0. Nu måste Sirius göra fyra för det ska skita sig helt.
Gammal 2013-10-14, 20:23   #200

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av offside Visa inlägg
Mycket bra odds. En match som luktar kryss.

2013-10-14 18:30FotbollSchweiz U21 vs Kroatien U21 X2 FT 8 2.050

Kroatien underskattas i min mening. Alldeles för högt odds på dom. Kroatien har 11-0 i målskillnad efter tre matcher, Schweiz har 8-0, med en match mindre spelad. Dock ska man komma ihåg att dom (båda lag) mött mediokra lag som Lettland och Lichtenstein. Däremot tog Kroatien en svår seger borta mot Ukraina. Men det är alltså två lag i en positiv trend.

Det märks att Kroatien tar denna match på allvar då man valt att plocka in meriterade mittfältaren från Inter, Kovacic. Han var inte med senast. Förstärkt har man även gjort med Genoa försvararen Vrsaljko och Udinese backen Bubnjic. Ett landslag som annars har mycket talang. På anfallet har man duktige Rebic som tillhör Fiiorentina. Han har gjort ett mål i kvalet hittills. Duktiga mittfältaren Brozović (ordinarie i Dinamo Zagreb) är den som satt dit flest med fyra mål.

Schweiz i sin tur, kör på med sin vanliga trupp. Man kallar tex inte in spelare som Rodriguez, Drmić (sex mål på elva U21 matcher), Xhaka och Seferovic. Alla dom är med i A-landslaget imorgon. Mycket viktiga mittfältaren Kasami (fem mål på 28 matcher), som varit startman i dom två första U21-matcherna och gjort två mål, kommer denna gång att vara med A-laget istället. Och det är ett tungt avbräck för Schweiz.

Kroatien X2 testas!
Offside= Konungarnas Konung
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fozho (+1)
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-14, 20:27   #201

Wagners avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
1-0. Nu måste Sirius göra fyra för det ska skita sig helt.
Men va fan. http://direktrapport.unt.se/match.aspx?id=2638291

59 min
henke111 (+3), Rooodi (+1)
Gammal 2013-10-15, 00:57   #202
Rekmästare

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1687

offside bettar
Stats: 210 - 219 - 12
ROI: 116.51%
Vinstprocent: 48.95%

Standard

Så många matcher, så lite spelvärde. Ett spel som dock känns bra är:

2013-10-15 21:00FotbollEngland vs Polen BTTS Ja FT 8 2.300

-

Sen kommer jag avvakta och se startelvorna i Turkiet - Holland matchen. Funderar på Turkiet där. Man är i bra form. Terim är tillbaka. Hemmaplan. Holland saknar RvP och kommer ev. göra ett antal byten i backlinjen.

Men jag får se, inget som är självklart.

Ett spel däremot. Tror Polen kan skaka ett nervöst England. Motiverar ev. lite kort imorgon. Nu måste jag sova.
offside är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-15, 01:02   #203

Krille25s avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Citat:
Så många matcher, så lite spelvärde. Ett spel som dock känns bra är:

2013-10-15 21:00FotbollEngland vs Polen BTTS Ja FT 8 2.300

-

Sen kommer jag avvakta och se startelvorna i Turkiet - Holland matchen. Funderar på Turkiet där. Man är i bra form. Terim är tillbaka. Hemmaplan. Holland saknar RvP och kommer ev. göra ett antal byten i backlinjen.

Men jag får se, inget som är självklart.

Ett spel däremot. Tror Polen kan skaka ett nervöst England. Motiverar ev. lite kort imorgon. Nu måste jag sova.
Du kan väl rygga Bosnien spelet så man kanske har lite tur!
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-15, 01:08   #204
Rekmästare

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1687

offside bettar
Stats: 210 - 219 - 12
ROI: 116.51%
Vinstprocent: 48.95%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Krille25 Visa inlägg
Du kan väl rygga Bosnien spelet så man kanske har lite tur!
Jag gillar det spelet faktiskt. Var nära att gå på samma linje. Men alltså jag litar inte riktigt på Bosniens mentalitet och nerver. Man har en förmåga att klanta till det när det väl gäller. Typiskt Balkan. Inget illa menat.

Men som sagt, känns som ett bra spel.

Lycka till.
offside är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-15, 01:16   #205

Krille25s avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3088

Krilles Fotbolls Bok
Stats: 101 - 131 - 16
ROI: 114.70%
Vinstprocent: 43.53%

Standard

Citat:
Jag gillar det spelet faktiskt. Var nära att gå på samma linje. Men alltså jag litar inte riktigt på Bosniens mentalitet och nerver. Man har en förmåga att klanta till det när det väl gäller. Typiskt Balkan. Inget illa menat.

Lycka till.
Vet exakt vad du menar! Ett tidigt mål och det kan rinna iväg rejält
Krille25 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-15, 16:08   #206

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 714
Standard

Citat:

Lycka till.
Haha vad har mentalitet och nerver med det och göra. Du får det att låta som att dom inte går in i matchen hundra och tror att det kommer bli lätt. Tvärt om man kommer att satsa allt eller inget och får man mot förmodan ett mål på sig så kommer man att kriga för att vinna matchen då detta betyder enorm för dom och hela folket. Vi såg alla vändningen mot Slovakien...
amarinho är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-15, 16:17   #207
Banned

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av amarinho Visa inlägg
Haha vad har mentalitet och nerver med det och göra. Du får det att låta som att dom inte går in i matchen hundra och tror att det kommer bli lätt. Tvärt om man kommer att satsa allt eller inget och får man mot förmodan ett mål på sig så kommer man att kriga för att vinna matchen då detta betyder enorm för dom och hela folket. Vi såg alla vändningen mot Slovakien...
& du tycker Bosnien varit starka i viktiga matcher tidigare ??

Håller med offside till fullo, man kan mycket väl vinna matchen, t o m troligt att man gör det, men deras nerver har sviktat tidigare & ngt lag att hålla i handen är det definitivt inte.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-10-15, 17:00   #208

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg

Håller med offside till fullo, man kan mycket väl vinna matchen, t o m troligt att man gör det, men deras nerver har sviktat tidigare & ngt lag att hålla i handen är det definitivt inte.

Jag har inte sagt att laget är bäst i turneringen men i just den här gruppen så har motståndet inte vart något vidare och hittills har man krossat dom flesta lagen (förutom kanske Grekland och Slovakien) med rätt så stora målskillnader så jag förstår inte vad som ska bli mycket svårare ikväll? Kanske några felaktiga domslut?
Gammal 2013-10-15, 17:03   #209

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg

F.ö så tycker jag att både Platini och Fifa kan dra åt helvete. Kolla gärna på denna match och säg mig om det är rättvist. https://www.youtube.com/watch?v=_UJ6GHwVtzU

Edit: Ursäkta Offside för offtopic.

Senast redigerad av amarinho den 2013-10-15 klockan 17:10.
Gammal 2013-10-15, 17:08   #210

Migges avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 3515
Standard

Citat:
Lagom till fotbollssäsongens start, så påbörjar jag en speldagbok.

*Vill helst att denna tråd hålls så "ren" som möjligt. Man får gärna komma med egna tankar och spel, men det ska diskuteras relevanta saker då. Inlägg som "har du något spel idag", eller "fan vad usel/bra du är" och sånt undanbedes tack.
Nu när offside lägger så fina rekar/tips till oss alla att ta del av så vore det väl inte för mycket begärt att det minsta vi kan göra är att respektera offsides önskan med denna tråden!
Kekec (+5), Tomte (+5), bettingmaster (+5)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng
Stängt ämne

td