Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-09, 19:02   #121

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2-1 i NHL under gårdagen men jag börjar verkligen känna hur möjliga objekt i andra ligor minskar i antal. Japanska basebollen har officielt slut på grundserien, närmast väntar "Climax Series" (ja, endast japanerna kan hitta på ett namn med sådan insinuation) som börjar den 12:e. Slutspel kör hela vägen till början av november. MLBn är också tuffare med färre matcher att välja på.

Vad mer? Man får helt enkelt läsa på mer om hockey och dubbla med fotbollen på helgerna. Augusti och september snittade över 170 spel men jag är nöjd om jag kommer upp i 100 under vintermånaderna. Inför kvällen/natten blir det bara ett spel:

2013-10-10 02:05NHLCalgary Flames vs Montreal Canadiens ÖVER Ö 5.5 FT+OT 1 1.870

BOL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 20:17   #122

Semicolons avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 1997

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
2-1 i NHL under gårdagen men jag börjar verkligen känna hur möjliga objekt i andra ligor minskar i antal. Japanska basebollen har officielt slut på grundserien, närmast väntar "Climax Series" (ja, endast japanerna kan hitta på ett namn med sådan insinuation) som börjar den 12:e. Slutspel kör hela vägen till början av november. MLBn är också tuffare med färre matcher att välja på.

Vad mer? Man får helt enkelt läsa på mer om hockey och dubbla med fotbollen på helgerna. Augusti och september snittade över 170 spel men jag är nöjd om jag kommer upp i 100 under vintermånaderna. Inför kvällen/natten blir det bara ett spel:

2013-10-10 02:05NHLCalgary Flames vs Montreal Canadiens ÖVER Ö 5.5 FT+OT 1 1.870

BOL!
Du har ju haft fin utdelning på dina NHL-spel än så länge. Ska bli kul å följa under säsongen.
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 21:38   #123

Rejss avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 4411
Standard

Har du kört NHL tidigare? Vad har du slutat på?

Kollade gamla sheet men såg inget...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 21:47   #124

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Semicolon Visa inlägg
Du har ju haft fin utdelning på dina NHL-spel än så länge. Ska bli kul å följa under säsongen.
Btw nu när jag ser dig här i en tråd, KP letar efter folk att splitta Gowi om du är intresserad.

On topic; Bra edge på Ö/U-spelen, imponerad hittills.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-09, 22:12   #125

Semicolons avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Btw nu när jag ser dig här i en tråd, KP letar efter folk att splitta Gowi om du är intresserad.

On topic; Bra edge på Ö/U-spelen, imponerad hittills.
du har PM
Gammal 2013-10-09, 22:25   #126

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Har du kört NHL tidigare? Vad har du slutat på?

Kollade gamla sheet men såg inget...
De gamla sheeten är tyvärr väldigt ojämna, men det var nog iallafall 3-4 år sedan jag försökte cappa hockey senast. Kan kolla resultat när jag kommer hem, det finns nog i någon gammal excel-fil.

Har dock (anser jag själv iallafall) vuxit som cappare efter att jag flyttade till USA så jag hoppas det även gäller NHL. Hoppas på en full säsong men börjar det gå åt skogen får man ju omvärdera. Folk får rygga på egen risk som de fega säger.
Gammal 2013-10-09, 22:38   #127

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Kul att du kört igång med hockey också! Tror det kommer fortsätta gå kanon.

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 16:53   #128

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Kul att du kört igång med hockey också! Tror det kommer fortsätta gå kanon.
Tack! Jag hoppas.

Jag får nog börja med att lära mig namnen på lagen. Jag tror jag har kallat både Capitols och Redskins för Nationals den här hösten.
Gammal 2013-10-10, 17:07   #129

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3466
Standard

Varför inte bara använda infogningsfunktionen? Borde vara enklare att skriva in alla lagen för hand och bespara dig en hel del tid med
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-10, 18:32   #130

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Varför inte bara använda infogningsfunktionen? Borde vara enklare att skriva in alla lagen för hand och bespara dig en hel del tid med
Ja, i NHL borde jag nog göra det kanske. Det får bli ändring från och med imorgon.

Hursomhaver, det blir många spel ikväll (trots mina tidigare invändningar). Tre NHL-spel (+ en 1P-spel) och sen tror jag Verlander kan hålla Oakland A's i koppel åtminstone de första fem. Sist men inte minst blir det ett överspel i AF. Just nu får väl spelarna (eller iallafall coacherna) inte betalt för hemmalaget så jag undrar om de ens har ljus.. Aja, offensivt kapabla lag och tror de går på lite motstånd. Gissar på minst två TDs per quarter här.
Gammal 2013-10-12, 13:27   #131

Semicolons avatar

Standard

Har fått hanshin rättat som push, antar att någon av listed pitchers inte startade?
Gammal 2013-10-12, 16:43   #132

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Har fått hanshin rättat som push, antar att någon av listed pitchers inte startade?
Ja, Fujinami startade för HANSHIN, jävligt segt.
Gammal 2013-10-12, 20:08   #133

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 3340
Standard

Citat:
Fick den rättad som vinst. Spelade den på Betsafe.
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-13, 20:43   #134

Semicolons avatar

Standard

Fick aven dagens hanshin spel rattat som push, ser att du har den som vinst. Antar att det ar listed pitchers igen. Brukar du kora utan listed?
Gammal 2013-10-29, 21:53   #135

maddmaxs avatar

Standard

Jag ber om ursäkt för dålig närvaro (och dåliga resultat) den senaste tiden. Mycket jobb och stress för tillfället men hoppas att saker och ting lugnar ned sig efter helgen.

Spelandet har inte gått bra mot slutet tyvärr. Mycket rött i allt som inte stavas baseboll. Jag kommer dock fortsätta så länge jag tror mig ha värde. Mexikanska vinterligan har dragit igång nu med (13-14 matcher spelade per lag) och kommer nog kunna hitta en del intressant där om tiden till det finns.

Väl mött och BOL!

td