Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-01-06, 05:26   #586

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bör även tillägga att Indien har stora problem med Australien tyvärr. Detta kan dock bero till stor del på underlaget (mycket tyder på det) vilket borde vara en fördel för krysset. En slagvänlig yta lär göra att det inte blir några 'declarations' och en långspelad match.

Vid skrivande stund har Australien 242/2 och de kommer säkerligen köra på till över 400 (jag önskar självfallet att Indien stoppar dom innan). Det lär göra att Indien inte kommer slå förrän imorgon förhoppningsvis.
Gammal 2015-01-07, 23:36   #587

snoozes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3520

Standard

kommer det några basketspel idag?
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-08, 17:10   #588

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
kommer det några basketspel idag?
De kom upp, men något sent. Jag ber om ursäkt men det kommer bli så, åtminstone idag också (kanske även till helgen).

Av något underligt skäl har jag gjort illa höften och alla vardagliga ting tar mycket längre tid just nu. Jag vet inte riktigt hur, endast att jag är för ung för en operation..
Gammal 2015-01-08, 17:57   #589

snoozes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3520

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
De kom upp, men något sent. Jag ber om ursäkt men det kommer bli så, åtminstone idag också (kanske även till helgen).

Av något underligt skäl har jag gjort illa höften och alla vardagliga ting tar mycket längre tid just nu. Jag vet inte riktigt hur, endast att jag är för ung för en operation..
kan rekomdera voltaren tablettform. står dock på förpackingen att man får ta ett piller var 4 timme, vilket e bara e bullshit sa min sjukgymnast, kan utan problem trippla dosen
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-08, 18:45   #590

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
kan rekomdera voltaren tablettform. står dock på förpackingen att man får ta ett piller var 4 timme, vilket e bara e bullshit sa min sjukgymnast, kan utan problem trippla dosen
Ska försöka vänta ut det, kan ju vara att kroppen inte är van vid någon slags fysisk aktivitet och med viktnedgång som nyårslöfte..

Ska kanske passa på att uppdatera om Australien-Indien då jag vet att flera har ryggat det spelet. Australien fullkomligt krossade den indiska attacken under första och andra dagen och deklarerade vid 572/7, en mycket imponerande score. Dock tog det upp mycket tid, även om man höll en relativt hög runrate (3.75), och Indien spelade endast 25 overs under andra dagen. Vijay åkte ut som duck (utan att Indien fått upp en run på tavlan) men laget kämpade bra efter det. Rohit Sharma åkte ut idag, mycket onödigt, och Suresh Raina blev också duck (ganska otroligt med tanke på hur planen ser ut). Kohli (som jag nämnde när jag lade spelet) har sett fantastiskt bra ut och är inte ute än. Han har knåpat ihop 140 runs.
Efter tredje dagen är Indien 342/5 och jag tror man har två mål med morgondagens spel. Det första, och viktigaste, är att få in minst 31 runs till. Leder Australien med mer än 200 runs inför andra omgången så kan man tvinga Indien att spela först. Det andra målet blir att äta upp så mycket tid som möjligt. På det hela taget ser det ganska ljust ut för krysset, jag skulle uppskatta att vi har ~75% chans att vinna.

BOL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-08, 21:27   #591

maddmaxs avatar

Standard

För eventuellt intresserade. Jag tror att Stanford HT inatt kan vara veckans bästa spel. Privat gör jag det intressant och dubblar insatsen.
Gammal 2015-01-09, 05:32   #592

maddmaxs avatar

Standard

Ibland är det bra att sticka ut hakan lite. Stanford låg under i princip hela vägen till 17:e minuten då bredden tog ut sin rätt och man ledde (relativt) komfortabelt med 37-32 i halvtid. Även Dayton, NDSU, Old Dominion och Hornets gjorde ett bra jobb (att Towson missade tar jag med ro).

Händelserikt i Aussie-matchen, hoppas att planen inte torkar upp för mycket imorgon och att Indien kan spela ut hela dagen (för ett kryss). Gillar även hemmalaget i morgondagens Big Bash och testar Västindien mot Sydafrika i T20. WI pendlade upp och ner i odds under dagen (uppe i 2.15 som högst) men nu när uppställningarna är ute tycker jag det finns värde i 2.04. Pollard och Bravo sägs inte vara med i VM-truppen för ODI och jag kan tänka mig att de är ordentligt arga och tar med sig stora slagträna imorgon. Sydafrikas trupp är medioker och man saknar minst 5 namn som borde vara med i en startelva. BOL!
Gammal 2015-01-09, 07:42   #593

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 53
Standard

Snyggt!

Stabil natt, bra marginal på det mesta.

Trodde aldrig jag skulle tycka att cricket var spännande (trots att min far är engelsman) men twenty20 är ju riktigt spännande. Wicket -6 -Wicket - .

Inget för hjärtsvaga att livebetta på dock. I Tisdags var Perth uppe i odds 10 strax innan dom gick o vann på riktigt snygg bowling.

Tack för tipsen!

Senast redigerad av coffpoff den 2015-01-09 klockan 08:50.
coffpoff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 16:18   #594

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coffpoff Visa inlägg
Stabil natt, bra marginal på det mesta.

Trodde aldrig jag skulle tycka att cricket var spännande (trots att min far är engelsman) men twenty20 är ju riktigt spännande. Wicket -6 -Wicket - .

Inget för hjärtsvaga att livebetta på dock. I Tisdags var Perth uppe i odds 10 strax innan dom gick o vann på riktigt snygg bowling.

Tack för tipsen!
Ja, cricket är något som kan smyga på en och göra en helt fast. Har du chansen så streama Sydafrika-Västindien om 45 minuter, det kommer bli en kanonmatch. T20 är som sagt ett mycket snabbare format och oftast är matcherna över på tre timmar.

Sydney missade imorse och jag får ta på mig lite av skulden. Man ska aldrig spela favoriten när det är regn i luften och Australien-Indien spelades bara 20 minuter bort. Jag såg själv hur det mörknade (live) men reflekterade inte över att BBL-matchen var runt knuten.. Aja.
Gammal 2015-01-09, 16:42   #595

maddmaxs avatar

Standard

Stream till SA-WI:
http://crichd.tv/willow-cricket-live...-free-usa2.php
Gammal 2015-01-09, 17:03   #596

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 133
Standard

Förlåt om jag bumpar din dagbok, har följt den ett tag intressant läsning!
Täknte bara ställa en fråga kanske inte bara till dig utan även andra, hur bokför ni era spel?
Kör ni Excel? Är de isf ett färdigbyggt dokument eller har ni något eget system?

mvh en noob som tänkte börja spela lite mer på allvar.
nubbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 18:15   #597

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nubbe Visa inlägg
Förlåt om jag bumpar din dagbok, har följt den ett tag intressant läsning!
Täknte bara ställa en fråga kanske inte bara till dig utan även andra, hur bokför ni era spel?
Kör ni Excel? Är de isf ett färdigbyggt dokument eller har ni något eget system?

mvh en noob som tänkte börja spela lite mer på allvar.
Personligen bokför jag offline nu men har tidigare (i flera år) använt mig av spelboken.se. Spenderar man en halvtimme på att lära sig funktionerna så är det en mycket bra sida som räcker mer än väl för de flesta.

Tror det har postats en del excel-mallar på forumet annars, antagligen i 'Tänkarhörnan'.
Gammal 2015-01-09, 18:17   #598

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Hur uppskattar du chansen till Indien X2 nu?
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-09, 18:40   #599

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Hur uppskattar du chansen till Indien X2 nu?
Vet inte riktigt hur Australien kommer agera. De kan välja att deklarera direkt och försöka vinna matchen (då behöver Indien överleva hela dagen) eller så kan de spela fler overs för att försäkra sig om minst ett kryss.

Just nu tror jag att man kommer deklarera direkt och då är sannolikheten för kryss något lägre. Att spelet går in skulle jag säga har 65-70% chans om vi utgår från det "sämre" alternativet.
Gammal 2015-01-09, 21:32   #600

Seebbos avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 6072
Standard

Ibland är det tur att man missar vissa spel!

Keep up the good work!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Seebbo den 2015-01-09 klockan 23:01.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td