Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-12-29, 05:37   #571

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tjenixen alla Sharpsare,
God fortsättning på er, hoppas ni kan summera upp ett grönt spelår om några dagar.

Jag har beslutat att bli 'free agent' igen och kommer tillsvidare lägga upp spel här. Har även träffat en likasinnad som har bra insikt när det gäller amerikansk fotboll och collegebasket. NCAAF och NFL lider mot sitt slut men ska försöka lägga upp NBA (1Q) som tidigare och NCAAB (HT) i den mån det går i ett nytt sheet (https://www.sharps.se/spreadsheet/34734).

Lycka till med spelandet, all-in to win!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-29, 19:33   #572

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Kul att du är tillbaka!

Hur har spelandet gått nu under din tout-tid?
Gammal 2014-12-29, 22:41   #573

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Kul att du är tillbaka!

Hur har spelandet gått nu under din tout-tid?
Det har gått okej, förutom en 10-dagars period i slutet av november/början av december. NBA för säsongen är över 107 så ska inte klaga. Har dock haft lite meningsskiljaktigheter med "chefen" så.. Får inte tillräckligt betalt för att bli bossad för mycket.
Gammal 2014-12-31, 04:01   #574

maddmaxs avatar

Standard

Blev väldigt många spel idag, upplagda vid olika avstånd till spelstopp. Eftersom jag har lite hjälp med NCAAn så går det nog inte att undvika. NBAn försöker jag dock ha uppe innan midnatt svensk tid, om inte långt före.

Mycket matcher även imorgon, förhoppningsvis med resultat så man kan kirra en flaska skumpa. Har inte lagt upp det i sheetet men tror Hobart kommer vinna i Australien imorgon, spelbar ner till 1.80.

BOL!
Gammal 2015-01-01, 05:02   #575

maddmaxs avatar

Standard

9-6 idag efter mycket om och men.. Variansen visar sin vackra sida efter 50+ spel. Förhoppningsvis kan det fortsätta såhär och plana ut istället för att störtdyka. Fem riktigt intressanta fotbollsmatcher imorgon, medans halvpaus i all basket. Ett par spel lär det bli iallafall.

Edit: Väljer att gå in på Perth nu när vi får över 1.70. Håller tummarna, cricketen måste börja gå stolpe (eller wicket) in snart.

Senast redigerad av maddmax den 2015-01-01 klockan 07:42.
Gammal 2015-01-01, 21:52   #576

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Var följer du NCAA-basketen? Ser att du ibland rättar spel där det är över 4min kvar enligt officiella hemsidan.

North Dakota låg under 17-27 med 2.21 kvar, men ändrades precis till 27-20, så det var uppenbarligen något fel där.

Senast redigerad av Slurf den 2015-01-01 klockan 21:53.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-01, 22:50   #577

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Var följer du NCAA-basketen? Ser att du ibland rättar spel där det är över 4min kvar enligt officiella hemsidan.

North Dakota låg under 17-27 med 2.21 kvar, men ändrades precis till 27-20, så det var uppenbarligen något fel där.
Har ofta matcherna på, annars brukar ESPN ha OK koll (inte alltid). Men I NDs fall var dom upp 10 poäng med två minuter kvar och då sitter +1.5. Oftast.
Gammal 2015-01-02, 04:56   #578

maddmaxs avatar

Standard

Cricketen gick inget vidare imorse men i USA blev det 8-3-1. Har spelat på collegebasket tidigare och alla kommer väl ihåg RAS men det är inte förräns nu jag förstått vilken fin marknad det är. Tyvärr är HT mycket limiterad hos Pinnacle men än så länge har det inte varit mycket rörelse där.

Hoppas på en bra januari månad, då lär det kunna rulla på hela vägen till MLB-säsongen. BOL!
Gammal 2015-01-03, 05:04   #579

maddmaxs avatar

Standard

6-4 idag (7-4 med cricketen inräknad).

Mycket basket imorgon, 100+ matcher i collegeligan tror jag. Även NFL och en bowlmatch. Och NBA. På återseende. BOL!
Gammal 2015-01-04, 05:39   #580

maddmaxs avatar

Standard

13-8 idag (13-9 med cricketen inräknad). NBA gick inte riktigt som planerat, tyvärr.

Lite lugnare imorgon som tur är men en del intressanta matcher tidigt. BOL allihopa.
Gammal 2015-01-04, 18:00   #581

maddmaxs avatar

Standard

Det kommer nog bli ganska ryckigt när spelen läggs även idag. Även lugnare dagar som denna har mycket matcher och jag kan inte gå igenom allt i en omgång. Har iallafall fem spel uppe i sheetet nu och det lär komma fler så småningom.

Om någon ryggade krysset i Sydafrika-Västindien (Test-matchen @ 5.70) så be en bön för regn i Kapstaden imorgon. Västindien gjorde ett bra jobb idag och är inom 10 runs (med 8 wickets kvar). Regnar hela morgondagen bort (önsketänkande) räcker det att man trycker upp 200~ på tisdag för att SA endast spelar ut matchen. Oavsett väder så håller vi tummarna för många WI runs i sakta mak imorgon/alternativt tisdag. Gillar man att spela på väder så erbjuder bet365 7.50 just nu, vilket jag anser är väldigt generöst.
Gammal 2015-01-04, 18:24   #582

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2248
Standard

Här har du adressen till det nya sheetet - spreadsheet/34734

Så klistrar du in det som du gjorde med det gamla.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-05, 05:15   #583

maddmaxs avatar

Standard

Tack du vise.

Det blev 6-5-1 idag (7-5-1 med cricketen) efter en del stolpe ut. Milwaukee missar med en halv poäng, Sacramento med en poäng. North Texas blir push efter UTSA gör poäng i absolut sista tiondelen av halvleken.

Har lagt till ett par cricketspel, Indien X2 mot Australien efter Kohlis fina insats senast. Johnson missar denna matchen för aussie och kan bara ett par till spelare stå upp i bortalaget så tycker jag korrekt odds bör vara runt 1.90 istället. Spelar även Sydney Sixers som är 3-1 efter fyra spelade mot Stars 1-3. Stars har visserligen KP i truppen nu tillsammans med Maxwell och Sixers kommer sakna båda sina Smiths men har en mycket bra bowling lineup. Känns som 2.40 är i överkant när vi bara pratar 20 overs.

Lycka till allihopa!
Gammal 2015-01-05, 17:47   #584

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1951

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Det som pågår på Bet365 live just nu, är det bara odds för en av testmatcherna eller den totala matchen? Jag fattar som ingenting av cricket och än mindre om detta upplägg.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-06, 05:20   #585

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Det som pågår på Bet365 live just nu, är det bara odds för en av testmatcherna eller den totala matchen? Jag fattar som ingenting av cricket och än mindre om detta upplägg.
Test-matchen = matchen. "test" kallas formatet som spelas (se https://www.sharps.se/forums/380751-post549.html för djupare beskrivning).

Tyvärr spelade WI bort sig enormt idag, trots att fyra timmar av matchen regnade bort. Under all kritik, men tyvärr är det ett signum för karibbierna i det långa formatet. Sedan än mer stolpe ut då Sixers nästan, nästan vinner. Det går till övertid (vilket händer i färre än 5% av T20-matcher) och man förlorar. Ingen bra dag i övrigt, efter cricketen blev det 3-4-2 (2-2 i NBA och 1-2 i NCAA). Som tur är gick GSW in med marginal, avvek från flatbet på den själv och har näsan över ytan för dagen (inte för att någon bryr sig ).

Nya tag imorgon. BOL!

td