|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2014-04-13, 23:14 | #511 |
På tal om något annat än betting, jag ska över till Florida nu i slutet av april och till mitten av maj, är det värt att gå på en baseboll match även om man kan väldigt lite om spelet?
|
|
2014-04-14, 11:04 | #512 | |
Citat:
Men det är helt klart värt det!
2014-04-14, 11:23 | #513 | |
Citat:
|
||
2014-04-15, 22:26 | #514 |
Ja, hoppas det lyckas Schdefan!
--- En liten update: Indian Premier League drar igång imorgon vilket ska bli väldigt kul. Jag har valt att testa KKR i premiären mot Mumbai, en match som spelas i Abu Dhabi. Kommer nog bli en del rekar postade under säsongen så tänker inte ta upp några större tankar just nu men tycker det borde vara relativt jämnt. Malinga mot Narine, varav den senare har kännts bättre mot slutet. Pollard tog visserligen en century förra veckan men varken han eller Anderson känns som tillräckligt starka middle order bats. KKR som vann för ett par år sedan har plockat in ett par starka veteraner. Det kommer dock vara viktigt för KKR att deras indiska spelare spelar bra. Finns till 2.25 hos Paf men även 2.20 hos bet365 är överkomligt. Har även en parlay i torsdag-fredagsmatcherna. I samtliga dessa spel kan oddsen röra sig en del så om ni inte hittar något liknande men ändå är intresserade av att rygga, så avvakta lite. Brukar bli liv särskilt innan matchstart. I Japan har jag nästan fullt kort imorgon. Dock har jag valt att börja lägga upp spelen i sheetet betydligt senare (20 minuter innan matchstart). Detta främst p.g.a. att någon antingen har väldigt liknande tankar som mig men något senare, eller någon som kopierar mina spel och lägger upp på blogabet. Jag tackar kocken för uppmärksamma ögon. Finns oftast i chatten så ger gärna ut spel och funderingar där något tidigare. Som vanligt, BOL!
2014-04-17, 11:38 | #515 |
Riktigt härlig inledning på IPL då KKR tog en mycket komfortabel vinst i sanden. Är inte så många här som tycker om cricket (förutom highbury90 då) men highlights kan alla njuta av:
http://www.youtube.com/watch?v=N7PsMNVl_yg
2014-04-17, 19:56 | #516 |
IPL-dubbeln lever efter att Bangalore (utan Gayle) mycket enkelt slog ett svagt Delhi (utan KP). Trevlig battalj, återkommer med highlights och även kommentarer om det finns värdeodds i något av lagens nästa matcher. Andra delen av dubbeln startar tidigt imorgon och där hoppas vi att grabbarna i gult visar vart skåpet ska stå.
BOL!
2014-04-17, 20:42 | #517 |
Parlays alltså, det trodde jag inte du sysslade med
BOL! |
|
2014-04-17, 21:35 | #518 |
Fråga boored, det är mer värde ju fler spel man lägger i en parlay. Han hade en stor diskussion på Flashback kring detta. Riktig grupp-psykos till slut. Fantastiskt läsvärt.
I detta fallet var det för att komma runt limitsen hos Pinnacle.
2014-04-17, 21:44 | #519 |
Flashback och spel är ingen bra kombo, den enda tråd jag läst där dock var med en snubbe som spelade 1,01-1,02 oddsare. Han satte 5-6 stycken irad och trodde han var odödlig, sen missade någon "som alltid sitter" och då slutade han. Skön realitycheck den killen måste fått efter att ha trott att 100% av alla 1,01 oddsare sitter.
|
|
2014-04-17, 23:03 | #520 | |
Citat:
Ska du baka in 15-20 objekt (med värde) i en komb är det troligt att varken livet eller spelkassan räcker till innan första klirret kommer. Om man däremot har 2-3 objekt runt 1.50 i odds så föredrar jag dom i en dubbel eller trippelkaka, om dom nu dyker upp samtidigt. Hälsa boored och psykakuten från mig.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1) |
||
2014-04-17, 23:21 | #521 |
I kid, I kid.. boored är förstås ingen stolle och kämpade troget för den rätta tron. Däremot är tråden något stollig och väl värd ett par minuter Wagner, även om det bara är för att få sig ett skratt:
https://www.flashback.org/t2260942p7 Det var efter ett inlägg där som KP och boored blev kända som Bröderna Psykos i chatten. Glad påsk förresten!
2014-04-17, 23:29 | #522 |
Fan där kom den.
Hade aldrig tagit mig för att leta upp den själv men nu blir jag ju tvungen att kika.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2014-04-18, 09:50 | #523 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Herrejävlar tack för länken! vilken otrolig underhållning så här på fredagsmorgonen
Glad påsk på er alla. Här kommer en fin påskhare att vila ögonen på. http://www.youtube.com/watch?v=Xs-g7PXcZv0 |
2014-04-19, 09:12 | #524 |
Tack Peppe, ska studera mer ingående när jag inte är på resande fot.
Spelar förövrigt RCB mot Mumbai idag till 1.694, kan ni hitta den till över 1.66 kan jag rekommendera spel.
2014-04-19, 12:24 | #525 | |
Citat: