Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-29, 23:30   #451

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har en del leans i Japan inför morgonen men samtliga är 1st 5. Matcherna startar 06.00 så kommer sätta klockan en timme tidigare. Spel ligger uppe i sheetet 05.20 senast.

Vardagar börjar NPB 10/11 så det ska bli skönt att slippa detta på tisdag (måndag är vilodag i Japan). Hursomhelst, på återseende.
Gammal 2014-03-31, 12:08   #452

maddmaxs avatar

Standard

Det har varit ett par bra dagar nu, även om det var en del stolpe ut igår (Noh tappade fem slag de sista nio mot Thompson, Pierce sätter 6/6 (4/4 3P) i 1Q mot MIN, CLE-IND är push med 39 sekunder kvar och man missar ett FT och tre FGs). Men jag ska inte klaga. Början av mars var riktigt, riktigt tung men nu är näsan nästan ovanför vattenytan igen. Det är skönt att basebollen är igång iallafall!

Golfen har också gått bra. Valero Open avslutades på plus. Årets turneringar hittills:

Honda Classic 1-0 (+0.98)
WGC - Cadillac 5-1-1 (+3.79)
Valspar Champ. 3-3 (-0.46)
Arnold Palmer 5-3 (+1.67)
Valero Open 4-2-3 (+1.67)

Kommer lägga upp golfspelen i sheetet hela säsongen, så jag hoppas det fortsätter i samma stil. Hade varit bra att kunna omsätta 5-6 units i veckan på det. Nästa tävling är Shell Houston Open och sen beger vi oss till Augusta. Taken kommer vara högre under Master's hoppas jag, förhoppningsvis inte mycket oddsrörelser.

På schemat idag har vi första riktiga omgången i MLB (smygstarten igår gick ju bra), spel där kommer upp i sheetet minst en timme innan matchstart. Tio matcher i NBA. Imorgon spelas baseboll i Japan vid 11, tror jag avvaktar till efter natten att lägga spel där.

Och glöm inte att hejja på Västindien imorgon mot Pakistan. Vinner WI där så är man i semifinal, och vinnarspelet är i högsta grad vid liv igen. BOL!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 13:15   #453

Emanresus avatar

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 2869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Kommer lägga upp golfspelen i sheetet hela säsongen, så jag hoppas det fortsätter i samma stil. Hade varit bra att kunna omsätta 5-6 units i veckan på det. Nästa tävling är Shell Houston Open och sen beger vi oss till Augusta. Taken kommer vara högre under Master's hoppas jag, förhoppningsvis inte mycket oddsrörelser.
Fan vad gött det ska bli när Masters drar igång! Högkvalitetsgolf och mycket att spela på! Kommer följa dina spel under golfsäsongen då det är sporten som ligger mig närmast om hjärtat!

BOL
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-31, 14:39   #454

maddmaxs avatar

Standard

Riktigt härligt att se Nederländerna få en vinst efter så bra cricket hela turneringen, och härligt att få in en högoddsare! WOOP WOOP!

Nu blir det en öl och cigarr för att fira. Återkommer senare!
Gammal 2014-03-31, 15:00   #455

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 3330
Standard

Citat:
Riktigt härligt att se Nederländerna få en vinst efter så bra cricket hela turneringen, och härligt att få in en högoddsare! WOOP WOOP!

Nu blir det en öl och cigarr för att fira. Återkommer senare!
Jepp, tack för den!
faremisch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-01, 18:51   #456

maddmaxs avatar

Standard

Västindien hade lite problem i början av sin inning, med endast 84 runs de första 15 overs. Gayle var riktigt blek och jag fruktade det värsta när fjärde wicketen kom. Sammy gjorde mer än sin plikt som kapten och slog sexor som om det var ingenting. Jag tror t o m dom fick ihop 24 runs mot Ajmal, helt otroligt.. Efter detta var det nästan klart, planen har varit riktigt snål och 166 runs var ett riktigt högt target. Pakistan förnedrades sedan, vilket jag inte hade något emot.

På torsdag blir det semifinal mot Sri Lanka.. Jag tror den matchen kan gå lite hur som helst, men hoppas WI kan ta sig vidare. I finalen möter man Sydafrika eller Indien, antagligen Indien (som WI redan förlorat mot). Men än så länge lever långtidsspelet!
---

Jag har två spel i MLB, dom kommer upp i sheetet vid 21-tiden. Där ligger redan dagens enda NBA-spel:
2014-04-02 02:00NBABrooklyn Nets vs Houston Rockets ML 1Q 1 2.140

Lycka till de som ryggar (och även ni som inte ryggar)!
Gammal 2014-04-01, 22:59   #457

maddmaxs avatar

Standard

För er som vill se lite höjdpunkter från dagens cricket (och laget vi har att vinna hela VM):
http://www.youtube.com/watch?v=KyyChf5xVlI
Västindien med slagträna, Sammy och DJ Bravos fantastiska 5 overs (och en 97-meter lång six!).

----
http://www.youtube.com/watch?v=wmYBmSaJmMw
Västindien med bollen i hand, fantastisk press på Pakistan.
Gammal 2014-04-02, 10:16   #458

Cazziuss avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 1071
Standard

Jävigt kul och spännande med WI nu. Har ju aldrig kollat cricket eller lirat men efter din superrek hakade jag på WI som slutsegrare och det ser ju bra ut

Förlusten mot Indien var ju marginell så en seger i den troliga finalen är väl inte helt omöjlig.
Cazzius är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 10:34   #459

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cazzius Visa inlägg
Jävigt kul och spännande med WI nu. Har ju aldrig kollat cricket eller lirat men efter din superrek hakade jag på WI som slutsegrare och det ser ju bra ut

Förlusten mot Indien var ju marginell så en seger i den troliga finalen är väl inte helt omöjlig.
Kul att fler får upp ögonen för cricket, IPL drar igång efter VM och det är en minst lika intressant turnering. Indiens seger var dock inte marginell, de hade kunnat sätta ett högre tempo från början om WI fått upp en högre total. Men jag anser att Dhakas wicket (plan) är en fördel för både WI och Indien och jag hoppas att vi kommer få se dessa i final (eller ja, WI och SA hade kanske varit ännu bättre). Får WI komma ut och sätta 150-160+ runs som target så kan man nog störa Sri Lanka något enormt på Dhakas långsamma bana. Därför anser jag att allt över 2 i odds är spelbart mot lankeserna.

---
Förövrigt varit otroliga stolpar det senaste dygnet. Halvpoängsmiss i NBA, Arizona slår rekord i LOB under 1st 5 men tar ledningen i 6:e, men värst är nog Japan. Jag sitter på under 7 runs i RAK-ORI och det står 0-4 efter 8 innings, men då släpper Rakuten en leadoff walk, HR och sen en trippel (scoreas trippel) där man låter honom gå till en infield HR. 0-7. Sen defensive indifference i bottom 9 och 1-7 som slutresultat. Jag är mållös.

Senast redigerad av maddmax den 2014-04-02 klockan 12:14.
Gammal 2014-04-02, 12:55   #460

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5971

Standard

West Indies finns som vinnare av turneringen till 3.75 nu, finns det värde i det?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 13:15   #461

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
West Indies finns som vinnare av turneringen till 3.75 nu, finns det värde i det?
Nej, inte direkt. Jag skulle konservativt ge Västindien 52-53% i matchen mot Sri Lanka, och med samma trupp ~48% mot Indien och 55-56% mot Sydafrika.
Gammal 2014-04-02, 18:54   #462

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Provat att rygga dig ett par gånger nu. Får nästan aldrig samma odds utan alltid 3-5 punkter sämre. Hata små marknader.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 20:27   #463

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Provat att rygga dig ett par gånger nu. Får nästan aldrig samma odds utan alltid 3-5 punkter sämre. Hata små marknader.
Då är det väl bara att låta bli att rygga. Om du letar efter någon som ger gratistips på 100kSEK-marknader och har den slags avkastning du letade efter i den andra tråden så tror jag att du kommer få leta länge.

Marknaderna för samtliga objekt jag lägger i spreadsheetet räcker mer än väl för min unitsize, det är det enda som spelar mig någon roll om jag ska vara ärlig.
Gammal 2014-04-02, 20:30   #464

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Då är det väl bara att låta bli att rygga. Om du letar efter någon som ger gratistips på 100kSEK-marknader och har den slags avkastning du letade efter i den andra tråden så tror jag att du kommer få leta länge.

Marknaderna för samtliga objekt jag lägger i spreadsheetet räcker mer än väl för min unitsize, det är det enda som spelar mig någon roll om jag ska vara ärlig.
Eh, vad är grejen med attityden.
Jag var inte otrevlig på något sätt, snarare var det en komplimang, att det verkar som att du flyttar oddsen med dina spel.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-02, 21:29   #465

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Eh, vad är grejen med attityden.
Jag var inte otrevlig på något sätt, snarare var det en komplimang, att det verkar som att du flyttar oddsen med dina spel.
Jag är ledsen om du ser det som attityd men om ett objekt inte finns till ett odds som du anser har EV+ så skall du låta bli att spela. Så enkelt är det.

Och nej, jag tog knappast ditt förra inlägg som en komplimang, snarare att du tyckte jag spelade små marknader. Och det kan jag tycka vara något konstigt eftersom det kommer från någon utan eget spreadsheet..

td