Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-04, 13:33   #31

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lite nytt upplägg. Har jag inte tiden eller speciellt mycket att fylla ut i en motivering så kommer jag bara lägga in spelet i spreadsheetet utan att skriva någon mening eller ingen här.

Ogiltigt spel-ID: 1744740

Ett spel som i princip alltid spelas när dessa gäng möts. Bakgrunden till det är att båda lagen har en snarlik spelstil och brukar ta ut varandra något. Senast mötte Luleå Leksand och visade sedvanligt upp en fin defensiv samtidigt som man också var ineffektiva. Innan det var man nollade borta mot Skellefteå, ingen skam med det egentligen men man spelade bra och hade sina lägen men pucken ville inte in. Ni ser vart jag vill komma? Dom har svårt att göra mål för tillfället.

AIK gjorde en helt okej bortamatch mot FBK senast, ett FBK som enligt mig var lite sämre än vad jag förväntat mig men AIK har problem framåt. Saknas fantasi.

Tre senaste matcherna:

Luleå Hockey - Leksands IF 1-0 PS
Skellefteå AIK - Luleå Hockey 1-0
HV71 - Luleå Hockey 3-4

Färjestad BK - AIK 3-1
AIK - Örebro Hockey 3-1
Brynäs IF - AIK 1-2 PS

Inbördes möten mellan dessa lag på Hovet ser ut som följande: Under 5 har inträffat sex gånger. Den har gått över en gång men det var i slutspelet för förra säsongen, då AIK sköljde över Luleå och slog ut dom med 4-1 i matcher. AIK är två skilda lag i grundserien kontra slutspel. Det har även blivit 5 mål på pricken två gånger, en av gångerna var nyss nämnda slutspelsomgång.

Så vi har två lag som inte spelar den sin bästa offensiva hockey för tillfället samtidigt som båda lagen har en bra defensiv samtidigt som att deras spelstilar liknar varandra och historiskt sett brukar matcherna klara linan.

Senast redigerad av Melvin den 2013-10-04 klockan 16:36.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-31, 21:01   #32

Melvins avatar

Standard

Gott nytt år och skål för Gnaget.
Gammal 2014-01-01, 13:28   #33

Melvins avatar

Standard

Hej dagboken. Bra bakfylla. Winter classic blir roligt.

/Ångestens mamma
Gammal 2014-01-01, 19:08   #34

Melvins avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1885430

Howard.