Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-27, 10:01   #16

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 5330
Standard

då kanske man inte ska överskatta växjös vinst över örebro...med tanke på det - vad tror du om leksands chans att "studsa tillbaka" mot växjö ikväll?
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-27, 10:22   #17

Melvins avatar

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1945

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det ska man nog, var inte super tydlig, var Örebro som jag tyckte fick bra utdelning sett till hur matchen var. Var nog riktigt viktigt för Växjö att vinna senast. Dom har varit bättre än vad resultaten visat, även vunnit skotten i samtliga matcher. Var sugen på att spela dom men är lite bitter över att jag missa 2.96(2.63 som högst nu) som marathon erbjöd. Leksands inledning påminner lite om hur det såg ut för AIK första året i Elitserien. Dom krigar stenhårt för varandra som lag och får utstå en del press genom matcherna och får förlita sig en del på ett bra målvaktsspel och effektivitet och när inte det funkar blir det som senast.

Senast redigerad av Melvin den 2013-09-27 klockan 10:41.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-27, 10:52   #18

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Det ska man nog, var inte super tydlig, var Örebro som jag tyckte fick bra utdelning sett till hur matchen var. Var nog riktigt viktigt för Växjö att vinna senast. Dom har varit bättre än vad resultaten visat, även vunnit skotten i samtliga matcher. Var sugen på att spela dom men är lite bitter över att jag missa 2.96(2.63 som högst nu) som marathon erbjöd. Leksands inledning påminner lite om hur det såg ut för AIK första året i Elitserien. Dom krigar stenhårt för varandra som lag och får utstå en del press genom matcherna och får förlita sig en del på ett bra målvaktsspel och effektivitet och när inte det funkar blir det som senast.
det e svårt att veta var man har dom...hur som helst så blir det intressant ikväll.
dom får mitt förtroende i alla fall.
Gammal 2013-09-27, 13:14   #19

Melvins avatar

Standard

Lycka till

Är det någon här som vet var man kan hitta vilka domare som dömer matcherna innan timmen före den börjar?

Vart ett resultatspel också.

Ogiltigt spel-ID: 1731889

Senast redigerad av Melvin den 2013-09-27 klockan 13:16.
Gammal 2013-09-28, 17:30   #20

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Snyggt resultatspel
Gammal 2013-09-29, 20:22   #21

Melvins avatar

Standard

Tack Henke111

Ogiltigt spel-ID: 1737819

Blir ytterligare ett spel där AIK är ett av lagen. Kommer göra det lätt för mig att klistra in citat från Färjestads hemsida.

Citat:
Färjestad kom upp på segerspåret igen efter 2-1-segern borta mot Modo.
- Det känns jättebra, precis vad vi behövde, sa Leif Carlsson belåtet.

Och det var inte bara de tre poängen som gladde.
- Idag spelade vi som ett lag hela matchen och hjälpte varandra. Sen kunde vi spela på vår ledning och stänga matchen på ett bra sätt, mycket viktigt för vårt självförtroende!
Citat:
Redan från start visade samtliga spelare att de verkligen ville vara med och tävla, vinna närkamperna och duellerna framför båda målen. Pontus Åbergs 1-0-mål gav lite arbetsro och självförtroende.
- Killarna hade fokus på rätt saker ikväll, sa Carlsson.
- Även om det blev tight till slut så kändes det rätt säkert. Och om vi ska vara ärliga kunde vi vunnit med större marginal, vi hade många fina målchanser som vi inte gjorde mål på.
Det känns som att dom börjat varva upp nu efter en svag inledning och det är något AIK kommer straffas för.

Citat:
Spelet i numerärt underläge var åter imponerande, trots ett antal egna utvisningar höll man tätt bakåt, inte minst under de två hela minuterna i spel tre mot fem i första perioden.
Samtidigt som AIK inte riktigt fått sitt PP att funka så är det en klar fördel för FBK i spel i numerärt överläge/underläge.

Citat:
På den positiva sidan fanns det betydligt mer att ta fram för Carlsson.

- Först av allt vill jag säga att det här var en bra, stark laginsats, hela laget ska ha ett stort plus!
Citat:
Målvakten Fredrik Pettersson-Wentzel visade åter upp ett stort spel mellan stolparna.
- Ja, han gjorde några riktigt bra räddningar och gav oss chansen att vinna matchen.
Viktigt då den tänkta förstamålvakten Danny Taylor inte fått till det riktigt ännu i inledningen.

Färjestad är ett bättre lag i grunden och med hemmaplansfördelen (6-3 senaste tre åren i inbördes i Karlstad) på det har jag svårt att se AIK komma därifrån med några poäng. Motivationen för hemmalaget lär vara skyhög då dom ännu inte vunnit på hemmaplan och det är ingen svit dom vill ska hålla i sig längre.
Gammal 2013-10-01, 18:40   #22

Melvins avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1740587

Tight till matchstart. Kör ett underspel i "krismötet". Båda lagen vaskar om en del i kedjorna och jag tror att vi kommer att få två lag som verkligen behöver poängen och där defensiven går i första taget. Modo har också haft problem framåt i dom senaste matcherna med passningsspelet och PP.

Kommer ägna första delen av kvällen att kolla Dif-Timrå så kan dyka upp något livespel där.
Gammal 2013-10-01, 19:06   #23

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 241
Standard

Lägger du upp eventuella livespel här eller kommer de upp i spreadsheeten först? Så man hinner med att rygga (:
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-01, 19:36   #24

Melvins avatar

Standard

Slänger nog in det här först sen i spreadsheetet direkt efter.

Ingen vidare period i Jönköping, verkar vara snett ute där.
Gammal 2013-10-01, 20:10   #25

Melvins avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1740808

Oddset kommer inte vara detsamma när pucken släpps.
Gammal 2013-10-01, 20:14   #26

Melvins avatar

Standard

Kör att Timrå gör nästa mål efter 1345. 200 kr och 3.60 i odds. Dif har pp därav oddsset är lite högt
Gammal 2013-10-02, 19:16   #27

Melvins avatar

Standard

Luleå pressar på galet och jag spelar att dom vinner 1p. 400kr 2,70 i odds. Efter 10 min.

15-2 i skott och klar dominans men Alsenfelt verkar ha vaknat på rätt sida...

Senast redigerad av Melvin den 2013-10-02 klockan 19:37.
Gammal 2013-10-02, 19:43   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melvin Visa inlägg
Luleå pressar på galet och jag spelar att dom vinner 1p. 400kr 2,70 i odds. Efter 10 min.

15-2 i skott och klar dominans men Alsenfelt verkar ha vaknat på rätt sida...
luleå är ineffektiva samtidigt som alsenfelt e bra...blir inte förvånad om LIF tar minst 2 poäng ikväll
Gammal 2013-10-02, 20:50   #29

Melvins avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1742731

Känns ganska jämt där ute. AIK hade en dipp efter kvitteringen men innan det har dom stått upp bra. AIK behöver målet mer samtidigt som att Färjestad inte kommer att jaga ihjäl sig för att sätta fyran.

Senast redigerad av Melvin den 2013-10-02 klockan 20:51.
Gammal 2013-10-03, 22:51   #30

Melvins avatar

Standard

Vad är det som händer med HV? Defensiven verkar läcka som satan samtidigt som det hattas fram och tillbaka med målvakterna. Snackades eller spekulerades i media om att Dahlén inte har så stort förtroende i omklädningsrummet men ikväll var han väl sjuk(?) och saknades men det såg fortfarande illa ut. Är det Davidsson som saknas? Sen börjar man undra när det går att läsa i media om att dom är sugna på Printz...Herre jösses försvaret kommer inte stabiliseras om den trötta hönan kommer in.

Har vi någon här inne som håller på HV 71 som kan ge sin bild eller någon annan som sett ett gäng matcher med dom?

Annan intressant sak är att MODO har förlorat 11 av de 12 senaste OT-straffarna man medverkat i.

Senast redigerad av Melvin den 2013-10-03 klockan 22:56.
Svara

td