![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Jag har faktikst ingen koll på det. Jag väljer matcher där X oddset innan avspark är som högst 3.20 men helst lite lägre. De sydamerikanska ligorna är bra då många matcher slutar X och även Serie B och de franska ligorna. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Jag alldeles för mycket fritid så testar att papertraila dina spel med kryss istället för jämnt. ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8374Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
Jag är chockad över varians i insats.
Hur tänker du där ?
![]() |
#20 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8374Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]()
![]() |
#22 |
![]()
Ska bli kul att följa dina resultat!
Var e det du spelar för att få 1.91 på jämnt antal mål? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Till TS: Har själv börjat spana in detta efter att kollat Mighty här ett tag. Började först följa han, började sedan kolla stats själv och gick rätt bra några dagar men sedan rasade det. Kom på då på samma idé som dig och har kört det fiktivt några dagar för att testa... Fått följande träffar 5/8, 8/9, 0/1, 7/11, 2/4. Känns rätt skapligt eller? Har funderat om man ska börja kolla stats först sedan kolla hur jämnt för att sålla lite? Sedan undrar jag har du hittat någon speciella ligor som är mer attraktiva? En snabb överblick gillar jag Sydamerika och då främst Brazilen A och B samt Italien A och B? Funderar på att köra flat, vad tror du om det?
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
![]() Om man tänker efter lite förstår man hur dålig hela idén om att spela ett catch system på odd/even egentligen är. Wh ger 1.91 på even som stående pris. De andra brukar ha 1.9 och ibland kan det gå upp till 1.92- ish. så om vi utgår ifrån att 1.91 är true price måste man träffa 52,4% för att gå BE. Titta på Mightys sheet och kolla träffprocenten där... Hade han flatbettat hade han varit exakt +-0 nu. Vad säger det oss? Ja, det gör det uppenbart att han faktiskt har en liten edge, men att den äts upp av WH:s overround. Så, enda anledningen till att han gör någon vinst överhuvudtaget är att han haft turen med sig. Hans martingalande har fungerat hittills. men om du tittar på augusti så ser du att det brann till med ett bet på 6+k och ett på 3+k. Vad gör han om torsken kommer där? Tänker man lite längre inser man också att hela konceptet egentligen är helt ohållbart. Varför betta på even? Man tror på en jämn match. dvs. i grund och botten tror man att krysset är övervärderat. Om man har rätt i det är det helt och hållet ologiskt att köra even som någon slags säkerhet eftersom, om du har rätt i att det troligen blir en jämn match, chansen att något lag vinner med ETT mål måste anses vara långt större än att något vinner med två. Frågan är då därför. Om du tror att det är en jämn matchning och bolagen har gjort en felvärdering, varför inte betta på krysset eller underdogen +0.5? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sandy (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
Men spela på underdog ska jag tänka över så får vi kör detta istället för att jag köper trisslotter ![]() Ursäkta om jag kapat tråden ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|