![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1615Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
![]() Citat:
![]() ![]() Ang. bonustrading så var ja så dum jag använde med på bolagen och tjänade bara 100 kr så är redan använt dock finns de kanske fler än de bolag jag använt Nordicbet, unibet, bet 365, betfair, betsson
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
Sharp$: 8373Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]() Citat:
Man måste väl ändå tro på laget Men i princip, ja
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Kanske skulle köra någon variant av femlingar, välja ut tio matcher med spela alla dessa med femlingar?, sitter 8/10 matcher så går du fort plus?
![]()
![]() |
#19 | |
Sharp$: 8373Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
![]() Citat:
Två singlar av tre ger dig liten men stadig vinst Femlingar låter som lotto i mina öron Klart det är kul sätta en, men som spelare skiter jag i sånt Det enda som räknas är att tjäna pengar
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Vafan är detta för skitsnack? Tror du på allvar att man vinner om man spelar på ett visst oddsintervall?
Om du vill gå med plus så ska du hitta värdespel och spela singlar. Att bunka ihop matcher tjänar du absolut ingenting på mer än att du får högre varians!
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
Men en polare som jobbar på fd nordicbet sa att det är där du ska leta efter dina spel Det är inte samma sak som att lira blint
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Glöm allt annat
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Tackar för all feedback tar den till mig!
Tror detta kommer bli bra! Kan berätta jag utöka min rulle idag ganska rejält. Hammarby under Ljungskile Sundsvall Örebro @ 11.07*300=3321,68 ![]() ![]()
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
Jag tycker att det var lättare och mindre "stressande" när jag bestämde mig för att koncentrera mig på hockey och då framförallt NHL. Tidigare försökte jag hålla koll på fotboll i en massa ligor samt ishockey även där flera olika ligor som Elitserien, Finska ligan, NHL mm. Försökte även ha koll på NBA, MLB och NFL men det blev för mycket till slut. Jag slutade med betting helt och hållet i sex månader. Trav har jag dålig koll på nu för tiden. Spelade en del för 10-15 år sedan men jag hittade aldrig samma passion som min käre farfar hade. Hursomhelst lycka till med ditt lirande ![]() Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Dagens spel:
Vinnare LJs Buv @ 6 Corleone Boko @ 4.75 Ninepoints Ariel @ 5.50 Plats General Flax @ 7.50 Syrianska vs Gefle @2.20 Gefle X= Pengarna tillbaka!
![]() |
#27 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1736hetsarn NFL Stats: 238 - 208 - 14 ROI: 110.76% Vinstprocent: 53.36% |
![]()
Jag tycker du ska nischa in dig, mycket lättare att ha större kontroll och inte göra "dumma" misstag. Välj någon sport/liga du är intresserad av eller vill lära dig mer om. Läs på ordentligt och införskaffa så mycket information du kan. Efter en tid kan du utöka med en sport/liga till. Finns många duktiga personer här att rygga och bolla idéer med.
Finns även mycket skrivet om spelteori och liknande. Kika in i underforumen Tänkarhörnan och Nybörjarforum.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|