Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-30, 18:24   #31

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wazza82 Visa inlägg
Ser att Boston ligger under! Någon som kollat matchen så här på påsk kväll?
Är det rättvist?
Nja, Boston ser inte särskilt bra ut så ja kanske. Alla mina spel ser ut att gå åt helvete, verkar vara en sådan dag då allt förloras. Krigar i 5 dagar och plussar 5U per natt, sedan torskar jag 25 på en natt.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-30 klockan 19:30.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 20:07   #32

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Nja, Boston ser inte särskilt bra ut så ja kanske. Alla mina spel ser ut att gå åt helvete, verkar vara en sådan dag då allt förloras. Krigar i 5 dagar och plussar 5U per natt, sedan torskar jag 25 på en natt.
Känner så väl igen det!!! Lack blir man! Gått in på kings med 20u, lite småfull av sillarumpe nubben men vafan!!
Go kings
wazza82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 20:17   #33

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Någon som har stats över skillnaden mellan svenskar och finnar i NHL? Poäng, menar jag då... Känns som om finnarna aldrig är med i poängstatistiken, i år! Känns som om det är helt under isen...

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-30, 20:28   #34

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Någon som har stats över skillnaden mellan svenskar och finnar i NHL? Poäng, menar jag då... Känns som om finnarna aldrig är med i poängstatistiken, i år! Känns som om det är helt under isen...
Nej, men du kan sortera spelarna i NHL efter nationalitet på NHL.com, då får du upp en lista på alla spelare och deras poäng i en kolumn. Du får räkna ihop poängen manuellt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td