|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-03-12, 08:14 | #31 |
Hehe tack synd på örebro igår! Känner mig liite glad att jag inte han lägga bet i tid på den matchen
|
|
2013-03-12, 09:42 | #32 | ||||||||||||||||||||||||||||
nya tag idag!
Lägger ett högt bet på Leeds här. Jag tror starkt på hemmaseger! och jag tycker att statistiken även talar för detta.
Jag tror inte att Barcelona kommer kunna vända och köra sönder Milan. Milan är ett bra lag som kommer att spela taktiskt, de gjorde det bra på hemmaplan, och jag tror att de kommer att bli en målsnål match, och att båda lagen gör mål i denna match tror jag kan vara ett bra bet här. eller ett underspel det är riktigt högt på under 3.5! har sett kring 1.7. Att oddset på ett +2 handikapp för milan är så här högt tycker jag är lite väl högt, lägger därför ett relativt högt bet på den.
Barnsley släpper in mycket mål i första halvlek, och de har inte den bästa formen just nu, brighton ligger över snittet i vinster på bortaplan. Jag tror det finns stora möjligheter för en tidig ledning för brighton, nackdelar är väl att de kanske inte producerar så pass mycket mål som man skulle kunna önska! Men jag tycker att oddset för att brighton tar en tidig ledning och håller den halvleken ut är på tok för högt! Därför lägger jag ett bet. Det är lågt, men jag tror på det! Jag lägger även ett lika högt/lågt bet på att de vinner matchen. Självklart kunde jag ju ha kört en Brighton/Brighton. Återkommer med dagens ryggning när jag hittar den! Senast redigerad av barbarbengt den 2013-03-15 klockan 11:29. |
|||||||||||||||||||||||||||||
2013-03-12, 10:00 | #33 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 10272013 oggeborreh Stats: 251 - 271 - 41 ROI: 100.13% Vinstprocent: 48.08% |
Citat:
Tror också på Milan i kvällens match, är sugen på att lägga ett bet med Milan to qualify, om oddset är rätt dvs . I de övriga matcherna är jag väldigt dåligt insatt, men om om analysen med Barnsley stämmer så borde de vara väldigt fint odds BOL!
2013-03-13, 18:06 | #34 |
Idag blir det inga spel för min del! Kanske något live om det känns rätt
2013-03-14, 08:03 | #35 | |||||||
Så som inter spelade i det första mötet är jag förvånad över hur pass högt detta odds är! De blev totalt överkörda, och jag tror inte de kommer kunna lyckas idag heller.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av barbarbengt den 2013-03-15 klockan 11:29. |
||||||||
2013-03-14, 21:42 | #36 |
nu är jag jävligt fundersam... Hur kommer det sig att tottenham är så pass dåliga mot inter? lr är det inter som lyft sig??
Kan det vara så att tottenham suger utan bale? är mkt fundersam... hoppas på lite feedback ang denna match i Europa leage! är mkt förvirrad!!
2013-03-14, 21:49 | #37 | |
Citat:
ställt över spelare då Inter inte spelade bättre vid första mötet. Fråga dig själv, hur hade du gjort |
||
2013-03-14, 22:32 | #38 |
tja jag kanske inte är någon super taktiker inom fotboll, men jag skulle väll försöka spela som i förra matchen, kanske något mer defensivt, men skulle defenetivt försöka vinna :P
2013-03-14, 22:37 | #39 |
|
|
2013-03-14, 22:54 | #40 |
jupp, det skulle jag!
2013-03-15, 10:58 | #41 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
har nu på morgonkvisten spelat lite live spel!
Måste säga att jag är riktigt nöjd! Även fast det vart för mkt spänning mot slutet av första Halvlek!
Är medveten om de höga insatserna, men efter att jag sett de inledande 15 minuterna av matchen kände jag att det verkligen kommer bli mål! och mycket riktigt kom det ett mål. Dock kunde det mycket väl blivit 3 mål i första halvlek med tanke på alla riktigt bra chanser!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av barbarbengt den 2013-03-15 klockan 11:36. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2013-03-15, 11:37 | #42 | |||||||
jahapp...
då blev man rånad av dommaren!
Självklart skulle de inte ha blåst av för offside!! Nåväl, är mkt nöjd med de övriga resultaten iafl!