Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-30, 03:27   #46

Pilkasts avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Då har jag min "tomhetskänsla", en av de första och en av flera... Läs noga: nedanstående är som jag kommer ihåg det...

Färjestads travbana på 90-talet och Larssons hade grymma märrar. Björn Larsson startade en Sund-häst och var storfavorit. Sjundespår bakom bilen eller volt - skit samma. Stod i 1.70 och jag skulle stajla, hade nyss fått lön och hade med min finske polare på restaurangen för både bira och lir...

Spelade i alla fall på denna "oslagbara" märr som jag sett en eller ett par gånger innan och som sagt, stod i 1.70 ca. Spelade en stor del utav mina medhavda/kvarhavda penningar - var väl ett "tillbakapengarnalir" och hon stod i ca. 1.70. Tog ledningen lätt efter ett par hundra meter som väntat och fick bestämma utan problem i ledningen...

Jag hade lirat 1800 kronor vinnare då, en ansenlig summa för mig då, och allt såg ut att vara okey och "stenklart" som jag tjatat om i en hel timme innan. Hästen leder och har allt under kontroll och går in i sista kurvan med "ALLT" kvar!

I utgången utav kurvan så händer då det som inte ens finns i min sinnesvärld - hästdjäveln galopperar!!! Allt var verkligen klart - jag lovar... Hade ni sett loppet hade ni förstått mig...

Jag sade till min polare direkt att något måste hänt, han hade spelat sin kvarvarande 600 kronor också, och att någon måste skjutit på hästkraken med luftpistol i sista kurvan, eller något!

Detta är en av de mest klara vinnarna jag sett, som inte vann då, och som jag såklart lirat! Jag bara tittade på min polare och han såg på mig och vi svepte varsin grogg och drog på krogen... Vi sade ingenting - allt var så djävla klart!

Ridå!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Overcome (+2)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 11:41   #47
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Blir ett spel till dagens luchtrav på Bergsåker.

Hinner inte med någon motivering då det vankas lunch med en polare.

Med jag tycker oddset sitter fel, och värdet är fint.

HTH/ Bergsåker Lopp 4/ Spelstopp 13.08

Honey Pie vs Vikens Adam 20-17

Öppnar upp serie nr 2 och detta blir seriens första spel.

Spel: Honey Pie 2.0/ Insats 1000kr
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 15:59   #48
Banned

Standard

Riktigt dåligt spel av mig idag på lunchtravet. Definitivt en felvärdering av oddset. Michael Ågren, spår 4, resa, osv. För många negativa faktorer jag bortsåg ifrån och hade behövt 22 på min ide för att kunna rättfärdiga spelet.

Alltid lätt att vara efterklok, men när jag postar svaga spel i min dagbok bör jag straffas.

Tjejen får gå på lite extra med brödspaden ikväll.
Gammal 2013-01-30, 16:04   #49
Banned

Standard

Saldo 98.000:-

Levande Serie 1: 2.573:-

Antal förlorade serier: 1st
Gammal 2013-01-30, 16:21   #50
Banned

Standard

Lägger redan nu det 3 spelet i serie 1.

HTH Going for Gold Zaz vs Alvena Nonstop 1.55-2.30

Bolag Bet365/ Spelstopp 19.25

Timo Nurmos var mkt uppåt på Zaz inför dennes årsdebut. I loppet stämde det inte rikrigt för honom men då Timo tar ut honom igen så förutsätter jag allt allt är ok. Jorma var oxå väldigt nöjd med hur hästen kändes.

Detta är en uberkapabel pålle som jag tror kan komma att verkligen blomma ut iår. Här läser jag Adena Boko till spets och släpp till Jorma.
Att han därifrån ska förlora detta billiga lopp tror jag inte på. Iallafall inte mot Alvena N.

Alvena Nonstop kan det bli fel för här då han enligt mig är chanslös svara 3 från start. Att han sedan ska slå Zaz som kommer få bestämma i ledningen känns långsökt. Formen annars mkt fin både på häst kusk och stall.

Hästen ger 1.55 och det är 0.10 för högt. denna HTH tror jag mkt på och väljer att ta sista spelet i serie 1 på denna.

Spel Bet365/

HtH Going for Gold Zaz 1.55/ Insats 2.573::
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
Gammal 2013-01-30, 16:29   #51

Skubb14s avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Lägger redan nu det 3 spelet i serie 1.

HTH Going for Gold Zaz vs Alvena Nonstop 1.55-2.30

Bolag Bet365/ Spelstopp 19.25

Timo Nurmos var mkt uppåt på Zaz inför dennes årsdebut. I loppet stämde det inte rikrigt för honom men då Timo tar ut honom igen så förutsätter jag allt allt är ok. Jorma var oxå väldigt nöjd med hur hästen kändes.

Detta är en uberkapabel pålle som jag tror kan komma att verkligen blomma ut iår. Här läser jag Adena Boko till spets och släpp till Jorma.
Att han därifrån ska förlora detta billiga lopp tror jag inte på. Iallafall inte mot Alvena N.

Alvena Nonstop kan det bli fel för här då han enligt mig är chanslös svara 3 från start. Att han sedan ska slå Zaz som kommer få bestämma i ledningen känns långsökt. Formen annars mkt fin både på häst kusk och stall.

Hästen ger 1.55 och det är 0.10 för högt. denna HTH tror jag mkt på och väljer att ta sista spelet i serie 1 på denna.

Spel Bet365/

HtH Going for Gold Zaz 1.55/ Insats 2.573::

Kriga?

Du som jagat O.U.Glide så länge nu, trodde jag du skulle hugga på den mot Vincent Du Ling till 1,90 på ubbe?

Skam den som ger sig....
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 17:17   #52

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1263

Lemon Dra
Stats: 1575 - 4962 - 219
ROI: 110.56%
Vinstprocent: 24.09%

Standard

Även om Going for Gold Zaz är väldigt kapabel, så skulle ja aldrig våga spela Nurmos hästar till 1.55 så ojämna som hans hästar har varit dom senaste åren men lycka till!!

Roligt med rekar på travet och du verkar vara vass, kul och se hur andra tänker trav när det kommer till HTH spel.
satori är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 17:32   #53

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 17990
Standard

Tycker H2H Adena Boko - Turbos Cherie till 2,55 är riktigt bra på Expekt. Nästan på gränsen till löjligt bra.
Adena Boko tidigt till ledningen och släpper till GOing For Gold Zaz och får bra resa rygg ledaren. Dessutom är Örjan en utav de bättre h2h kuskarna och kör efter hästens kapacitet. Bör klara av att vara i mål 2-4a i detta gäng.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 17:38   #54
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skubb14 Visa inlägg
Kriga?

Du som jagat O.U.Glide så länge nu, trodde jag du skulle hugga på den mot Vincent Du Ling till 1,90 på ubbe?

Skam den som ger sig....
Tycker melanders visar vikande form

Har inte hunnit kollat så mkt idag, fullt upp Calvin klein
Gammal 2013-01-30, 17:40   #55
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Tycker H2H Adena Boko - Turbos Cherie till 2,55 är riktigt bra på Expekt. Nästan på gränsen till löjligt bra.
Adena Boko tidigt till ledningen och släpper till GOing For Gold Zaz och får bra resa rygg ledaren. Dessutom är Örjan en utav de bättre h2h kuskarna och kör efter hästens kapacitet. Bör klara av att vara i mål 2-4a i detta gäng.
Kan bara hålla med, kan bli ett taktiklopp detta, klart bra värde
Gammal 2013-01-30, 17:40   #56

Skubb14s avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 4053

Rekar sharps
Stats: 17 - 15 - 0
ROI: 110.44%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Tycker melanders visar vikande form

Har inte hunnit kollat så mkt idag, fullt upp Calvin klein

Så sant!

Hans hästar har inte vunnit på 2 veckor, något man bör ta med sig inför kvällen
Skubb14 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 17:44   #57
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av satori Visa inlägg
Även om Going for Gold Zaz är väldigt kapabel, så skulle ja aldrig våga spela Nurmos hästar till 1.55 så ojämna som hans hästar har varit dom senaste åren men lycka till!!

Roligt med rekar på travet och du verkar vara vass, kul och se hur andra tänker trav när det kommer till HTH spel.
Tycker du resonerar helt rätt. Jag har i princip passat på Nurmos hästat sista 3-4 månaderna då det varit ständiga infektioner.

Jag har lite lätt ibland för att fästa mig vid vissa hästar och bortser då ibland från viktiga faktorer.

Mådte jobba mer på det. Samtidigt är det inte lätt att alltid komma rätt i värderingarna.

Men jävligt bra synpunkter, Uppskattas
Gammal 2013-01-30, 18:51   #58

Sharp$: 1263

Lemon Dra
Stats: 1575 - 4962 - 219
ROI: 110.56%
Vinstprocent: 24.09%

Standard

Visst är det svårt med värderingarna, lätt som du säger att missa viktiga faktorer.

Nu ser spelet bättre ut verkar som Nurmos har en sån där dag då alla hästar är ruskigt bra.
satori är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 19:29   #59

Sharp$: 1180

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill bara flika in o tacka för en rolig läsning och fina spel! Denna dagbok kommer definitivt följas! Du har inget spreadsheet här på Sharps som man kan följa?
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-01-30, 20:38   #60
Banned

Standard

Going for Gold Zaz satt klockrent. Skönt att analysen stämde om spets och taktiklopp.

Extra viktigt att sätta 3dje spelet i serien och nu rullar dagboken upp på fint plus.

Sammanställning kommer lite senare.
Stängt ämne

td