![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#916 |
![]()
Detta blev en tråkig kväll. Men man borde lära sig att en match vafar i nittio minuter.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#918 |
![]()
fyfan vad tråkigt, sjukt svagt att tappa 2-0 i halvtid.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#919 |
![]()
Nej, ibland varar matcherna bra mycket mer än 90 minuter. Satt själv på krysset i Schalke - Galatasaray. 90+6 och 2-3 till Gala. En liten klick på toppen av det övriga förlustmoset i England. Sov gott och inga avreageringsspel nu bara.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#920 |
![]()
Ja, efter att ha blivit grovt våldtagen av sportsbettingen det senaste, så var jag tämligen säker på att vändningen var på väg med RÅGE! då jag lastat Yeovil (privat och med vänner) med singel spel, en dubbel och en fyrling. (där alla övriga spel redan suttit)
Man får se 2-0 i HT och går till sängs med en god min, för att återigen vakna upp och se misären på unibet saldot. Senast var det Anzhi. som totalskrotade alla möjliga vinster den dagen. Med tanke på antalet sådana morgnar det senaste är jag ändå nöjd med mig själv som fortfarande inte tagit livet av mig. Man undrar ju dock vad man gjort för att förtjäna detta.....Har med största sannolikhet varit våldtäkts man eller mördare i ett tidigare liv. Sportsbettingen är lite underlig ändå. Vi Brukar spela runt 5 units, (Vilket är lite högt jag vet) Vi ligger och pendlar på ett ROI på ca 115-125%. Detta är baserat på 140 spel. Det märkliga är att om tre matcher senaste veckan gått vår väg istället för åt helvete (Anzi, Sverige damer, Yeovil) så hade kassan varit 85% större än nu. Man tycker man spelar ganska långsiktigt och "försiktigt" men ändå är det så små marginaler som skiljer förlusten från succe'n..... Skönt det var att lipa offentligt lite ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
chrisso84 (+50) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#921 | |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 3088Krilles Fotbolls Bok Stats: 101 - 131 - 16 ROI: 114.70% Vinstprocent: 43.53% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#922 | |||||||
Sharp$: 3088Krilles Fotbolls Bok Stats: 101 - 131 - 16 ROI: 114.70% Vinstprocent: 43.53% |
![]()
Gästerna spelar med juniorlaget! |
|||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#923 | ||||||||
![]() Citat:
Har du länk till den infon? |
|||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#924 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#925 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#926 |
![]()
""Former AFC Champions League winners Pohang made a slow start to their campaign after being held to a goalless draw at home by Beijing two weeks ago, although Hwang Sun-hong’s side recorded a timely first win of the new K-League Classic season on Saturday after beating Daejeon Citizen’s 3-0 at home.
“Bunyodkor are a strong team and they scored two goals in Japan. We also lost to Bunyodkor in the AFC Champions League last year, but we will try to beat them this time,” said Hwang. “Bunyodkor have changed since last year and I studied their first match in the AFC Champions League and we need to be careful. If we can restrict Bunyodkor’s midfielders we will have a good chance of winning.” Saxat från http://www.the-afc.com/en/acl-news/a...ew-120313.html Nämner ingenting där... behöver iofs inte betyda att det inte är så som du säger. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#927 |
![]()
Bunyodkor stiger några punkter.. Kommer avvakta till live
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#928 |
![]()
kan ju vara klokt att vänta tills laguppställningarna släpps.. fast om det stämmer så droppar väl oddset då. Sen tror jag nog att Bunyodkor kan vinna mot Steelers ändå.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#929 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Jag skulle väl inte sätta månadslönen direkt på info från nån random guy som lagt ut 7 spel varav 2 suttit.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arizto (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#930 |
![]()
Nån som vet vad som hänt i Kashiwa-Central Coast matchen..? har gått från runt 1,62 till upp mot 2ggr nu på morgonen
Edit: Nu droppar den igen. Bet365 sänkte 0,27 punkter. Får hoppas det var ett lyckat drag att ta den till 2ggr då. Senast redigerad av loneranger den 2013-03-13 klockan 10:48. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|