![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#92 |
![]()
Kan du skicka liverättningen?
![]() ![]() |
![]() |
#93 |
![]()
Den funkar inte idag. Kommer inte åt raderna från android plattan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#94 |
![]()
Jag tror att rättningen blir såhär:
http://liverattning.se/1x2/2013-02-0...patipset/rucjy
![]() ![]() |
![]() |
#95 |
![]()
Vi kör Eu-Tipset idag. Vi är just nu 8 betalande. Vill du vara med? Kostar dig max 100-lappen.
Garantier? Inga men det ser ut att bli fina pengar ikväll. Luktar skrällar lång väg. Din mejl till min inkorg och du får en inbjudan. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#96 |
![]()
Jag är gärna med, har skickat pm!
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#97 |
![]()
Hur funkar detta
![]() Lägger du spelet själv eller bestämmer vi lite tillsammans ;D? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#98 |
![]()
Mini, jag lägger spelet men vi är några av medlemmarna som varit med och pratat tipset i veckan hittills så jag har inte fria kort, tyvärr
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#99 | |
![]() Citat:
![]() Såg att du hade lagt systemet nu, dock fattar jag inte ![]() Vad menas med egna rader? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#100 |
![]()
Ni som anmält er. Mitt systemprogram är ur funktion idag. Det suger verkligen.
Jag är besviken så det står härliga till. För att vi skall få något roligt så gör jag ett mindre system så sparar vi oss inför nästkommande vecka istället och då skall jag lämna in i tid. Låt pengarna stå kvar i bolaget så firar vi nästa vecka i stället så vidare inte det lilla systemet går in idag. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#101 |
![]()
Hur mycket vann bolaget? Någon nämnde 600 kr totalt. Vi satsa ju 144 så 4 x pengarna är ju inte illa en torsdag.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#102 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#103 |
![]()
Kan du förklara vad det är vi har spelat?
![]() Varför visas inte 1X2 systemet på ett "simpelt" sätt när man är inne och kollar? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#105 |
![]()
Hmm okej, de finns ingen liverattning eller liknande så man kan se hur de går? Känns lite drygt att gå igenom alla 1000000 raderna!
Snyggt jobbat med Europatipset i veckan ![]() EDIT: Såg mailen nu ![]() Senast redigerad av minibiff den 2013-02-16 klockan 16:04. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|