![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#76 |
Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 3168Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#77 |
![]()
Själv är jag starkt inne på att Roma håller nollan borta
1,92 på bettson just nu.... Ytterligare en såndär lalla match som bara e helt ointressant.... Inga egentliga tillfällen. Avvaktar till 20 kvar............ ![]() INGET mål. 2,62, en liten päng e inte heller dumt.... men så e det ju Italien, kan bli 4 mål sista 10,,,DAHHHHHHH 2,500 blev det,nada mål, nu e det bara att hålla i........................... ![]() Senast redigerad av fxstc98 den 2013-01-16 klockan 22:46. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#78 |
![]()
Snyggt spelat. Blir att hänga här lite oftare
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#79 |
![]()
Tack, ja det gick bra...
Är väldigt spontan i mitt spelande. Förtidsspelen försöker jag analysera så gott jag kan, live spelen försöker jag göra mig en bild av , så gott det går. Live spelen vill jag ska va säkra ifall någon följer. Jag vill verkligen inte någon ska bli drabbad av mitt dåliga omdöme........ ![]() Men, live går bra iallafall,,, just nu ![]() ![]() ![]() Sista spelet blev, inga mer mål, U20 brasilien-Venezuela pytte liten satsning, men ville inte skapa mer hjärtvärk. 1,35 alltid nåt Senast redigerad av fxstc98 den 2013-01-17 klockan 01:52. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#80 |
![]() ![]() Jaha, det håller i sig, tyvärr blev det för stressigt att skriva.. Men nu siktar vi på nästa... Tror Madrid-Betis kan bli en mkt intressant match... ![]() Sen e det en U20 senare..så dagen är inte över på länge. Fram med hjärtmedicinen. ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#81 |
![]()
Ny spännade kväll. Hoppas det är fler som följer lite intressanta matcher nu.
Match 1. Kasimpasa-Galatasaray, där har jag en liten svag känsla av att G mkt väl kan hålla nollan.. Men som vanligt, kommer avvakta. Bollen är rund, Pffffff, dessa klyshor, men, hoppas den rullar rätt väg nu.... ![]() 2-1, bra match, och G kommer lugnt pressa in ett till. Tycker "fortfarande" dom känns stabila, trots backmålen... Dubbelchans kan va ett bra lir.. x2 2,10 på bettson Då de e live, svänger det fort,,, det blev inga mer mål,,,,,, man hinner fan inte skriva mellan besluten, men det gick bra iallafall...... Senast redigerad av fxstc98 den 2013-01-18 klockan 21:03. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#82 |
![]()
Istres-Monaco [email protected]. HT/FT X/[email protected]. Jag ska följa matchen live
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#83 | |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#84 |
![]()
Fem matcher-fem vinster för Monaco och luktar 0-1 för min del
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#85 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#87 |
![]()
Hmm, ser väldigt jämt ut skulle jag vilja säga,,, avvaktar en stund,,, kan bli nå bra avgörande va det lider
![]() Fortfarande lite tidigt, men " inga mål 1,95 "vibbar har jag... Senast redigerad av fxstc98 den 2013-01-18 klockan 21:22. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#88 |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#89 |
![]()
0-2 (0-0). Jag är nöjd fast 0-1 var 9 ggr pengar.
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#90 |
![]()
Tycker U 3,5 känns bra nu, med ett försvarande Cardiff, som e skitnöjda just nu...
En liten ![]() SÅ skönt.... 1-2 ![]() Tanten Fortuna är på osedvanligt gott humör, har hon fått nå månne ![]() Senast redigerad av fxstc98 den 2013-01-19 klockan 20:19. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|