Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-08, 20:23   #16

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1138

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Bradford: Duke, Darby, McArdle, McHugh, Good, Hines, Gary Jones, Doyle, Atkinson, Wells, Hanson. Subs: McLaughlin, Ravenhill, Reid, Ritchie Jones, Hannah, Connell, Turgott.

Aston Villa: Given, Lowton, Clark, Baker, Bennett, Agbonlahor, Delph, Bannan, N'Zogbia, Benteke, Weimann. Subs: Guzan, Ireland, Bent, Stevens, Lichaj, Burke, Carruthers.

Har klurat hela eftermiddagen hur jag skall förhålla mig till matchen, får ingen bra känsla. Dock kan jag inte låta bli att inte spela -1 till Aston Villa då oddset trots dropp ligger på 2.76 hos pinnen. Antingen låser sig spelet och det står 0-0/1-1 vid FT eller så går proppen hur i 2:a halvlek och man sticker iväg till 0-2,1-3 eller dylikt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1)
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 23:26   #17

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 268
Standard

Det gick ju ingen vidare. Fick en dålig känsla när jag såg att semin spelas i två omgångar men hursomhelst så blev det knäppt. Önskar att jag hade tipsat om Malaga -1.5 som jag hade bättre magkänsla för men vafan så blir det ibland.

Kör en liten kortare NBA rek som det finns lite värde i istället.

Senast redigerad av woland den 2013-01-08 klockan 23:30.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-08, 23:45   #18

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 268
Standard

2013-01-09 Houston Rockets - Los Angeles Lakers (NBA)

Datum: 2013-01-09
Tid: 02:05
Sport: Basket
Land: USA
Liga: NBA
Match: Houston Rockets - Los Angeles Lakers
Period: ml

Spel: Los Angeles Lakers +7.5
Insats:
Odds: 2.1
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Här har Lakers väldigt högt odds p.g.a att Gasol, Howad och Hill är borta. Gasol är klart ett avbräck men han har man klarat sig utan större del av säsongen. Howard är viktig defensivt så där är det avbräck helt klart. Hill tycker jag personligen är kass så i min bok är det strunt samma.

Houston har dessutom varit grymma men ikväll är de stora favoriter och jag tror inte det passar Rockets. 2.1 på +7.5 är alldeles för högt på Lakers som kan spela utan press men ändå behöver så många vinster som de kan få. I de tio senaste matcherna har LA endast förlorat med den marginalen en gång och det var borta mot hemmastarka Denver.

Rockets kan mycket väl ta en seger här men någon prommenadseger blir det inte. Senast lagen möttes 5e december blev det 107-105 till Rockets och jag tror det blir något liknade nu. Nash är med nu men inte Howard det är skillnaden. Så till 2.1 i odds så tycker jag definitivt det är värt en slant.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td