Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-04, 22:04   #16

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4944
Standard

Mina tankar:

Bra val av europatipset denna vecka. J-pot där och tråkig fa cup på stryket.

Utkastet till ditt system ser mkt bra ut!
Har dock dessa två små önskemål om det går att ordna:

- Eventuellt halvgardera 1X på juve - sampdoria. sampdoria kryssade mot fiorentina borta den 2 dec och kan kanske skrälla med att ta en poäng mot den gamla damen. 11% på krysset lockar lite, om vi ska försöka fälla någon av de stora favoriterna.

- Gärna 1x2 på napoli-roma som jag hörde att du var inne på. 12 känns lite riskabelt.

/V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 22:11   #17

Jensws avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 4689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av popquee Visa inlägg
Lägger in mitt förslag till helgen så ser vi om någon är sugen att haka på.

Radförslag europatipset 6/1.

1. Swansea -Arsenal 26 29 45 - 1X2
2. Mansfield-Liverpool 5 12 83 - X2
3. Barcelona-Espanyol 90 8 2 - 1
4. Mallorca -At.Madrid 19 27 54 - 1X2
5. R.Madrid -Sociedad 87 9 4 - 1
6. Genoa -Bologna 41 33 26 - 1X2
7. Juventus -Sampdoria 86 11 3 - 1
8. Napoli -Roma 43 29 28 - 12
9. Chievo -Atalanta 49 33 18 - 1X
10. Fiorentin-Pescara 88 9 3 - 1
11. Parma -Palermo 60 27 13 - 1
12. Mirandés -Cordoba 37 33 30 - 1X2
13. Numancia -Las Palm. 39 31 30 - 1X2

1944 rader. EDIT: 12XX rader med reduceringarna nedan, har inte den exakta siffran nu.

Vill gardera upp för ett favoritfall, så, vilken match tycker ni vi ska gardera, real, juve eller fiorentina? Systemet blir då 3888 rader, dock med reduceringar uppdelade i två grupper, match 2 - X, 4 - X, 8 -1, minst 1 rätt. Och 1 - X, 9 - 1, 12 - 1. Minst 1 rätt. Systemet blir då 2520 rader. Vad tycker ni?

Alternativt att garderingen läggs på X i match 8, då kostar systemet 1764 med reduceringarna ovan.

Förslag på andra reduceringar?
Sitter din ram så kommer utdelningen att landa på MAX 2k för 13, knappt det.
Funkar inte att spika de 5 största favoriterna på hela kupongen, framförallt inte när alla är streckade på mer än 85%. galet minus EV,
Bara ett tips..
Jensw är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 22:15   #18

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 574

Hockeyrekar
Stats: 4 - 5 - 0
ROI: 87.31%
Vinstprocent: 44.44%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Mina tankar:

- Eventuellt halvgardera 1X på juve - sampdoria. sampdoria kryssade mot fiorentina borta den 2 dec och kan kanske skrälla med att ta en poäng mot den gamla damen. 11% på krysset lockar lite, om vi ska försöka fälla någon av de stora favoriterna.

- Gärna 1x2 på napoli-roma som jag hörde att du var inne på. 12 känns lite riskabelt.

/V75fahlle
Kul med fler ideér och diskussion

Vi verkar vara inställda på 1X2 i Napoli -Roma allesammans och det tror jag är nödvändigt jag också, vågar inte plocka bort något av tecknen där.

Jag är dock mer skeptisk till att gardera Juventus på söndag, tror det är en stenklar spik i denna omgång och jag tror att det är fel favorit att försöka fälla.

Fiorentina - Pescara vill jag hellre ha med X:et i. Pescara har vunnit sina två senaste hemmamatcher, mot catania och genoa. Fiorentina har gått bra i år och håller sig i toppen men i mina ögon är dom inte alls så pålitliga som procenten säger denna omgång.
Forgoodnesssake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 22:34   #19

V75fahlles avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 4944
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Forgoodnesssake Visa inlägg

Vi verkar vara inställda på 1X2 i Napoli -Roma allesammans och det tror jag är nödvändigt jag också, vågar inte plocka bort något av tecknen där.

Jag är dock mer skeptisk till att gardera Juventus på söndag, tror det är en stenklar spik i denna omgång och jag tror att det är fel favorit att försöka fälla.

Fiorentina - Pescara vill jag hellre ha med X:et i. Pescara har vunnit sina två senaste hemmamatcher, mot catania och genoa. Fiorentina har gått bra i år och håller sig i toppen men i mina ögon är dom inte alls så pålitliga som procenten säger denna omgång.

OK, det har du rätt i.
Om man vänder på det så var det kanske inte sampdoria som var bra när de kryssade mot fiorentina2 dec, utan fiorentina som inte var så bra!
Och därmed vettigt att gardera dem på söndag mot pescara!
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 23:05   #20

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Mina tankar:

/V75fahlle
Ja, gillar X i båda matcherna, vill som sagt ha med minst ett favoritfall till. Funderar mellan lite olika alternativ.

Citat:
Ursprungligen postat av Jensw Visa inlägg
Sitter din ram så kommer utdelningen att landa på MAX 2k för 13, knappt det.
Funkar inte att spika de 5 största favoriterna på hela kupongen, framförallt inte när alla är streckade på mer än 85%. galet minus EV,
Bara ett tips..
Fast som du ser så vill jag ha in en gardering för favoritfall. Skulle vilja gardera upp både real, juve och fiorentna, för utdelningens skull, men det blir för dyrt. Osäker på vilken jag helst vill ha med, troligtvis fiorentina eller real. Vi har med X i liverpoolmatchen, 12%, den rensar bra. Vi har med Mallorca mot Atletico som jag själv tror på 1X, om något tecken ska bort i den matchen är det tvåan imo. Det är jackpot på 2,5 miljoner, varför tror du inte utdelningen kommer bli mer än 2k? De fem största favoriterna är inte spikade, men de fyra största är.

Hur hade du ändrat ramen?

Citat:
Ursprungligen postat av Forgoodnesssake Visa inlägg

Håller med dig om 1X2 i napoli. Fiorentina kan jag hålla med dig om.

Vilken av favoriterna juve och real har störst chans att falla?
popquee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-04, 23:23   #21

Standard

Har en ny rad, som är garderad men har en del reduceringar i sig, förmodligen skulle man kunna reducera ännu mer, men gillar det här förslaget.

Raden är:

1. Swansea -Arsenal 26 29 45 - 1X2
2. Mansfield-Liverpool 5 12 83 - X2
3. Barcelona-Espanyol 90 8 2 - 1
4. Mallorca -At.Madrid 19 27 54 - 1X2
5. R.Madrid -Sociedad 87 9 4 - 1X
6. Genoa -Bologna 41 33 26 - 1X2
7. Juventus -Sampdoria 86 11 3 - 1X
8. Napoli -Roma 43 29 28 - 1X2
9. Chievo -Atalanta 49 33 18 - 1X
10. Fiorentin-Pescara 88 9 3 - 1X
11. Parma -Palermo 60 27 13 - 1X
12. Mirandés -Cordoba 37 33 30 - 1X2
13. Numancia -Las Palm. 39 31 30 - 1X2

Där vi får in 2/4 av de markerade. Personligen vill jag gardera Real och Parma. Vad säger ni? Fiorentina och juve?

Nackdelen är att vi har en hel del reduceringar:

U-tecken match 2-2, 4-X, 8-1. OCH hemmavinst i en av de två matcherna som vi garderar med de nya tecknen ovan. Minst 1 rätt. Den sista reduceringen kan vi skippa, men annars känns dem lite tighta, och då är vi borta om det skräller i flera matcher hos de stora favoriterna, vilket tar bort den riktigt stora utdelningen, dock är vi med mycket bättre på medelstora utdelningar, det gillar jag bättre. Vad säger ni?

U-tecken match 1-2, 9-1, 12-1. OCH hemmavinst i en av de två matcherna som vi garderar med de nya tecknen ovan. Minst 1 rätt.

Minst 5 ettor.

Minst 3 kryss.

Minst 3 tvåor.

Systemet är på 2466 eller 2819 rader beroende på hur vi gör med första gruppen u-tecken..

Den första gruppen med U-tecknen reducerar bort 396 eller 792 rader. Den andra gruppen reducerar bort 293 rader.

Senast redigerad av popquee den 2013-01-05 klockan 14:50.
Gammal 2013-01-05, 00:10   #22

Grobarbns avatar

Reg.datum: apr 2012
Sharp$: 3392

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ni kan tro att jag är galen men Barsa ska helgarderas
Grobarbn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 00:14   #23

martinssons avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grobarbn Visa inlägg
Triangel eller magkänsla?
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-05, 00:18   #24

Standard

Citat:
Rek bakom det? Vilket tecken vill du flytta eller känner du att det är värt extra kostnaden? Jag känner mig inte helt hemma med att flytta något tecken till förmån för barca.
Gammal 2013-01-05, 00:33   #25

Grobarbns avatar

Standard

Min resonemang är följande: Barsa leder ligan överlägset och har råd att hjälpa Espanyol som strulade till föra säsongen mot Barsa. Sista tiden i dom flesta matcher mellan liga ledare och botten lag i hela Europa, ner man är 100% säkert att favoriten vinner då överraskar "skit laget". Jag ska inte påstå att dom ska göra någonting "olagligt" men ner ett lag är så stor favorit ( Barcelona-Espanyol 90 8 2), ni själva kan räkna ut hur många kuponger försvinner med x eller 2.
Gammal 2013-01-05, 00:35   #26

Standard

Citat:
Min resonemang är följande: Barsa leder ligan överlägset och har råd att hjälpa Espanyol som strulade till föra säsongen mot Barsa. Sista tiden i dom flesta matcher mellan liga ledare och botten lag i hela Europa, ner man är 100% säkert att favoriten vinner då överraskar "skit laget". Jag ska inte påstå att dom ska göra någonting "olagligt" men ner ett lag är så stor favorit ( Barcelona-Espanyol 90 8 2), ni själva kan räkna ut hur många kuponger försvinner med x eller 2.
Vilka matcher refererar du till? Vi har med garderingar på alla matcher utom 3, vilka tre vill du spika?

Senast redigerad av popquee den 2013-01-05 klockan 00:37.
Gammal 2013-01-05, 01:04   #27

Grobarbns avatar

Standard

Om vi vill vinna stora pengar då måste vi chansa med spikar och gardera favoriter. Jag ska själv spela en R-4-6-432 system med Genoa, Numancia och x på Atalanta
Gammal 2013-01-05, 01:13   #28

Standard

Citat:
Om vi vill vinna stora pengar då måste vi chansa med spikar och gardera favoriter. Jag ska själv spela en R-4-6-432 system med Genoa, Numancia och x på Atalanta
Du är inte sugen alls på radförslaget jag la eller att vi spelar något tillsammans?
Gammal 2013-01-05, 01:20   #29

Grobarbns avatar

Standard

Jag har redan överfört pengar dvs jag är sugen. Dat var bara mina tankar.
Gammal 2013-01-05, 01:36   #30

Standard

Citat:
Jag har redan överfört pengar dvs jag är sugen. Dat var bara mina tankar.
Härligt . Jag älskar tankar och diskussion! Jag är uppenbarligen inte tillräckligt bra för att pricka 13 varje helg, men tillsammans så kanske vi lyckas
Svara

td