|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-12-13, 19:31 | #31 | |
Banned
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1588Blandat med SharkS Stats: 17 - 24 - 0 ROI: 98.14% Vinstprocent: 41.46% |
Citat:
Tack för inlägget iaf. Har luciafirandet satt sina spår eller? |
|
2012-12-13, 19:40 | #32 |
Banned
|
Nu är det lugnt, men morgondagen kan bli riktigt tung. Serbien vann 18-17
Nu har plötsligt danmark inget att spela för, skall dessutom handskas med besvikelsen, de trodde nog france skulle slå serb. Du kanske ligger jävligt rätt i dinanalys nu. Jag ryggar. |
2012-12-13, 19:44 | #33 |
Sitter själv på över och gillar spelet ännu mer nu när Serbien vann. 2 lag som egentligen inte har något att spela för brukar bli highscoring, speciellt när Danmark är inblandade med det laget dem har.
2012-12-13, 19:44 | #34 |
Banned
|
Tror hårt på ryssland mot ett ungern som redan är klara gruppsegrare. Ungern slår av tradition aldrig Ryssland. Vilar allt och alla?
|
2012-12-13, 19:57 | #35 |
Ryssland har varit så jävla dåliga och ofokuserade hela turneringen, hade inte rört laget under pistolhot.
2012-12-13, 20:01 | #36 |
Banned
|
Tror de kan passa dom att spela helt utan press, tog dom tidigt så fick 2.45 vilket känns helt ok med yanke på oddsen nu. Går mkt på att Ungern i slagit ryssland på 20 år.
Traditionens makt är stor. |
2012-12-13, 21:14 | #37 |
Banned
Sharp$: 1588Blandat med SharkS Stats: 17 - 24 - 0 ROI: 98.14% Vinstprocent: 41.46% |
Japp, det håller jag med om. Traditionens makt är större än vad man tror. Ska vi inte ta och jinxa spelet nu med att säga att det redan är klart?
|
2012-12-13, 21:25 | #38 |
Banned
|
Jobba nu ryssland. Inget slarv. Fortsatt fokus
|
2012-12-13, 21:30 | #39 |
Banned
Fan vad jag lackar på Norge just nu. De har lett hela matchen med runt två mål men hux flux så tappar de och Danmark leder med tre mål med bara drygt minuten kvar att spela. Blir så sjukt sned så det finns inte :S
|
2012-12-13, 21:40 | #40 |
Banned
|
Norge
Spel. Milan-Reggina 2. 26 ggr peng Spel. X2 4ggr |
2012-12-14, 11:50 | #41 | ||||||||||||||||||||||||||||
Banned
Så är det dags för damernas sprint i skidskytte om några timmar. Tycker mig ha fyra bra spel men mer om det strax. Jag hoppar över vinnarspelen då jag inte finner något odds attraktivt där, mest intressant är O Zaitseva till 29 gånger. Men helst skulle jag vilja ha runt 40 men det är inte helt omöjligt att det kan vara värde redan runt 30.
Två relativt långsamma åkare mot varandra i min första H2H. Glazyrina är lite snabbare och Brunet känns helt ur form och är på väg nedåt, även om det vänder snabbt inom den här idrotten. Fransyskan är en lite säkrare skytt och jag tror oddset är efter det, men jag vill se mer av Brunet innan jag blundar för 2.70 på Glazyrina. I dagsformen ska Glazyrina vara före minst 40% av gångerna.
Mäkäräinen blandar verkligen med sitt skytte den här säsongen. Hon är favorit i dagens lopp och med normal form i både åkning och skjutning ska hon ju vara det men till 2.70 spelar jag hellre Solemdal - som vann jaktstarten förra veckan. Två riktigt bra skidåkerskor och det hela kommer sannolikt avgöras på vallen. Då är detta ett fint odds, det räcker med 40% segrar för norskan.
Zaitseva är den ryskan som W Pichler (stavas?) tror mest på, men hittills i år han hon verkligen inte levererat, men hennes kapacitet är större än Kuzminas och får ryskan bara ordning på det hela, speciellt farten i spåret så är odds över 2.00 värde. Men nu är ju verkligheten lite annorlunda så jag hoppas jag är rätt här, för det räcker med 45% segrar för ryskan. Det måste ju ringa en wake up klocka hos ryskan snart. En fjärdeplats från Östersund som bäst i år. Det är en jämn kamp mellan dessa två, formmässigt fördel Kuzmina dock.
Gregorin visade riktigt fin form förra helgen och jag hoppas hon fortsätter med den farten under sina skidor så ska detta vara en match närmare WO än 1.71 i odds faktiskt. Palka överraskade dock på mig i Östersund, bland annat i H2H mot Gregorin. Men nu ska väl ordningen vara återställd hoppas jag även om polskorna gör det bra. Här finns ett litet värde, 60% tycker jag Gregorin ska vara före.
Senast redigerad av SharkS den 2012-12-14 klockan 15:27. |
||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-14, 15:07 | #42 |
Vad hände med Brunet? Tydligen brutit efter första skyttet. Krasch eller något annat?
2012-12-14, 15:23 | #43 |
Banned
Förstår mig inte på varför alla skidskyttar gillar att jävlas med mina spel. När nu Mäkäräinen skjuter hela fyra bom känns det ju riktigt bra att Solemdal ska kunna ta detta. Och hon skjuter "endast" tre bom, men likväl 35 sekunder efter finskan i mål. Hon hade inte ens klarat det med två rundor mindre, rent skämt ju.
Gregorin som sköt 95% liggande förra säsongen och hade 98% i år och har varit stabil i liggande flera säsonger, med siffror över 90%. Nu skjuter hon två bom i liggande och förstår spelet. Hon lyckas skjuta fullt i stående men är runt 10 sekunder efter Palka när de går ut på spurtvarvet. Inte alls bra, så dåligt ska hon inte skjuta i liggande, rent skämt ju. Jaaaa, hon tar in dessa tio sekunderna och jag jinxade åt rätt håll. Trodde det var för många sekunder men tack älskade Gregorin. Zaitseva är ju så långsam att övriga kunde kört baklänges och ändå varit före i mål. Inte ens med fullt skytte hade hon klarat Kuzmina som hade två bom. Detta var sämre än jag kunde föreställa mig. Inte ens när, rent skämt ju. Glazyrina gör det bra och får en topplacering, i nuvarande stund plats 10. Fullt och bra skytte och hyfsat snabb vilket gör att hon krossar Brunet som jag tror bröt loppet då jag inte hittar henne i listan. Min egen lilla favorit Soukalova tar och vinner för första gången och jag har tidigare spelat henne men oddset på Betsafe var 30 vilket jag tyckte var lite för lite. Tv-peng kunde det ju blivit dock. Gössner 12 i odds att leda efter första skjutningen är också ett bra odds, men detta bommar jag helt i dag. Även detta är ett spel som jag tidigare spelat. Surt att hamna helt snett på det hela och spela vinnarna i fel tävlingar, var samma med Birnbacher. Två dagar kvar av veckan med skidskytte, totalt fyra tävlingar. Bara på med skidorna igen och ta fram geväret för att hitta rätt. Senast redigerad av SharkS den 2012-12-14 klockan 15:26. Anledning: Gregorin underbart slutvarv! |
2012-12-14, 15:25 | #44 |
Banned
Skulle tro att hon var besviken men vet inte. Ovanligt att de bryter hur illa de än skjuter så det talar ju för något annat. Hörde att det var någon som sköt på fel bana också, kan ha varit hon?
|
2012-12-14, 15:45 | #45 | |
Citat:
Det var vitryskan Dubarezava som sköt på fel tavla tror jag. Nya tag i helgen! Kämpa på!