![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Tack Ottawa!
![]() Godnatt världen ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
vad fick dej att betta på ottawa med tanke på alla deras tunga skador?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
Min hjärna ![]() Efter att man läste o läste så kom bilden fram av att Rangers skulle få stryk Det är ganska enkelt egentligen.. Ottawa spelar fysiskt hockey och deras spelstil passar inte Rangers helt enkelt + att Ottawa har visat genom åren att dom trivs i New York och brukar piska Rangers utan problem! Alfredsson och Spezza skada har svetsat laget som kämpar för varandra i match efter match Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-15 klockan 14:38. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Dagens FINSKA spel kan ni läsa om i tråden under, matchen skriver vi om där inne och inte här inne..
Klicka ..... https://www.sharps.se/forums/showthre...=3232#post3232 1-0 Jokerit paus... 13-14 skott på mål efter första Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-15 klockan 17:09. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
V75an väntar på mig!
sovgott Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-16 klockan 01:10. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
]-
- - Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-16 klockan 01:10. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Kommer inte att reka några matcher under några dagar..Utan kommer endast att lägga upp mina spel som jag själv spelar i min Dagbok ...
Usel form så ... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
NHL Stats 35/56
Sm-Liiga 3/7 KHL 4/7 Elits 1/1 Matcherna är inte rekade och kommer inte att få motiveringar.. KHL Spel 1: Neftehimik 1a MoneyLine @ 1,92 Spel 2: CSKA Moskva 2a MoneyLine @ 2,30 Spel 3: Lada Tog 1a MoneyLine @ 2,90 NHL Spel 1: NY Islanders 1a MoneyLine @ 2,18 Spel 2: Florida Panthers 1a MoneyLine @ 1,80 Spel 3: Boston Bruins 2a MoneyLine @ 2,22 OBS!!! På grund av min usla form så rekommenderar jag mina spelvänner att vänta med att spela mina matcher tills jag återigen visar form! Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-16 klockan 13:02. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
3-2 med 4 minuter kvar slutar 3-4
Aja baja Neftehimik |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Tråkigt med Boston....
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
2 av 3 i NHL känns helt ok!! (Sidan 1)
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Hej NHL Gambler
![]() Har du slutat med din dagbok här nu? Sett dig på RoK och jobbade in 2 matcher igår ![]()
![]() ![]() |
![]() |
|