|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-12-15, 14:46 | #76 | |||||||
Lägger till:
Ytterliggare ryggning. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-16 klockan 20:11. |
||||||||
2012-12-15, 21:16 | #77 |
För en gångs skull satt mina spel men ryggningarna missade. Känns skönt att få till bra analyser som verkligen stämde. Ledig kväll
|
|
2012-12-16, 12:34 | #78 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dagens spel, följt av kortare motiveringar:
Dortmund saknar Kehl och Bender. Hoffenheim har usel form. Dortmund måste studsa tillbaka nu för att ha minsta möjliga chans att hänga på. Förlorade dock senast pga en utvisning, tror inte på samma utgång idag. Måstematch.
West Broms spel har inte imponerat senaste matcherna. Fastän förlusten mot Arsenal var rättvis var inte målen det. Borde blivit max 1-0 till Arsenal. Anfallsspelet var helt ofarligt och orörligt. West Ham har Diame skadad och saknar mycket folk, inklusive Carrol. Imponerade inte mot Liverpool och jag tror vi får se en chansfattig match idag. 1-0 eller 0-0?
Rygg. Spelat för länge sedan, hoppas verkligen Falcao spelar. Trots att han inte var så bra mot Real tror jag han gör en bättre match idag om han får spela.
PSG brukar ha svårt emot andra topplag och jag tror Lyon kommer att göra allt för att inte låta PSG komma ikapp. PSG gjort mål alla sina hemmamatcher, Lyon gjort mål alla bortamatcher förutom en för många veckor sedan. Lyon är underskattade inför den här matchen känns det som, PSG vad jag sett alldeles för dåligt anfallsspel. Fast man vann med 4-0 senast tyckte jag att de kändes ofarliga. Snarare att motståndarna var dåliga. Zlatan blandar ju och ger, ena dagen bäst på plan och andra dagen lunkar han bara runt. Vi får hoppas på en dålig dag för honom så går spelen vägen. Ska titta på de italienska, spanska och turkiska matcherna nu och se om jag hittar något spel. Kan återkomma. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-17 klockan 01:32. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-16, 13:42 | #79 |
Angående det röda kortet i Dortmunds senaste match så ska det enligt Punterslounge ha tagits bort av det tyska fotbollsförbundet då det utdömdes fel och det erkände domaren efter matchen med och enligt samma sida så skullle Dortmund lika gärna kunna ha haft ledningen med 2,3 bollar innan de fick det röda kortet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JamboJones (+3) |
|
2012-12-16, 14:44 | #80 | ||||||||
Citat:
Passar på att slänga in en italiensk match:
Hinner inte skriva mer än att Roma varit riktigt bra på sista tiden. Visst Chievo har två vinster på raken men mot bottenlag, men jag tror Roma är numret större. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-16 klockan 17:10. |
|||||||||
2012-12-16, 17:10 | #81 | |||||||
Fortsätter BLGM-söndagen med ytterliggare ett spel:
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-16 klockan 19:41. |
||||||||
2012-12-17, 01:36 | #82 |
Bra plusdag idag igen. Känns bra att vara rätt ute i analyserna återigen. Synd bara att PSG - Lyon var ett riktigt sömnpiller, utan den hade jag haft en bra dag. Ser också att jag snart har positiv Premier league-statistik igen efter mina usla senaste veckor. Verkar vara en rätt trist dag imorgon, får se imorgon om jag väljer att spela, det brukar vara rätt så svårt att hålla sig undan.
En vecka ifrån att ha haft dagboken en månad, ska försöka komma upp i neutrala siffror innan dess! |
|
2012-12-17, 17:33 | #83 |
Sååååå trött . Två spel finns i sheetet, får se hur det går. Kom igen nu Arsenal!!
|
|
2012-12-17, 23:31 | #84 | |||||||||||||||||||||
Arsenal täcker handikappet och mina PL-stats är nu på plus. Finfint.
Nattens spel:
Godnatt. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-18 klockan 10:07. |
||||||||||||||||||||||
2012-12-18, 00:42 | #85 | |||||||
Kunde inte somna så hittade ett intressant spel inför morgondagen.
Düsseldorf besöker Kickers Offenbach för sista tävlingsmatchen för säsongen. Düsseldorf som hör hemma i Bundesliga kommer med nästan fullt lag, jag kan bara anta att Kickers gör det också. Den som saknas i Düsseldorf är Voronin om jag förstått det rätt. Kruse, en av Düsseldorfs bästa spelare var avstängd senast i ligan och lär nu vara rejält utvilad. Skillnaden är att Kickers spelar i tyska tredjedivisionen. Man har tidigare besegrat ett lag ifrån Bundesliga 2 och Greuther Furth. Det som hjälpte dem då var att de cupmatcherna var ju emellan ligamatcher och fokus låg förmodligen inte på cupen för lagen i de högre divisionerna. De underskattade förmodligen Kickers mycket, något som Düsseldorf ska försöka att inte göra. Det är klart att man inte underskattar ett lag lika mycket när de besegrat ett lag i ens egen division i samma cup. Formen talar också för Düsseldorf, 3 vinster, 1 oavgjord (mot Dortmund) och 1 förlust på senaste fem. Den statistiken för Kickers är 4 förluster och 1 vinst. Det mest intressanta med det är att Kickers har förlorat de senaste 3 hemmamatcherna i tredjeligan. Hur ska de då stå emot ett Düsseldorf som faktiskt har en chans på pokal? De kommer kriga som svin och tyska cupen har ingen logik, men jag tycker ändå att 2.04 är ett för högt odds på klasskillnaden som faktiskt borde vara. Spelas med 3 units. P.S Får hoppas på att det här går bättre än för Arsenal mot Bradford. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+5) Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-18 klockan 22:20. |
||||||||
2012-12-18, 16:25 | #86 | ||||||||||||||
Ytterligare spel:
Schalke med ny tränare. Endast varit tränare några dagar så några stora taktiskta ändringar lär det inte bli, mer än en moralboost om något. Är lite inne på Roijoblancos tankar, är säker på att båda lagen kommer att göra varsitt mål. Sista matchen för i år för de båda lagen och jag tror att det är full fart som gäller. Målglada lag som majoriteten av gångerna går över 2.5 mål.
Inter behöver satsa på ligan nu när Napoli blir av med 2 poäng. Tror inte på ett Inter som går ut och spelar sin livs match, utan jag tror den här matchen blir mer lik Bradford - Arsenal (Om man hela tiden ska relatera till den). Verona 1 kryss och 1 vinst mot Seria A-motstånd, har en chans att kriga. Tror att det är lite som tyska cupen, att det saknas logik vilka som vinner, därför är jag benägen att hugga på ett sånt här högt odds på X2. Lite snurriga tankar om matcherna bara. |
|||||||||||||||
2012-12-18, 22:20 | #87 |
Åh dessa cuper... Inter ser ut att vinna komfortabelt med b-lag emot ett lag ifrån Serie B medan Düsseldorfs a-lag förlorar emot ett lag ifrån tyska tredjeligan. Surt. Svårt att komma till positiva stats innan julafton nu, vi får se hur det går.
|
|
2012-12-18, 22:28 | #88 | |
Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077Fotboll 13/14 Stats: 30 - 32 - 6 ROI: 107.28% Vinstprocent: 48.39% |
Citat:
Keep em coming |
|
2012-12-18, 22:55 | #89 | |
Citat:
|
||
|