|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-12-09, 23:10 | #61 | |||||||||||||||||||||
Ja det har de!
Dags för första helgröna natten. Nattens spel:
Försökte skriva motiveringar men det ser bara ut som ord skrivna av en bakfull tonåring som gör läxan i sista stund. Får väl köra med att om någon mot all förmodan har några frågor om spelen svarar jag på dem då! Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-10 klockan 11:26. |
||||||||||||||||||||||
2012-12-10, 01:07 | #62 |
Helt otroligt vilket dåligt skytte Nets visar upp, ligger under med 17p i halvtid. Mäktade med hela 13 poäng andra quartern. Vad ska man säga förutom uselt spelat.
|
|
2012-12-10, 11:26 | #63 | ||||||||||||||||||||||||||||
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-11 klockan 00:16. |
|||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-10, 11:32 | #64 |
Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1077Fotboll 13/14 Stats: 30 - 32 - 6 ROI: 107.28% Vinstprocent: 48.39% |
Tjena Jambo! Vad bygger du spelet på Rubin på? Jag är inte ute efter att ifrågasätta, utan är mer nyfiken
|
2012-12-10, 13:03 | #65 | |
Citat:
Det blev lite väl snurrigt och kort men är tvungen att åka! Mer spel dyker upp ikväll, är nog hemma runt 21. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
slindoffer (+1) |
||
2012-12-10, 20:04 | #66 |
2 units newcastle 3.75 odds
|
|
2012-12-11, 00:28 | #67 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varit borta hela dagen och orkar inte välja spel själv ikväll, väljer att rygga två personer på två enligt mig bra spel.
Nattens spel:
Utöver det har jag även en ryggning som det är dags att hugga på innan oddset sjunker, BLGM i Barca - Atl. Madrid.
Komponerade även själv en dubbel inför imorgon som jag tror oerhört mycket på. Tröttheten börjar ta ut sin rätt men jag ska försöka motivera lite också.
Arsenal kommer att starta med ett erfaret lag enligt Wenger. Den enda nya som egentligen fattas är Giroud. Nästa match är på måndag mot Reading så man har nästan en vecka att återhämta sig ifrån den här matchen. Förmodligen kommer inte det bästa laget att ställas på banan men vad spelar det för roll. Man möter Bradford ifrån league 2 (!!!) och oddset tillåts vara så högt som 1.33. Jag hade nog trott att Arsenals odds skulle vara i Barcastorlek. Bradford ligger på fjärde plats i en liga som är mycket jämn ifrån platserna 3-9, en liga som Arsenals absoluta b-lag med Squillaci i spetsen skulle toppa. Oavsett lag SKA Arsenal vinna den här matchen 95 gånger av 100 och om man ska tro Wenger kommer några bra spelare att få spela. Valeciennes möter PSG för en uppgörelse. Jag funderade först på över 2.5 mål som singel men valde att baka in ett säkrare spel här istället. Zlatan visade förra matchen vilken form han är i och frågan är om inte han på egen hand kan bjuda mig på de här två målen. Valeciennes själva kan också producera fastän målskörden avtagit lite på slutet. Tror ändock på över 2.5 mål men valde att positionera mig på den säkra sidan. PSG är nog lite slitna efter CL och matchen i helgen vilket gör att jag inte riktigt vågar hoppas på målkalas. Men över 1.5 mål? Givetvis. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-11 klockan 11:02. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-11, 13:58 | #68 | |||||||
Bra natt. Idag måste jag testa på
Samma motivering som innan. |
||||||||
2012-12-11, 20:21 | #69 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arsenalspelet ser ju onekligen bra ut.
Startuppställing: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Mertesacker, Gibbs, Wilshere, Coquelin, Ramsey, Cazorla, Podolski, Gervinho. Nattens basketspel:
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-11 klockan 20:38. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-12, 04:06 | #70 |
ARSENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL. Blir att sätta på mig tänkarmössan och fundera hur jag ska gå tillväga för det här funkar inte längre. Kanske borde ta en vecka ledigt, det skulle göra gott.
|
|
2012-12-12, 12:42 | #71 |
Tar lite ledigt ifrån NBA i varje fall, där är jag inte vidare bra för tillfället. Att Arsenal går och kryssar en match de ska vinna 99 gånger av 100 får vi ta som otur. Nya tag i eftermiddag.
Edit: Såg precis vilken härlig NBA-natt det var inatt. Kanske borde fortsätta spela för att utvecklas, jag förlorar ju inga stora summor ändå. Ännu noggrannare val av spel och bättre värderingar av units. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-12 klockan 14:11. |
|
2012-12-12, 12:47 | #72 |
Banned
Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 1588Blandat med SharkS Stats: 17 - 24 - 0 ROI: 98.14% Vinstprocent: 41.46% |
|
2012-12-12, 14:05 | #73 |
|
|
2012-12-14, 15:07 | #74 | |||||||||||||||||||||
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-15 klockan 01:22. |
||||||||||||||||||||||
2012-12-15, 01:58 | #75 | ||||||||||||||||||||||||||||
Någon som vet vad som hände i Setubal v Porto? Matchen blev inställd.
Nej vad tycker vi, dags att vända på steken? Så här kan det inte fortsätta. Morgondagens lir:
Newcastle har usel form. 5 förluster på de 6 senaste. Enda vinsten kom mot ett Wigan som fick en man utvisad runt 35 minuter in i matchen. Man var inte bra senast mot Fulham, ett Fulham vars form går att ifrågasätta. Ben Arfa kom tillbaka och är som alltid farlig i offensiven men är nu tveksam till spel till lördagens match. Man är helt enkelt för ofarliga och saknar kreativitet i mitt tycke, speciellt när Cabaye fattas också. City kommer ifrån en tung derbyförlust på övertid, något som jag tycker Hart får ta på sig lite. Man spelade upp sig och stod upp bra emot United i andra halvlek (enda jag såg) och jag tror att man kör över Newcastle ganska enkelt. Newcastle går att jämföras med vilket annat mitten/bottengäng som helst den här säsongen. Var lite sugen på ett hcp-spel på den här matchen men vågar inte riktigt. Demba Ba kan förstöra det, samt avsaknaden av Kompany i Cityförsvaret. Fegar därför med ett vanlig lir till ett mycket bra odds.
Här är två lag som ligger nära varandra i tabellen. Båda för högt upp om man tittar på förväntningarna inför säsongen. Stoke känns som krysslagens krysslag och kryssar 50% av matcherna i ligan. Hemma är man obesegrade med 50% kryss där med. Everton då? Jo de kryssar också 50% av matcherna. Fick med sig en seger senast efter två väldigt sena mål emot Tottenham, tror inte på samma flyt här. Har dock lyckats göra mål i alla matcher förutom en, något jag tror de kan fixa mot Stoke också. Å andra sidan har de bara hållit nollan två gånger så Stoke fixar nog ett mål de också. Tror på en rejäl kamp med lite spelövertag för Everton men Stoke tänker inte förlora på hemmaplan! Spelas med låg insats då Stokes ordinarie högerback förmodligen inte kunde vara med. Evertons vänsterkant med Baines och Pienaar är livsfarlig och där får man se upp.
Norwich, urstark form möter ett Wigan som får tillbaka två spelare ifrån avstängning. Saknar dock fortfarande Ramis och tremannaförsvaret kommer förmodligen släppa till lägen. Norwich är väldigt effektiva för tillfället och jag tror att de får in ett par. Formen samt Wigans avsaknad av ordinarie spelare avgör. Lite sugen på över 2.5 mål också, får se hur jag gör imorgon och hur oddsen har ändrats under natten.
Ryggade sponsorfonden. Bra spel. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-15 klockan 21:15. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|