|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-12-03, 19:27 | #31 | |
Citat:
Ja det kändes ju bra på förhand i varje fall. Nu blir de dock stampade på. Slut på blinda ryggningar. |
||
2012-12-03, 23:59 | #32 | ||||||||||||||
Nattens spel:
Ogiltigt spel-ID: 1330115 Sovdags. Motiveringar återkommer efter fredag. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-04 klockan 19:08. |
|||||||||||||||
2012-12-04, 19:12 | #33 | |||||||||||||||||||||
Lyckades få det här spelet till fina 2.20. Motiverar det mest genom att Arsenal kommer med ruskigt dålig form och hela 5 a-lagsdebutanter. Jag tror inte på att det här blir någon sorts vändpunkt på säsongen, som så många gånger förr kommer den aldrig riktigt komma. Det kommer nog bli en repris på förra året, man åker dit och spelar helt okej mot ett Olympiakos som spelar för publiken. Skulle nog sätta Olympiakos runt 1.95. Stort värde här. Knep det tidigare idag till oddset, såg att de nu har sjunkit ännu mer. Ska försöka vara snabbare med att få ut mina spel. Oddset nu nere på 1.75, mycket tack vare Arsenals startuppställning. Vilket gäng Wenger mönstrar, pengarna är redan i hamn. Szczesny, Jenkinson, Squillaci, Vermaelen, Meade, Rosicky, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Gervinho, Chamakh. Subs; Shea, Monteiro, Hajrovic, Angha, Arshavin, Ansah, Akpom.
Ren och skär rygg. Såg dock väldigt bra ut till oddset.
Porto går för gruppseger och har det säkrat om de kryssar. Kommer ner med i stort sett samma lag som senast och säger sig gå för gruppsegern. PSG har inte imponerat på mig sista tiden och det verkar vara lite turbulens kring klubben. Tror definitivt inte att PSG vinner. Få mål, ska vi säga 0-1? Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-04 klockan 23:33. |
||||||||||||||||||||||
2012-12-04, 23:34 | #34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindre lyckat natt och dag. Jaja man måste ha sådana dagar också.
Inatt spelas:
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-05 klockan 10:37. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-05, 14:35 | #35 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ett spel jag lade för några dagar sedan, ångrar det nu då oddset har stigit. Borde ha spelat -2.5 för jag tror stenhårt på att Chelsea går ut och visar publiken att laget inte alls har dött. Man måste vinna för att ens ha en chans att klara sig kvar i turneringen, något jag tror att man gör med råge. Benitez första vinst här? Ja visst. Med hur mycket återstår att se.
Valencia kommer gå ut och slåss om förstaplatsen idag. Mot ett omotiverat Lille som presterar dåligt den här säsongen. Soldado saknas om jag förstått rätt, samt tränarbyte. Tror ändå att man vinner här idag, och till 2.75 är det värt ett spel.
Rolig parlay. Tror Munchen krossar idag oavsett lag, de vill såklart också vinna gruppen. Minst 2 målsseger, skulle gissa på 4-1 kanske som resultat. I andra matchen kan Messi bli historisk. Barca vilar många spelare, men inte Messi. Så vem ska göra målen? Svaret är självklart. Funderar även på att lira Galatasaray, riktigt bra odds. Någon som har några tankar om den matchen? Om Celtic höjs ytterliggare i odds kommer jag nog spela, avgör det senare idag. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-06 klockan 19:28. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-05, 15:55 | #36 | ||||||||||||||
Galatasaray med allt att spela för tror jag kommer kriga sig till en seger här. Braga med inget att spela för, formen är si sådär. Satsar nog mer på inhemska cupen där man besegrade Porto än en betydelselös match här, man kommer att sluta sist i gruppen oavsett.
Inatt är det den första finalen av två i Copa Sudamericana. Det är argentiska Tigre som möter brasilianska Sao Paulo. Troliga startelvor för lagen är: Tigre: Damian Albil, Norberto Paparatto, Mariano Echeverria, Alejandro Donatti, Lucas Orban, Martin Galmarini, Gastón Díaz, Diego Ferreira, Rubén Botta, Diego, Ezequiel Maggiolo, Ftacla. Sao Paulo: Rogerio Ceni, Paulo Miranda, Rafael Tolói, Rhodolfo, Bruno Cortes, Welington, Denilson, Lucas, Jadson, Osvaldo och Luis Fabiano. Tigre brukar spela bra på hemmaplan och har vunnit de mesta matcherna där i Copa Sudamericana, men den här matchen kommer inte att spelas där. Den är förflyttade till Buenos Aires hemmaarena La Bombana eftersom att Tigres egna inte kan ta in minsta antalet åskådare som krävs i en final i Copa Sudamericana. Lite olyckligt för Tigre som förlorat de flesta bortamatcher i år. Nu kommer det såklart ändå bli lite som hemmaplan för dem eftersom att matchen fortfarande spelas i Argentina mot ett brasilianskt lag men jag tror allt att det påverkar lite. Ett svagare lag + ingen riktig hemmafördel tror jag avgör matchen till Sao Paulos favör. Troligt resultat: 0-1 Edit: Har en dååååålig känsla om dagens alla spel, då brukar det inte sluta bra. Börjar redan nu med att be till spelgudarna om hjälp. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-06 klockan 19:29. |
|||||||||||||||
2012-12-05, 21:52 | #37 |
Inte tid att lägga in basketspelen i spreadsheetet idag så kastar in dom imorgon. Spelen är iaf
SA Spurs -7.5 3 units @ 1.71 Toronto Raptors ML 2 units @ 2.15 Parlay: New York Knicks -3.5 Portland Trailblazers +9.5 @ 2 |
|
2012-12-06, 18:42 | #38 | |||||||
Enda spelet på 19-matcherna. Suarez missar helgens PL-match och kommer därför spela. Utöver det hade Liverpool ett helt ok lag och ska ta en vinst här. Reina, Johnson, Enrique, Carragher, Skrtel, Henderson, Sahin, Allen, Suso, Downing, Suarez. Det laget skulle kunna starta i PL också. Mot ett Udinese utan något att spela för? Vinst enda som gäller. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-06 klockan 21:48. |
||||||||
2012-12-07, 00:56 | #39 | |||||||||||||||||||||
Liverpool gjorde sitt jobb, alltid en risk att spela på dem. Inatt blir det ett spel som är en ryggning ifrån forumets lazlo. Jag tror även jag mycket på det här spelet och det får nattens digra utbud att ändå ha ett värdigt spelobjekt.
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-08 klockan 00:29. |
||||||||||||||||||||||
2012-12-07, 20:03 | #40 |
Liverpools odds var i lägsta laget alltså. Kunde få ca. 2.15. Kanske en idé att sprida din rulle så att du kan få bättre odds?
|
|
2012-12-08, 00:57 | #41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Citat:
Nattens spel:
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-08 klockan 13:39. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-08, 13:43 | #42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spelas ett gäng 16-matcher idag.
Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-08 klockan 20:09. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-08, 15:44 | #43 |
Har bestämt mig att efter 150-200 spel utvärdera hur det har gått och om jag borde dela upp min rulle på fler bolag, hur det har gått att värdera mina unitspel, om jag ska fortsätta som jag gjort eller om det är värt att byta till 2-6. Tar när som helst tacksamt emot kommentarer som kan göra att jag utvecklas, kommentarer likt den K_UGER gjorde igår.
|
|
2012-12-08, 20:15 | #44 | ||||||||||||||||||||||||||||
Ikväll spelas 2 spel:
Ledsen för uteblivna motiveringar. Senast redigerad av JamboJones den 2012-12-08 klockan 23:41. |
|||||||||||||||||||||||||||||
2012-12-08, 22:46 | #45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Citat:
Ska du ha få bookies så är väl pinnacle att föredra iaf. De ligger oftast högst. Om du vill sprida på fler så ta så många du kan Lycka till! Senast redigerad av K_UGER den 2012-12-08 klockan 22:49. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|