|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-23, 21:14 | #1 |
Endast bandytävling - undviker spel på Edsbyn....
Kära dagbok
Dags att dokumentera sina spel i en dagbok ... Förutsättningarna för denna dagbok är usla:
Så ta alla spelen med en nypa salt. Jag är ute efter att få lite kommentarer så jag kan spela bättre. Flatbettar ca 1% av rullen / bet - ungefär.... Uppskattar all typ av feedback men gärna inte massa termer som jag inte fattar (remember, jag är nybörjare).... Har sett mycket bandy genom åren, ofta mycket på försäsongerna och har goda kontakter här och var i bandysverige.... Jag undviker att spela på Edsbyn, för där spelar jag bara med mitt hjärta.... Och det är ju dumt. Spelar mest på NordicBet och Bet365 - ibland även på Svenska Spel.... Kör i vind - matcher i morgon och jag har spelat på några... Ska lista ut hur mitt spreadsheet syns vid mitt namn nu bara och sen kommer ett inlägga också med mina spel inför morgondagen.... |
|
2012-10-23, 21:32 | #2 |
Hammarby vs Bollnäs -2