Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-16, 18:24   #16

Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1101

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Forgoodnesssake Visa inlägg
Om jag tror på ett spel så spelar jag på det för att jag tror att det ska gå in.
När jag öppnade upp för diskussion i denna dagboken så var det sporten snarare än nuffrorna jag menade att vi skulle diskutera här.
och just detta är vad som antagligen inte kommer göra dig till en vinnare i det långa loppet, och som jag hoppas kunna få dig att kanske inte direkt förstå, men iaf börja fundera kring. Jag kan spela på United varje vecka för att jag tror att de vinner, men tror du jag kommer vinna pengar på det?
mape är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 18:39   #17
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Ditt motiv till din dagbok är ju ditt och helt valfritt, men istället för att vara så snarstucken och defensiv kanske du istället ska läsa vad som står och ta emot det med öppet sinne. Folk är så otroligt duktiga på att urskilja värderingar, sarkasm och annat att de inte läser vad som skrivs. Är det så svårt att tro att mape ville dig väl? Precis som en klar majoritet på sidan.

Vill du inte ha hjälp med att utveckla ditt spelande så är det ok det med. Men varför attackera och kalla folk gestapos? Ingen har ju klagat eller sågat ditt spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mape (+1), BlackCobra (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 20:06   #18

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 574

Hockeyrekar
Stats: 4 - 5 - 0
ROI: 87.31%
Vinstprocent: 44.44%

Standard

Det blir ytterligare ett spel för kvällen och natten:

Ogiltigt spel-ID: 1237136

Jag tror på ett målsnålt och tight ställningskrig mellan Bolivia och Uruguay och linan på 2.5 mål borde det inte bli några somhellst problem att landa under. 1-0 eller 0-1?

Argentina ska absolut greja minst ett X borta mot Chile. Raka 2:an lockar men jag fegar ur och spelar X2.

Senast redigerad av Forgoodnesssake den 2012-10-17 klockan 17:30.
Forgoodnesssake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 12:31   #19

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2238

Standard

Citat:
Ber om ursäkt för att jag inte är fullt så insatt och lika duktig som du. Hur svårt kqn det vara att ha en speldagbok där man redovisar sina spel och diskuterar sport istället för fackliga termer och odds gestapos som alltid vet bäst?
Vad är ditt problem? En person HJÄLPER dig och förklarar vad ett begrepp betyder, var tacksam för att folk lägger ner tid på att hjälpa dig bli en bättre spelare istället för att slå ifrån dig mot alla inlägg som du inte gillar.

Det enda som gör inläggen ogästvänliga är dina svar och ditt sätt att tolka dem.
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 17:31   #20

Hockeyrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejmike Visa inlägg
Vad är ditt problem? En person HJÄLPER dig och förklarar vad ett begrepp betyder, var tacksam för att folk lägger ner tid på att hjälpa dig bli en bättre spelare istället för att slå ifrån dig mot alla inlägg som du inte gillar.

Det enda som gör inläggen ogästvänliga är dina svar och ditt sätt att tolka dem.
Har absolut inga problem med något överhuvudtaget, anser du att jag är ogästvänlig så passera endast vidare och ha en fortsatt trevlig kväll
Gammal 2012-10-17, 17:40   #21

Hockeyrekar

Standard

Ingen vidare dag igår. Vi tar nya tag och idag spelas följande trippel:

Ogiltigt spel-ID: 1238441

Ursäkta den sena posten men ibland kommer annat emellan!

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!

Senast redigerad av Forgoodnesssake den 2012-10-17 klockan 20:12.
Gammal 2012-10-17, 18:21   #22

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8404
Standard

Härligt med nytt folk och credd att du låser spelen. Gör likadant så andra kan vara säkra på att man inte fuskar för att få "ett snyggt sheet"

Men varför maxbetta samtliga 5 spel hittills när du skriver att du spelar 1-5 units i sheetet och varför enbart köra dubblar och tripplar?

Testa att skapa ett till sheet som du kör "torrt" och lägg in alla dina matcher fast som singlar istället och dela upp dina 5 units på singlarna. Dvs till 1,7 unit/singel om du lagt en trippel eller 2,5 units/spel om du lagt en dubbel i ditt vanliga sheet.

Vill absolut inte verka smartass men ibland kan man behöva se resultatet själv på sina egna spel innan man tror att något annat sätt är bättre än det man själv använder.
Gammal 2012-10-17, 20:08   #23

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8404
Standard

Citat:
Ingen vidare dag igår. Vi tar nya tag och idag spelas följande trippel:

Ogiltigt spel-ID: 1238441

Ursäkta den sena posten men ibland kommer annat emellan!

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans!
mina åsikter i min förra post står jag fast vid men där satt sista matchen med 2 minuter kvar så inget annat att säga än skön trippel
Gammal 2012-10-17, 20:16   #24

Hockeyrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Härligt med nytt folk och credd att du låser spelen. Gör likadant så andra kan vara säkra på att man inte fuskar för att få "ett snyggt sheet"

Men varför maxbetta samtliga 5 spel hittills när du skriver att du spelar 1-5 units i sheetet och varför enbart köra dubblar och tripplar?

Testa att skapa ett till sheet som du kör "torrt" och lägg in alla dina matcher fast som singlar istället och dela upp dina 5 units på singlarna. Dvs till 1,7 unit/singel om du lagt en trippel eller 2,5 units/spel om du lagt en dubbel i ditt vanliga sheet.

Vill absolut inte verka smartass men ibland kan man behöva se resultatet själv på sina egna spel innan man tror att något annat sätt är bättre än det man själv använder.
Tack för din feedback!

Jag lägger spelen som jag själv spelar dom och nu har dom senaste dagarna varit maxspel på fem units men det är inte alltid det kommer fortsätta så.

Jag har en förkärlek för dubblar och tripplar och ibland ännu fler matcher, kalla mig en hobbyspelare men det är ofta så jag spelar. Dock kommer det kanske ändras med tiden ju längre jag är med här, vem vet.

Jag vet jag har inte full koll på allt ännu men jag fortsätter leverera mina tips och insatserna på spelen jag spelar så får vi se vad detta leder till. Startade mest denna för att själv kunna följa spelen och på lång sikt se hur det går.

Jag kommer alltid låsa spelen i spreadsheetet och kommer alltid posta spelen i dagboken. Jag har gjort den sedan starten och det kommer jag fortsätta med.

Tack än en gång för din feedback.
Gammal 2012-10-17, 20:18   #25

Hockeyrekar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
mina åsikter i min förra post står jag fast vid men där satt sista matchen med 2 minuter kvar så inget annat att säga än skön trippel
Haha, jag förstår att du står fast vid dina åsikter.....

Men Ja! Nog fan satt den skönt allt
Gammal 2012-10-17, 21:16   #26

Hockeyrekar

Standard

Stärkt av kvällens fina trippel kastar jag mig in på en fyrling som sträcker sig från ikväll till imorgon kväll. Godnatt på er gott folk!

Ogiltigt spel-ID: 1238824

Senast redigerad av Forgoodnesssake den 2012-10-18 klockan 22:09.
Gammal 2012-10-18, 09:35   #27

Hockeyrekar

Standard

Dessvärre blev den chilenska cupmatchen inställd och framflyttad så det kommer bli en push på den. Coritiba gjorde dock sitt och vann så spelet lever ännu. Ska försöka rätta till sheetet då jag kommer hem.
Gammal 2012-10-18, 12:13   #28

Hockeyrekar

Standard

Om någon har några tips på hur man ändrar till det i sitt spreadsheet så mottager jag gärna tips på det :-)
Gammal 2012-10-18, 12:30   #29

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2238

Standard

Citat:
Om någon har några tips på hur man ändrar till det i sitt spreadsheet så mottager jag gärna tips på det :-)
Vet inte hur det funkar när du har låst spelet, men om det går så kan du ju manuellt ändra vinsten om det nu blir någon sådan, så att den blir korrekt. Annars är det enda alternativet jag kan komma på att ta bort och göra en ny, utan den voidade matchen. Om det nu ens går att ta bort spel när de är låsta, har ingen erfarenhet av det..
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-18, 13:54   #30
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Hela poängen med att låsa ett spel går ju förlorad om du kan ta bort eller ändra ett låst spel. Du får voida och göra ett nytt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
messijah (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td