|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-09-14, 16:33 | #841 | |||||||
Banned
|
En H3H till kvällens tävlingar på Solvalla - sitter inte denna H3H så kommer jag enbart i undantagsfall spela just H3H - dessa har då utarmat kassan nog:
KF spelas på läget, startsnabb, startsnabb kusk och form! TD tappar och kan hamna riktigt pyrt på det här - StigH säger att hästen skall kollas upp innan tävlingarna och är inte alls säker på att hästen ens startar så klart tveksamt där... FD har bra läge men har väl inte direkt övertygad så här långt i Sverige... Har galopperat i 4/7 starter i Sverige och Knowledge Face vann och var före FD i deras enda möte och då hade ändå Knowledge Face bakspår över sprinterdistans! Nej detta vinner Knowledge Face lätt om inget oförväntat inträffar...!!! /Badass |
|||||||
2011-09-14, 17:10 | #842 | |||||||||||||||||||||
Banned
|
En Parlay till kvällen:
Timetosaygoodbye spelas på dokumenterad form, speed och fantomkusk - Yield Boko tar troligtvis ledningen men har varit borta och behöver troligtvis loppet i kroppen... Långarsboblixten spelas på läget, form och styrka/jämnhet - har en platsprocent på dryga 68 (15/22) - otroligt bra... Gjorde ett kanonlopp efter galopp senast så formen sitter där - Bosse behöver bara bevaka sin position i andraspår och åka med i draget... /Badass |
|||||||||||||||||||||
2011-09-14, 17:23 | #843 | |||||||
Banned
|
En H2H som ger otroligt högt odds:
Här spelas Zalgado Transs R. på form, läge, ny kusk, styrka och att denne är en hingst mot ett sto! Här blåser väl Robbie Williams till spets och släpper till Cayenne Käbb - då sitter Twigs Tiffany i tredje inner och skall hitta ut - Zalgadon behöver Torbjörn bara hitta ned i andraspår med så sitter denne bra till i andra, tredje ytter och skall då ha en bra chans att vinna denna H2H! Oddsskillnaderna i denna H2H är enbart löjeväckande och kommer sjunka! /Badass |
|||||||
2011-09-14, 18:02 | #844 | |||||||
Banned
|
Ett platsspel till kvällens övningar:
Här spelas Simb Catcher på form, styrka, startsnabbhet, och Erik i jollen - kuskförstärkning således... Kan troligtvis hitta till ledningen här och är då hästen att slå - Erik A. från springspår brukar betyda ledning och då är som sagt mycket vunnet! Gick bra efter galopp senast på V75 som trea - står även bra till pengamässigt! /Badass |
|||||||
2011-09-14, 21:34 | #845 |
Banned
|
Vilket otroligt överodds på DD idag - 325 ggr...! Borde väl normalt ha gett runt högst 200 ggr!
/Badass |
2011-09-14, 21:55 | #846 |
Vinnar och platsoddset på Aisle Stand var ännu sjukare skulle jag säga, fick ju bara smörj av Tamla ifjol och fått lopp efter vila. Att man inte tänkte på det, lika lurad som alla andra som dissar på spår.
2011-09-15, 00:46 | #847 | |
Banned
|
Citat:
Visst är det så - här var man alltför kortsiktig i sitt spelande - var inte länge sedan jag rekade denna dam - har jag för mig i alla fall...! /Badass |
|
2011-10-17, 23:59 | #848 |
Banned
|
Tillbaks efter ännu en avstängning - vilken i ordningen minns jag inte... Självklart var även detta ett justitiemord å det grövsta - men jag får försöka lära mig att tala är silver, tiga är guld...!
Jag fick senast tillsägelse att ställa frågorna i rätt forumsdel - detta ämnar jag denna gång göra och jag hoppas då att de tas emot på ett korrekt sätt, vilket då lovades... Detta återstår dock att se om så blir fallet... /Badass Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10) |
2011-10-18, 00:19 | #849 | |
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+2), kingscania (+1), kingscania (+1), eddieh (+1) |
||
2011-10-23, 15:39 | #850 |
Hur går det för dig? Nu har jag börjat om igen med min nya spreadsheet =).
Så tog mina första spel idag blev dock lite många och en där jag körde olika vinnare i samma lopp var bra odds och så :P. Kika in någon gång om du vill, Ska hålla mig mellan 2.5 - 5 % per spel nu och runt 2-6 spel dagen ungefär om det ser tilltalande ut Mvh Steffe |
|
2011-10-23, 16:06 | #851 | |
Banned
|
Citat:
Nja, ligger efter många om och men på ett megalitet plus i alla fall! Hade en riktig downperiod när jag var avstängd från forumet då jag slängde in spel till höger och vänster utan tanke... Var riktigt nära att spela bort hela rullen men stannade på 30 units av 100 som jag startart med - var uppe i svindlande 261 units som mest och det är dit jag siktar igen! Lycka till nu och spela försiktigt, eller i alla fall med tanke bakom - det skall i alla fall jag göra...! /Badass |
|
|