|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-29, 14:23 | #721 |
Förresten med dubblad insats blir väl ROIn mer volatil på kort sikt med det jämnar snart ut sig efter ett tag på den nya nivån.
2011-08-29, 14:33 | #722 | |
Banned
|
Citat:
Okey, tackar för inputen... Skall fundera på hur jag gör - sitter ju inte direkt i någon situation där jag behöver göra något drastiskt... Angående hur jag gör med att få in mina insatser vill jag inte gå in närmre på med det är inga "konstigheter" - utan jag har "själv" ett antal konton och sedan spelar jag hos mina kompisar och släkt... /Badass |
|
2011-08-29, 15:12 | #723 | |
Citat:
Skit i ROI och dylikt och koncentrera dig på att tjäna maximalt med . Trots allt det som betalar hyran och mjölken på bordet. Allt förklaras på ett enkelt sätt i min signatur.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2011-08-29, 15:32 | #724 | |||||||
Banned
|
Första spelet till ikväll - Bet365 har inte släppt sina odds ännu men tror inte de kommer ligga högre här:
Här spelas Neo Smed på läge, form och styrka... Ligger direkt i andraspår efter strykning utav nummer 1, och behöver bara köra rakt fram - kan välja taktik härifrån... Spelbart ned till runt 1.85! /Badass |
|||||||
2011-08-29, 16:41 | #725 | ||||||||
Citat:
2011-08-29, 16:59 | #726 | |
Banned
|
Citat:
Håller med, ett kanonodds till 2.10 - men fortfarande spelvärt och Expekt är lite trögare/stoltare och sänker inte oddsen lika snabbt som Bet365 gör... /Badass |
|
2011-08-29, 17:14 | #727 | |||||||
Banned
|
Ett vinnarspel till kvällens tävlingar på Färjestad (Lopp 7):
Det är lite vinna eller försvinna över denna kuse - därför spelar jag inget platsspel, utan enbart vinnare! Slog nyss ett mycket meriterande gäng på Mantorp över 3140 - så styrka finns i överflöd... Hästar han slog vara Niller, Lewis O.M och The Bad Rock - inga sådana motståndare ikväll och skulle han behaga trava hela vägen så tror jag detta är vinnaren! Står dessutom perfekt inne på pengarna här... Spelbar ned till runt 8-9 gånger - hade han varit travsäker hade kusen troligtvis varit favorit, så bra är han... /Badass Usch, så dålig denna pick/rek var - skäms nästan... Dödens, iofs, men "dog" redan 600 kvar... Värdelös...! /Badass Senast redigerad av Badass den 2011-08-29 klockan 20:49. |
|||||||
2011-08-29, 18:12 | #728 | |||||||||||||||||||||
Banned
|
En Parlay till kvällskaffet, kanske?:
Fraternity Party redan på innerspår här och troligtvis rygg ledaren - Spring Ray gammal kämpe som sjunger på sista versen här, likadant med kusken, och skall inte hinna med till slut... U.Bergs Otto från innern - troligtvis ingen spets men innerspåret borgar för spårsnål och fin resa - Global Magic vann senast ett billigt lopp som inte skall överskattas! U.Bergs Otto klart bättre i grunden och får han bara fritt så är det inget snack om vem som har bästa farten till slut... /Badass Fraternity Party bara värdelös från rygg ledaren och bom på denna Parlay, alltså...! Nya tag! /Badass Senast redigerad av Badass den 2011-08-29 klockan 19:36. |
|||||||||||||||||||||
2011-08-29, 18:23 | #729 | ||||||||||||||||||||||
Jag tror det håller, Var själv lite inne på H2H på Fraternity Party men hade då tänkt dubblat med U.Bergs Otto på plats, Men valde att inte spela en till dubbel då jag redan har en som ligger o väntar =).
Lycka till iallafall Citat:
|
|||||||||||||||||||||||
2011-08-29, 18:30 | #730 |
Fan, tänkte lite för länge och då sjönk Frat Party till 1,70...
2011-08-29, 19:27 | #731 | |||||||||||||||||||||
Banned
|
En Parlay till:
U.Bergs Otto redan avklarad - läs ovan... Zwack V75-härdad och riktigt fin värmning... Bästa hästen mot en häst i kanonform men sämre läge... /Badass Zwack satt ju lätt men hade ju den i denna Parlay där U.Bergs Otto fastnade med alla krafter kvar och motståndaren vann loppet... /Badass Senast redigerad av Badass den 2011-08-29 klockan 21:05. |
|||||||||||||||||||||
2011-08-29, 19:32 | #732 |
Banned
|
|
2011-08-29, 19:47 | #733 |
Jo det kan det vara ibland. Skulle ju tagit Neo Smed över Excalibur som du skrev om tidigare idag utan att tänka efter så mycket också om inte oddset sjunkit, nu gjorde jag tvärtom efter att ha badkarskört några gånger så det blev bra.
2011-08-29, 19:56 | #734 | |
Banned
|
Citat:
Smart - det blev kört som jag trodde men för sakta - hade dock kvittat för Excalibur var ändå ganska bra, Spring Erom var ju riktigt bra - speedade otroligt bra för att inte ha riktiga lopp i kroppen... Fraternity Party var ju urkass från rygg ledaren och Spring Ray var ju inte mycket att ha som jag trodde...! Och du har rätt - jag skulle kört en gång till i badkaret då det var stor chans att Excalibur skulle ta spets och får bestämma... Och det tyder på styrka att man vågar/kan byta spel - inget fel alls i detta...! /Badass |
|
|