|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-19, 19:33 | #706 | ||||||||||||||||||||||
Banned
|
Citat:
Inget flyt nu! Classical Duo gick en ruggig bortre långsida men galopperade när hon var på väg att koppla greppet på de invändiga - kom sedan tillbaks storstilat men tappade både fart och position och detta gick inte att reparera - ett visst mått av överforcering av Pekka Korpi men jag kan inte klandra honom ändå - han körde för vinst, inget annat...! /Badass |
||||||||||||||||||||||
2011-08-19, 20:59 | #707 | ||||||||
Banned
|
Citat:
GÖÖÖÖÖTTTT MMMOOOOOSSSSS!!!! KROOSSSS!!! Mycket bra i ledningen och fan vet vad de andra skulle gjort för att fälla henne idag - det underlättades utav galopp för favoriten men ingen skugga över segrarinnan!!! EDIT: 1.12.1 på denna bana - otroligt!!! /Badass Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ChippN (+5) Senast redigerad av Badass den 2011-08-19 klockan 21:03. |
||||||||
2011-08-20, 00:26 | #708 |
Banned
|
3 spel inlagda i spreadsheetet...
Enjoy... /Badass |
2011-08-20, 16:36 | #709 |
Banned
|
Ludde kan lägga av - tom. jag som gillar honom tycker att han är en sopa att köra nu! Det är skillnad att tävla i loppen mot att förstöra för flertalet ekipage med sin idiotkörning...!
Fan, vad jag är irriterad - trots att jag gick +9.9 units plus! /Badass |
2011-08-29, 02:06 | #710 |
Banned
|
I´m Back Again!
Åter efter en icke frivillig semester - fan, så skönt! Då tar jag nya tag mot nya vinster, utvilad som jag är - har följt travet men på ett avslappnat sätt - nu blir det skarpt läge igen! Då kör vi imorgon och vi startar med Färjestads V65-tävlingar i morgon kväll... Väl mött...! /Badass |
2011-08-29, 07:54 | #711 | |
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2011-08-29, 08:32 | #712 |
Gött att se dig tillbaka Badass, har saknat dina spel! Hoppas du nu är tillbaka i storform
|
|
2011-08-29, 09:20 | #713 |
Välkommen åter! Du får tygla ditt humör så det inte blir fler ofrivilliga avbrott, jag har fått hålla uppe travdelen helt själv senaste veckan och känt mig tvungen att matcha din normala postningstakt.
Siktar också på Färjestad, funderar till och med på att dra mig dit ikväll. Får vara beredd vid oddssläpp, hoppas på att Astonishing Ride kommer ut över i över 2,50.
2011-08-29, 13:13 | #714 |
Banned
|
|
2011-08-29, 13:14 | #715 |
Banned
|
|
2011-08-29, 13:18 | #716 | |
Banned
|
Citat:
Haha, får göra det - du har gjort det väl med några riktiga godbitar och några mindre bra, men i det stora hela så har det gått väldigt bra för dig - synd att inte All of Me fick vinna... Astonishing Ride är jag också inne på också fäller vi Spring Erom som inte startat på 8 månader - men det är en kuse med kapacitet detta och de skulle knappast ta ut honom om han inte vore i någorlunda form... Men de kanske tänker sig starta honom i form... /Badass |
|
2011-08-29, 13:42 | #717 | |||||||
Banned
|
Ett tidigt spel till söndagens tävlingar på Jägersro - Derbydagen...
Här spelas Gitano främst på den enorma spurt han levererade över upploppet senast i uttagningarna till detta lopp - Derbyt! Motståndarna i denna H3H har dragit nitlotterna spårmässigt sett - 7 och 8 och det blir att söka sig ned i banan och troligtvis kommer det inte skilja mycket i positioner mellan de tre kombattanterna - de kommer alla tre sitta längre bak i fältet för är måste man köra Dollar Access på chans i detta tuffa gäng och så även med Haraldinho - går inte att köra fram i dödens och försöka dirigera ett finalfält därifrån - då blir det inga pengar... Gitano har heller inte något bra spår men det gör som sagt inget då det är troligt att alla tre kommer köras på chans och enbart tillslut - de sista 500 kanske... Den som såg Gitano flyga lågt över upploppet förstår att denne måste ha en kanonchans att spurta till seger i denna H3H - Åke ersätts i sulkyn utav Domenique Loqueneux - vet inte om detta är positivt egentligen men vi får hoppas det - han är ju ingen duvunge, precis! Nej här spelas Gitano utan att darra på manchetten - spelbar ned till runt 2.10, då Gitano bör kunna vinna denna H3H runt 5/10 + lite marginal... /Badass Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1) |
|||||||
2011-08-29, 14:00 | #718 |
Banned
|
Kommer när jag kommit upp i 300 spel ha dessa insatsnivåer för att kompensera för den ökade bankrullen:
3-5 Liten insats 6-8 Medelinsats 9-10 Hög insats Eller så startar jag om rullen vid uppnådda 300 spel - har inte bestämt mig ännu. Börjar bli svårt att anskaffa konton att spela på... Någon som har en idé hur jag bör göra? Är det något som kommer hända med bankrullen, ROI eller dylikt om jag väljer att höja insatsnivåerna - något jag behöver kompensera med, så att säga...? Några siffror som blir snedvridna? /Badass |
2011-08-29, 14:09 | #719 | |
Citat:
2011-08-29, 14:22 | #720 | |
Citat:
Jag personligen, som gillar att ha rena bryt, skulle nog iofs vänta tills 250u i kassan innan jag ökar insatsen. Sitter du på ~220u som du gör nu så är ju risken stor att du halkar under 200u igen med dubblad insats. Hur går det med kontona, hur många har du nu och hur gör du med den saken? Bet365 börjar snåla med insatsgränserna för mig nu och jag försöker hålla mig under maxgränsen så de inte går ännu hårdare fram. Har du behövt fixa flera konton på Expekt än?