|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-17, 18:56 | #676 |
Banned
|
Ingen som "förstår" oddset på Don´t Wear PJs?! Inget händer ju på nätbolagen...!
/Badass |
2011-08-17, 19:01 | #677 |
Great Comfort MÅSTE vara ett bra spel...
|
|
2011-08-17, 19:07 | #678 |
Banned
|
Nja, skulle vara tack vare Örjan men annars kan jag inte se det via startlistorna, men nu har inte jag specialgranskat denna eller sett på denna i lopparkivet så du kanske har rätt, vad vet jag...!? Lycka till med liret, i alla fall! /Badass |
2011-08-17, 19:47 | #679 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Med facit ihand så kanske detta var ett dåligt spel, men jag trodde Svanstedt skulle köras till ledningen - nu lade han sig "död" i dödens och lät Goop bestämma i ledningen - denne var bra men vilken spurt av Canaka B.F!!! Mycket bra gjort mot hingstarna och nu måste han väl gå ut i Derbyt med sitt supersto?! Var tvåa, eller trea efter en hypervass spurt från tredje inner, där han dessutom tappade en och en halv längd när han plockade ut Canaka i tredjespår på upploppet! /Badass |
||||||||
2011-08-17, 20:47 | #680 |
Alltså det behöver inte betyda nånting öht att PJ's ligger lågt, det ska inte många tusenlappar in för att det omsättningen är ju bara dryga 100k nu. Mycket dårar där ute. Spela på vad du vet istället, att gissa att någon okänd dåre med pengar vet bättre känns som en riktigt dum idé oavsett insats.
2011-08-17, 21:12 | #681 | |
Banned
|
Citat:
Håller med i sak - men det var ändå ett rejält skutt och det var ändå spelat för över 50 000 när det skedde, tror jag... Så uppemot 15 000 måste ha kommit in...?! Men, självklart har du rätt - detta är inget sätt att vara vinnande i längden på...! /Badass |
|
2011-08-17, 21:19 | #682 | ||||||||||||||||||||||
Banned
|
Citat:
Tyvärr så galopperade Quassia bort sig och då kvittar det att andra spelet satt klockrent med en förmodad galopp för Ibiza Broline...! /Badass |
||||||||||||||||||||||
2011-08-17, 21:21 | #683 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Galopp på upploppet som slagen...?! För det var den väl? Måste kolla om loppet innan jag är bergsäker - förlust i vilket fall som helst! /Badass |
||||||||
2011-08-17, 21:21 | #684 |
Jag var lite inne på vinnarspelet för D wear PJ dock gick den ju inte in men sånt som händer. Kan man se någonstans hur mycket cash som är spelat på en häst?
Förresten vad tror ni om I wont Dance i nästa? funderar på ett litet plats spel där. Senast redigerad av Travaren den 2011-08-17 klockan 21:26. |
|
2011-08-17, 21:22 | #685 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Kördes invändigt och vara trea eller fyra - maxutdelning...! /Badass |
||||||||
2011-08-17, 21:27 | #686 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Blev trea och det var skönt - det var knappt men detta behövde jag idag! Skillnaden är liten mellan fiasko och total katastrof... Nu jobbar vi in den Alvena Pele!!! /Badass Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lano007 (+3) |
||||||||
2011-08-17, 21:45 | #687 |
Jaha galopp direkt för I Wont D.
|
|
2011-08-17, 21:49 | #688 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Blev helt fel här då Ludde ganska tidigt hittade dödens och var riktigt bra medan Alvena Pele togs lugnt hela loppet och spurtade anständigt som stoooort slagen...! En pissdag och -9 units...! Nya tag imorgon och förhoppningsvis grönare siffror då...! /Badass |
||||||||
2011-08-18, 17:13 | #689 | |||||||
Banned
|
Ett H2H till kvällens tävlingar på Bergsåker:
Här spelas Sweet Desire på läge, form och styrka... Här är oddsen helt felvända och allt annat än ett maxspel vore tjänstefel - B.B.S Centra är nog snabbast ut men stannar i tid över Bergåkers långa upplopp! Sweet Desire är den klart tuffare av dem två och kommer från en mersmakande seger där hon bland annat slog Greta Töll, Turbina och Belinda Sign - alla mycket meriterande ston. Går nu ner i klass och måste ha toppchans både på seger i loppet och av H2H! Hade vilat 1 1/2 månad innan senaste starten och bör ha gått framåt med det loppet i kroppen... Spelbart ned till runt 1.65...! /Badass |
|||||||
2011-08-18, 17:43 | #690 | |||||||
Banned
|
Ett platsspel till kvällen:
Här spelas Ted Blågul på form, styrka och distans - här styr Robban på 800 kvar och tar en enkel plats - gynnas utav att sjuan och nian är strykna... Gjorde ett kanonlopp senast i dödens på DiLeva Käll och hade varit två, trea utan galopp på upploppet... Ett par mycket galoppbenägna kusar samt osäker form på spelfavoriten samt några andra gör att detta är ett klart bra spel...! /Badass |
|||||||
|