|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-08-10, 19:03 | #586 | ||||||||
Banned
|
Pga utav det katastrofala innerspåret som alltid blir vid regn, spelar jag här en häst som troligtvis kommer ligga i andraspår - och lyssna inte på clownerna som säger att banan är bra - kuskar vill ALLTID köra i spets hur dålig banan än är - de lär sig aldrig!!!
Spelas på smygform, läge, kusk och styrka! Spelbar ned till runt 1.80! Saxat från Travtjänsten: Citat:
/Badass |
||||||||
2011-08-10, 19:10 | #587 | |||||||
Banned
|
Ett sista lir som är intressant...
Spelas på styrka, kusk och trivs bra på banunderlaget... Spelbart ned till runt 3.50! /Badass Senast redigerad av Badass den 2011-08-10 klockan 19:23. |
|||||||
2011-08-10, 19:24 | #588 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Surt att hästen var sjuk och eller inte alls fungerade - banan? Galopperade eventuellt, var i alla fall sist i mål och var långt ifrån hur han varit på sistone...! Satt irygg varvet kvar på vinnande Altai - hade, som sagt, varit intressant att se vad denne kunnat vid sunda vätskor... /Badass Senast redigerad av Badass den 2011-08-10 klockan 19:34. |
||||||||
2011-08-10, 19:51 | #589 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Som jag trodde skulle innerspåret ta ut sin rätt - är värst för spetshästen. vilket jag glömt skriva, ett dåligt innerspår är självklart dåligt för alla men med rygg blir det inte lika kännbart och Pronto Ribb visade sig vara klart starkast av de två till slut, efter en resa i just rygg! Tror inte Claes Sjöström skulle tagit upp på i sista kurvan, kvävde ju nästan hästkraken och den kunde inte tända om när kusken "reste" på sig... Som sagt! Passa innerspåret ikväll, i alla fall de som kan tänkas ta ledningen... /Badass |
||||||||
2011-08-10, 20:11 | #590 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Kvinnliga körsvenner borde förbjudas - Jennifer Tillman må vara snygg men i detta lopp borde hon få böta multum - hon kör snävt och stör en motståndare till galopp och blir "belönad" med andra ytter! Min pick hade annars suttit i andra ytter och kunnat hållit inne Johans styrning som nu vann - fan också! /Badass |
||||||||
2011-08-10, 20:40 | #591 |
Tillman störde väl ingen , det var ju Wallin med nr 7 som körde över en häst i första sväng. Sen hade det varit svårt att hålla inne dom som satt på innerspår för alla hästar som satt i andraspår var ju helt stinglösa.
|
|
2011-08-10, 20:56 | #592 | |
Banned
|
Citat:
Först började jag skriva att du har helt fel men kollade loppreprisen och du har helt rätt! Men ändock så körde hon sedan i halvspår och hindrade därmed Namibia att gå fram som denne ville - men nu när jag sett loppet igen så skulle det inte gjort någon skillnad, tror jag... /Badass |
|
2011-08-10, 21:00 | #593 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Mugger MM gjorde verkligen mig inte besviken och visade vilken topphäst detta är i grunden...! Mycket imponerande! /Badass |
||||||||
2011-08-10, 21:02 | #594 |
Mycket snyggt med Mugger MM ! Valde rätt häst att rygga !
2011-08-10, 21:04 | #595 |
Banned
|
Grattis och det är det som är meningen - man kan inte många gånger rygga alla spel utan då måste man vara selektiv och göra lite eget arbete och kolla vilket spel som verkar vara mest spännande och värt att spela... GRATTIS! /Badass Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1) |
2011-08-10, 21:13 | #597 |
|
|
2011-08-10, 21:14 | #598 |
Väldigt imponerande form du har just nu ! Bara att gratulera och hoppas att de håller i sig
2011-08-10, 21:14 | #599 | ||||||||
Banned
|
Citat:
Fasiken vad skönt att maxspelet satt - en del tur med i leken men det måste man ha... Celebrity Madonna galopperade på frammarch varvet kvar när hon hakade i en konkurrent - hade blivit hårt i mål utan denna incident! Blev väldigt glad i alla fall att det skiljde så många längder mellan hästarna, varvet från mål! GÖTT!!! /Badass |
||||||||
2011-08-10, 21:16 | #600 | |
Banned
|
Citat:
Ja denna form är totalt sanslös - och jag hoppas också den håller i sig länge till - har hittat rätt, helt enkelt... En bra mix mellan vinnare, plats, H2H, H3H och flera...! /Badass |
|
|