Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-08, 18:32   #541
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Ryggar där. Tänkte svara på rusinlägget på Söndagen där, men såg att klockan var 00:50 när det skrevs så det var lika bra att låta bli
Lycka till då och tack för att du inte skrev något i söndags - var lite väl rusig där, både av framgång och alkoholhaltiga drycker...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 18:42   #542

TOBYTYKEs avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 9198
Standard

Tack. Gjorde en dubbel med Opus Lavec- Fraternity 1
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 19:31   #543
Banned

Trav

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Tack. Gjorde en dubbel med Opus Lavec- Fraternity 1

Såg bra ut 500 kvar - då trodde jag på lätt vinst, men där ser man att man inte kan räkna hem något innan loppet körts klart...

EDIT: Då menade jag självklart Barham Hanover som tyvärr vek ner sig i ledningen...

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-08-08 klockan 21:57.
Gammal 2011-08-08, 21:00   #544

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

Fan, jag såg ju ditt fina spel på Westside och hade ryggat direkt om jag inte redan lagt ett i samma lopp. Satt hur lätt som helst när ojämne Benskins inte var nån tiger idag. Snyggt spel och odds!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-08, 21:30   #545
Banned

Trav

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Fan, jag såg ju ditt fina spel på Westside och hade ryggat direkt om jag inte redan lagt ett i samma lopp. Satt hur lätt som helst när ojämne Benskins inte var nån tiger idag. Snyggt spel och odds!

Ja, den satt fint och utan problem - precis som de flesta av spelen i dag - miss i första H2Hen, sedan satt allt och +12.75 units idag...! Formen håller i sig!

/Badass
Gammal 2011-08-08, 23:48   #546

Stekels avatar

Standard

Formen ser verkligen ut att hålla i sig ja! Ska prova att använda dig som filter ett tag, plocka de jag tycker ser vettigast ut och rygga. Det är ju kul att sitta och gå igenom alla odds själv ibland men inte i varje omgång kanske, tar ju en jäkla tid också.

Vad jobbar du med förresten, på tal om det där med tid?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2011-08-08 klockan 23:50.
Gammal 2011-08-09, 00:02   #547
Banned

Trav

Standard

Citat:
Formen ser verkligen ut att hålla i sig ja! Ska prova att använda dig som filter ett tag, plocka de jag tycker ser vettigast ut och rygga. Det är ju kul att sitta och gå igenom alla odds själv ibland men inte i varje omgång kanske, tar ju en jäkla tid också.

Vad jobbar du med förresten, på tal om det där med tid?

Jobbar i Norge! Så mycket kan jag säga - vill inte outa mig för mycket... Vill du ha reda på mer så hör av dig via pm...

Ha det bra, så höres vi!

Och lycka till och hoppas mitt flyt då håller i sig... Kan vara en bra idé att använda någon annan som filter - man får upp ögonen då för ett tänkbart spel. Det skulle vara snällt om du skrev tillbaks om du följer eller inte och en kort förklaring varför så kan det bli lärorikt för oss båda, samt för dom få som följer oss...

/Badass
Gammal 2011-08-09, 12:37   #548

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Jobbar i Norge! Så mycket kan jag säga - vill inte outa mig för mycket... Vill du ha reda på mer så hör av dig via pm...

Ha det bra, så höres vi!

Och lycka till och hoppas mitt flyt då håller i sig... Kan vara en bra idé att använda någon annan som filter - man får upp ögonen då för ett tänkbart spel. Det skulle vara snällt om du skrev tillbaks om du följer eller inte och en kort förklaring varför så kan det bli lärorikt för oss båda, samt för dom få som följer oss...

/Badass
Jodå, jag ska allt försöka skriva lite om vilka av dina motiveringar jag går mest på när jag ryggar, eller plocka fram nån extra om jag tycker du glömt något.

Gammal 2011-08-09, 16:31   #549
Banned

Trav

Standard

Citat:
Jodå, jag ska allt försöka skriva lite om vilka av dina motiveringar jag går mest på när jag ryggar, eller plocka fram nån extra om jag tycker du glömt något.
Perfekt! Då kör vi...!

/Badass
Gammal 2011-08-09, 17:20   #550
Banned

Trav

Standard

2011-08-09 Elsa Tooma/Prawns - Unleash Face/Jimi El Bombo (Trav)

Datum: 2011-08-09
Tid: 19:03
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Elsa Tooma/Prawns - Unleash Face/Jimi El Bombo
Period: Annat

Spel: Elsa Tooma/Prawns Parlay
Insats: 3
Odds: 2.72
Bolag: Bet365

Motivering:
Dagens pick!

PARLAY/Örebro Lopp 3 och 4/Spelstopp 19:03 och 19:25/Bet365

H2H 1:

Elsa Tooma (1.65) -Unleash Face

Spelas på form, världskusk, läge - kommer från en mersmakande andraplats där hon enbart fick stryk utav en i ryggen smygande Idabel Celeber, själv gick hon hela loppet i dödens och höll strålande... Har hela tiden mött kulltoppen och gjort det bra - med unga ston är det viktigt att söka position då de inte orkar göra mycket själva i loppen - med Örjan i jollen så borgar det för en fin resa i den främre träffen direkt...

Unleash Face är riktigt bra också och Per Lenartsson är en väldigt bra stand in här. Har dock ett riktigt dåligt läge och blir den som troligtvis får dra tåget i tredjespår sista 700... Får svårt att ta en smygkörd Elsa i spurten över sprinterdistans...

H2H 2:

Prawns (1.65) - Jimi El Bombo

Spelas på form, kapacitet och synintryck senast... Som Prawns såg ut och gick senast så är detta en kulltopp och läget spelar mindre roll då du har en såpass speedig häst - läget är inte optimalt men jag går här mycket på hur Prawns såg ut i sista starten...

Jimi El Bombo har ett småtråkigt läge långt ute på vingen och kan lätt hamna på vingel härifrån. Formen ett frågetecken och en galopp senast rätar ju inte ut detta, precis, gjorde ett bra lopp i ingemansland efter gungan... Skulle troligtvis behöva ett lopp till i kroppen för att segerstrida här - kapaciteten finns, men här går jag mest på synintryck och att form slår läge här - för klass har de båda...

Parlayen spelas 3 units till 2.72 på Bet365!

Lycka till om någon följer...!

/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusiuz (+1), Stekel (+1), bokis29 (+1)
Gammal 2011-08-09, 18:16   #551

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Elsa Tooma (1.65) -Unleash Face
Ryggar mycket på läget och nästan lika mycket på något som du inte nämnde som jag tar med som en stor faktor här, nämligen travsäkerhet. Läget ser jag som extra gynnande i och med att det är ett lopp med orutinerade ston. 2u

Samma odds på Prawns och sammantagna faktorer där känns inte lika tunga som i första.

Gammal 2011-08-09, 18:33   #552
Banned

Trav

Standard

Citat:
Ryggar mycket på läget och nästan lika mycket på något som du inte nämnde som jag tar med som en stor faktor här, nämligen travsäkerhet. Läget ser jag som extra gynnande i och med att det är ett lopp med orutinerade ston. 2u

Samma odds på Prawns och sammantagna faktorer där känns inte lika tunga som i första.

Håller med om det du säger om travsäkerheten - det är väl en av de första sakerna man tittar på och lägger mest vikt på, men jag glömde bort att skriva med detta - så bra att du påminde mig...

Angående Prawns så skulle jag väl egentligen velat haft lite högre odds på pga. läget, men synintrycket senast bara gjorde att jag var tvungen att spela och i en Parlay funkar oddset utmärkt, då oddset på Elsa Tooma väger upp detta med att vara för högt...

/Badass
Gammal 2011-08-09, 18:49   #553
Banned

Trav

Standard

Undrar varför Elsa Tooma just steg från 1.60 till 1.70? Missade jag något på ATG-Liven, måntro?

/Badass
Gammal 2011-08-09, 19:02   #554

tribalfunks avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 1003
Standard

Lira vinnare på Nesmile Hanover lopp 8 Jägersro istället för att jag små odds... )
tribalfunk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-09, 19:38   #555
Banned

Trav

Standard

Dagens pick!

H2H/Örebro Lopp 6/Spelstopp 20:09/Bet365

Classical Duo - Gigant Girl

Har följt denna ett tag och det är en rejäl märr som bara blir bättre och bättre, värmde bra... Taskigt läge men kommer hon bara ner i slagläge så biter hennes speed hårt...

Classical Duo sprang och bröt - såg sedan bättre ut när de satte på en huvudstång... Men något stämmer då självklart inte och över hetsiga 1609 meter kan galoppen komma... Har inte blivit imponerad av det jag sett av hästen...

Spelas 4 units till 2.30 på Bet365, spelbart ned till runt 1.95! - Expekts har 1.85, som jämförelse - ett mer rättvisande odds!

/Badass
Svara

td