Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-30, 23:16   #46

DamageINCs avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4014
Standard

Har spelat AIS med (raka till 3.8@SvS). De har inte alls varit så dåliga som tabellen säger, och precis som du är inne på så tycker inte jag heller att Asplövens hemmasegrar säger så mycket.
Gammal 2012-10-01, 21:15   #47

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

Precis som för Örebro så tog det AIS över halva matchen att komma igång, rak bortaseger till slut men det var på det berömda håret

Snyggt lirat DamageINC, åter igen missade jag att kolla vad svenskaspel bjöd på.
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 21:23   #48

DamageINCs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slapshot Visa inlägg
Precis som för Örebro så tog det AIS över halva matchen att komma igång, rak bortaseger till slut men det var på det berömda håret

Snyggt lirat DamageINC, åter igen missade jag att kolla vad svenskaspel bjöd på.
Tack detsamma. Det är inte varje gång man lyckas slå marknaden via SvS märkte jag nu dock. Tog Bofors borta mot DIF till 3.8 i morse när de var de enda som erbjöd bara för att se Betsafe släppa samma spel till 4.2 några timmar senare. Så är det, men oftast har det blivit rätt i alla fall.
Gammal 2012-10-02, 22:32   #49

slapshot ishockey 13-14

Standard

Åter igen spel på att Leksand är inblandade i en målsnål match, denna gång borta mot överraskningen Oskarshamn. Smålänningarna har haft maxflyt och gjort hela 12 mål på sina senaste 48 skott (7-3 seger hemma mot Västerås och senast 5-4 seger borta mot Bofors). Leksands facit i de senaste 4 matcherna är lite "normalare" om än klent för att vara just Leksand, jämna matcher som slutat 2-2 eller med 3-2 segrar.

Känns som att Leksands chans till poäng ligger i att få kontroll på Oskarshamn så de inte bjuds på kontringar som i sina föregående matcher då de vräkt in mål.
Andreas Appelgrens: - Jag tror att vi kommer möta ett offensivt spelande Oskarshamn så det gäller för oss att få ner farten i deras spel. Gör vi det har vi en bra chans att vända hemåt med tre poäng i bagaget.

Samtidigt så kommer det en reaktion någon gång, Oskarshamn kan inte fortsätta vräka in mål utan att spela bra hur länge som helst. Leksand för alltid respekt med sig och jag tror på en målsnål drabbning. Leksand får inte släppa en trea till IKO samtidigt som hemmalaget lär sätta defensiven, de kan som sagt inte göra mål i varannat anfall resten av säsongen...

2012-10-03 19:00HockeyAllsvenskanIK Oskarshamn vs Leksands IF UNDER U 4.5 FT 2 2.800

I övrigt ruggigt svårt att hitta spel i denna omgång, känns som att många lag står vid ett vägskäl. Spännande!

Senast redigerad av slapshot den 2012-10-03 klockan 20:06.
Gammal 2012-10-02, 23:20   #50

Overplayers avatar

Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Åter igen spel på att Leksand är inblandade i en målsnål match, denna gång borta mot överraskningen Oskarshamn. Smålänningarna har haft maxflyt och gjort hela 12 mål på sina senaste 48 skott (7-3 seger hemma mot Västerås och senast 5-4 seger borta mot Bofors). Leksands facit i de senaste 4 matcherna är lite "normalare" om än klent för att vara just Leksand, jämna matcher som slutat 2-2 eller med 3-2 segrar.

Känns som att Leksands chans till poäng ligger i att få kontroll på Oskarshamn så de inte bjuds på kontringar som i sina föregående matcher då de vräkt in mål.
Andreas Appelgrens: - Jag tror att vi kommer möta ett offensivt spelande Oskarshamn så det gäller för oss att få ner farten i deras spel. Gör vi det har vi en bra chans att vända hemåt med tre poäng i bagaget.

Samtidigt så kommer det en reaktion någon gång, Oskarshamn kan inte fortsätta vräka in mål utan att spela bra hur länge som helst. Leksand för alltid respekt med sig och jag tror på en målsnål drabbning. Leksand får inte släppa en trea till IKO samtidigt som hemmalaget lär sätta defensiven, de kan som sagt inte göra mål i varannat anfall resten av säsongen...

2012-10-03 19:00HockeyAllsvenskanIK Oskarshamn vs Leksands IF UNDER U 4.5 FT 2 2.800

I övrigt ruggigt svårt att hitta spel i denna omgång, känns som att många lag står vid ett vägskäl. Spännande!

La precis Ö 5.5 i Oskarshamn matchen Sist vi spelade "mot" varandra var du helt rätt ute. Får se hur det blir imorgon. Dock gillar jag Ö 5.5 mellan Örebro - Mora skarpt.

BOL
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-03, 06:25   #51

slapshot ishockey 13-14

Standard

Ja Oskarshamn är jäkligt målglada så den kan vara över redan efter halva matchen om effektiviteten håller i sig, jag hoppas att den inte gör det

Tror även jag att det kan bli många mål i Örebro, Wiklander....Yetman....Aulin (litet sparkapital målmässigt). Samtidigt som det är dags för Anze att göra en höjdarmatch snart igen för Mora. Helt klart intressant även om jag avstår spel på denna, lycka till!
Gammal 2012-10-03, 19:21   #52

slapshot ishockey 13-14

Standard

1-2 i mitten av första, blir nog min tur att plocka upp tvålen....satan!
Gammal 2012-10-05, 16:43   #53

slapshot ishockey 13-14

Standard

Blir ett överspel imorgon baserat på följande tankar:

# Västerås saknar Helmersson som gick sönder sist, oklart om Lindh kommer till spel. I övrigt så är Björklund sedan tidigare skadad och Blidstrand utlånad till samarbetsklubben Kallinge. Söderkvist väntas gå ner som back och då är det i mina ögon bara Warg och Larsson (FBK-lån) som klarar av att hålla rent framför egen kasse. I övrigt juniorer och lättviktare.

# Lasse Johansson har gjort ett par stormatcher efter kaoset tidigare mot Mora och Oskarshamn och bara släppt en puck på de två senaste matcherna. Han brukar hålla en ganska ojämn nivå och att han gör tre jättematcher på rad känns mindre troligt.

# Västerås har för tillfället en jävligt bra offensiv sen Bulan och Fornataro kommit in i laget. PP senast med dessa båda samt Leisenring, Zettergren och FBK-Larsson var en fröjd att skåda, två ggr small det direkt bakom malmö-keepern.

# Vad gäller Bofors så kan jag bara läsa att dom kommer till spel med ordinarie trupp och då är det alltid fullt ös i Nobelhallen.

2012-10-06 16:00HockeyAllsvenskanBofors IK vs VIK Västerås HK ÖVER Ö 5.5 FT 3 1.900

Senast redigerad av slapshot den 2012-10-07 klockan 14:05.
Gammal 2012-10-05, 20:35   #54

DamageINCs avatar

Standard

Sitter och tjurar över att jag hade tryckt upp Betsafe och skulle spela IKO till 4.55 när något annat kom emellan jag helt enkelt bara glömde av det. Hoppas nästan att Örebro står för en magisk vändning i sista trots att jag egentligen generellt sett önskar dem all olycka.

Varför blev man senil så fort man fyllde 20?
Gammal 2012-10-05, 21:42   #55

slapshot ishockey 13-14

Standard

Haha ja det var ju lite halvtungt!

Själv så har jag inte accepterat Oskarshamns framfart, övervägt spel på dom de senaste fem omgångarna men "snart vänder det, dom är ju trots allt Oskarshamn" ekar i skallen.
Gammal 2012-10-06, 03:30   #56

DamageINCs avatar

Standard

Citat:
Haha ja det var ju lite halvtungt!

Själv så har jag inte accepterat Oskarshamns framfart, övervägt spel på dom de senaste fem omgångarna men "snart vänder det, dom är ju trots allt Oskarshamn" ekar i skallen.
Nej jag tror inte heller riktigt på dem i längden och tror fortfarande på mitt säsongsspel med Almtuna före IKO efter grundserien. Men idag kände jag att oddssättarna värderade Örebros serieledning och rad av 2-3 segrar allt för högt. Extra trist när man missar de tre spel man faktiskt la...

Senast redigerad av DamageINC den 2012-10-06 klockan 03:31.
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-07, 14:04   #57

slapshot ishockey 13-14

Standard

Ojoj, fantastiskt dåligt överspel igår. Nya tag i veckan!
Gammal 2012-10-08, 18:46   #58

slapshot ishockey 13-14

Standard

Hårt jobbande Bofors blir mitt nästa spel. Utan att gå in på detaljer så nöjer jag mig med att bolagen ligger skevt och Ladbrokes sticker ut rejält med hela 3,25 på raka tvåan. Jag väljer att spela inkl övertid/straffar då Malmö är inblandade i täta matcher hittills denna säsong.

Klart det "vänder för Bofors snart" och "Malmö borde väl iaf kunna kravla sig upp på en play-off plats" men jag kan inte blunda för detta odds. Värmlänningarna har spelat mycket bra och mosade senast mitt Västerås (även om det bara blev 1-0). Malmö gjorde det bra när man slog Almtuna med 2-1 borta men dom har fortfarande väldigt svårt att göra mål.

2012-10-10 19:00HockeyAllsvenskanMalmö vs Bofors 2 ML 4 2.500

Senast redigerad av slapshot den 2012-10-10 klockan 21:50.
Gammal 2012-10-08, 19:22   #59

DamageINCs avatar

Standard

Ifjol vände det aldrig för Bofors, och Malmö har misslyckats med att kravla sig upp efter dåliga öppningar många år så säg inte det

Jag har också spelat Bofors, den raka till 3.25 som du nämnde. Almtuna borta mot Troja till 4.4 är fin med, har spelat den. Tingsryd ska få sig en slant borta mot SSK med, men jag tror att den kanske kan stiga lite till från nuvarande 3.6. Bortadogs for the win med andra ord.
Gammal 2012-10-08, 19:54   #60

slapshot ishockey 13-14

Standard

Ja Tingsryd kliver nog uppåt 3,75 innan nedsläpp, Södertälje känns på g så jag tror dom vinner men visst sitter oddsen skevt även där med tanke på serieinledningen.

Jag avstår spel men lycka till
Svara

td