|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-08-28, 16:43 | #61 |
Radwanska stiger över hela marknaden. Någon motivering till spelet?
2012-08-28, 16:49 | #62 |
Hon har haft problem med armen senaste veckorna, men jag tror hon ska vara okej nu. Vinci vann i Dallas förra veckan och blir överspelad på det. Skiljer egentligen inte mycket mellan dem.
|
|
2012-08-28, 18:38 | #63 |
Ska man in på Karlovic live, han ligger på fina odds. Ser dock inte matchen, någon med kommentarer?
|
|
2012-08-28, 19:11 | #64 |
Väldigt jämnt. Vunnit varsitt tie-break. Karlovic har haft två breakchanser på de två seten, Wang 1. Min gissning är att Wang börjar tröttna snart.
|
|
2012-08-28, 19:45 | #65 |
Karlovic kollapsar tyvärr helt i tredje. Får hoppas att han kan ta tag i sig själv här nu. Verkar tyvärr vara han som inte har ork.
|
|
2012-08-28, 20:26 | #67 |
Jag överskattade helt klart Karlovic. Men, det är bara att lära sig och gå vidare!
|
|
2012-08-28, 20:26 | #68 | |
Citat:
Jaja, bara att glömma och köra vidare! |
||
2012-08-30, 10:22 | #69 | |||||||
I vanliga fall är jag inte mycket för att spela spanjorer på snabba underlag, men Granollers har överraskat mig den senaste tiden. Och han har slagit bättre spelare än Blake på hardcourt under sommaren. Han gjorde en helt ok match i första rundan mot Kudla, vann 3-1 i set. Bara 2 unforced errors visar att han spelar stabilt. Han får ingen jätteutdelning på sin serve, men å andra sidan så returnerar han väldigt bra. Nu väntar James Blake som spelat rätt mycket under sommaren (Spelar sällan utanför USA numera) men resultaten imponerar inte. Han har bara tagit sig förbi andra omgången en gång (Washington, för en månad sedan). Blake slog ut Lacko i fyra set i första omgången, men jag vettefan om han kommit undan med det spelet mot en bättre spelare. 49 unforced errors på fyra set, Blake spelar visserligen offensivt men det är ändå en väldigt hög siffra. Dessutom fick han dålig utdelning på sin serve och släppte 13 breakchanser på fyra set. Blake måste höja sig, och jag är inte säker på att han kan det. Han kommer ha publiken i ryggen, vilket ofta höjer amerikanerna, och han trivs i grunden bättre på underlaget än Granollers, men jag tror inte att det hjälper här. För Granollers är en stabilare spelare, som gör färre misstag och över fem set tror jag att det kommer visa sig. |
||||||||
2012-08-30, 11:41 | #70 | ||||||||
Citat:
Kan inte tänka mig att någon spelare någonsin haft under 1% u.e på en match över 200 poäng. Kollar du lite nogrannare på statistiken så ser du att Granollers har 11 ess ch 2 dubbelfel. Längre ner står 11 vinnare och 2 u.e. Hans motståndare Kudla har 4 ess och 4 dubbelfel. Längre ner står 4 vinnare och 4 u.e. Inte sagt att spelet är dåligt men du skriver felaktig info som kan lura andra som inte kollar upp sådant själv.
2012-08-30, 14:12 | #71 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
footfault, jag vet inte om ditt inlägg var riktat åt en medlem eller någon annanstans, men ditt språkbruk och missbruk av smileys lämpar sig inte i denna tråd. Du slipper undan en varning denna gång. Inlägg raderade. /mod
|
|