Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-10-14, 19:43   #121

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8371
Standard

Kan vara fel ute men får man inte oftast bättre odds om man spelar spelaren som vinnare i alla matcher med vinstpengarna sedan förra rundan?

Säg att han står i 1.75 i en final så lär man väl få mer än dubbla pengarna totalt på samtliga andra matcher? Speciellt om man är tidigt ute då man redan vet att man ska spela vinnare på spelarens samtliga matcher?
Gammal 2012-10-14, 21:06   #122

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Kan vara fel ute men får man inte oftast bättre odds om man spelar spelaren som vinnare i alla matcher med vinstpengarna sedan förra rundan?

Säg att han står i 1.75 i en final så lär man väl få mer än dubbla pengarna totalt på samtliga andra matcher? Speciellt om man är tidigt ute då man redan vet att man ska spela vinnare på spelarens samtliga matcher?
Har sett dessa teorier och tankegångar några gånger och i teorin kan det säkert stämma. Men det finns ett flertal problem med det. För det första är detta en 250 turnering. Berdych går in i andra omgången och spelar därmed max 4 matcher (finalen medräknad) Därför kan det vara ett gränsfall vad gäller oddsfördelen med att spela match för match. Tror han kommer vara relativt stor favorit i de flesta matcher.

För det andra grundar det sig på att man hugger eventuella odds väldigt tidig precis som du nämnde och måste vara på hugget när de släpps. För mig funkar inte detta alls då jag jobbar mer än vad som är vettigt och har familj med barn. Så i praktiken funkar det inte för mig även om det säkerligen kan vara vettigt för andra
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1)
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 10:30   #123

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Hittat några spel som jag tycker är vettiga idag. Mycket korta motiveringar då tiden inte är min vän just nu:

Ogiltigt spel-ID: 1235800

Två bra servare som brukar spela ganska täta matcher. Ingen av dem har väl returer som sin starka sida heller.

Ogiltigt spel-ID: 1235406

Kutznetsov fick ett wild card till denna turnering. Han är ung och påväg upp. Berloq är lika dålig på hardcourt som han är bra på grus. Kuznetsov har dessutom en väldigt fin period bakom sig och formen bör vara god.

Ogiltigt spel-ID: 1235404

SKA Petersburg är ett av mina favoritlag just nu. När de spelar brukar det innebära fest. Nu möter man KHL,s kanske sämsta bortalag som kommer från "mitt i ingenstans" Man tar de flesta av sina poäng på hemmaplan och har långa resor för bortamatcherna. Det enda jag kan se hindra detta spel är dålig motivation från SKA.

Ogiltigt spel-ID: 1234300

En "favoritdubbel". Även om det tar emot lite att spela mot Sverige så har jag svårt att se att det ska bli poäng här. Belgien har gått från klarhet till klarhet i detta kval och har ett riktigt talangfullt lag. Känns som om de äntligen är på gång.

Mitt största problem idag är att jag har en förmåga att bli helt galen när jag ser på matcher jag har spelat på. Det är inte någon av mina sidor jag är stolt över. Men det kommer antagligen innebära att jag kommer vara arg från 20:45 och framåt.
Får lugna mig med lite överspel, det är nämligen väldigt bra för nerverna

Edit: Funderar på ett spel till ikväll men avvaktar med det några timmar och återkommer om det blir aktuellt.
lordagspippi (+5), Kirtap (+3), Soap (+2)

Senast redigerad av Overplayer den 2012-10-16 klockan 22:44.
Gammal 2012-10-16, 17:08   #124

omwttms avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1219
Standard

Jäklar, trodde jag skulle hinna hem och lira SKA matchen.. Men icke, 2-0 4minuter in :P hoppas de håller! Bol
omwttm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 17:58   #125

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av omwttm Visa inlägg
Jäklar, trodde jag skulle hinna hem och lira SKA matchen.. Men icke, 2-0 4minuter in :P hoppas de håller! Bol

Ahh surt . Iofs långt klar så kan ju visa sig vara bra att du inte hann...

Senast redigerad av Overplayer den 2012-10-16 klockan 18:14.
Gammal 2012-10-16, 18:41   #126

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Blir inget mer spel idag. Det spelet jag funderade på tidigare var Oskarshamn men nu skiter jag i det. Jag är inte glad efter att Kutznetsov vek ner sig totalt och lyckades med konststycket att förlora. Borde inte ha hänt.
Gammal 2012-10-16, 21:48   #127

lordagspippis avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 568
Standard

Haha ja vad sjukt med Kuznetsov, första så ju så jävla fint ut!
lordagspippi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-16, 22:03   #128

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lordagspippi Visa inlägg
Haha ja vad sjukt med Kuznetsov, första så ju så jävla fint ut!
Ja. Dessutom börjar jag bli orolig att historien kommer återupprepa sig i Belgien matchen där det är spel mot ett mål men de vägrar att få in bollen
Gammal 2012-10-16, 22:46   #129

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Overplayer Visa inlägg
Hittat några spel som jag tycker är vettiga idag. Mycket korta motiveringar då tiden inte är min vän just nu:

Ogiltigt spel-ID: 1235800

Två bra servare som brukar spela ganska täta matcher. Ingen av dem har väl returer som sin starka sida heller.

Ogiltigt spel-ID: 1235406

Kutznetsov fick ett wild card till denna turnering. Han är ung och påväg upp. Berloq är lika dålig på hardcourt som han är bra på grus. Kuznetsov har dessutom en väldigt fin period bakom sig och formen bör vara god.

Ogiltigt spel-ID: 1235404

SKA Petersburg är ett av mina favoritlag just nu. När de spelar brukar det innebära fest. Nu möter man KHL,s kanske sämsta bortalag som kommer från "mitt i ingenstans" Man tar de flesta av sina poäng på hemmaplan och har långa resor för bortamatcherna. Det enda jag kan se hindra detta spel är dålig motivation från SKA.

Ogiltigt spel-ID: 1234300

En "favoritdubbel". Även om det tar emot lite att spela mot Sverige så har jag svårt att se att det ska bli poäng här. Belgien har gått från klarhet till klarhet i detta kval och har ett riktigt talangfullt lag. Känns som om de äntligen är på gång.

Mitt största problem idag är att jag har en förmåga att bli helt galen när jag ser på matcher jag har spelat på. Det är inte någon av mina sidor jag är stolt över. Men det kommer antagligen innebära att jag kommer vara arg från 20:45 och framåt.
Får lugna mig med lite överspel, det är nämligen väldigt bra för nerverna

Edit: Funderar på ett spel till ikväll men avvaktar med det några timmar och återkommer om det blir aktuellt.
Blev ett litet minus till sist. Helt otroligt

Tennisen har jag redan berört. Vad gäller kvällens andra förlust så kan jag ta den. Den var iofs helt sjuk och hade det varit Irland som vänt 0-4 till 4-4 hade jag varit skogstokig.

Jag noterade att Reinfeldt var överlycklig på läktaren. Antar att han livespelade Ö 7.5 mål
kusagwa (+2)
Gammal 2012-10-16, 23:03   #130

Altaraths avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1729
Standard

Satt på samma dubbel och tyskland hcp. Såg ut att bli en fantastisk speldag men förvandlades till skit i slutminuterna, fyyyyfan
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 08:59   #131

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altarath Visa inlägg
Satt på samma dubbel och tyskland hcp. Såg ut att bli en fantastisk speldag men förvandlades till skit i slutminuterna, fyyyyfan
Ja det var surt men samtidigt kan jag ta den sista förlusten bättre än om det varit något annat land som pajat spelet. Men bara att ta nya tag

Nästa gång är det mål åt rätt håll i slutminuterna istället.

Edit: Ser nu att överspelet i Argentina satt i 90,e

Senast redigerad av Overplayer den 2012-10-17 klockan 09:01.
Gammal 2012-10-17, 21:23   #132

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 895

SD-PICKS
Stats: 105 - 68 - 3
ROI: 117.21%
Vinstprocent: 60.69%

Standard

Där hade du lite flyt på din trippel Hästen och Kallinge såg inge vidare ut ett tag men den satt och det är ju huvudsaken

Keep up the good work!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Overplayer (+5)
dellan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-17, 21:55   #133

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellan Visa inlägg
Där hade du lite flyt på din trippel Hästen och Kallinge såg inge vidare ut ett tag men den satt och det är ju huvudsaken

Keep up the good work!
hehe ja. Fick väl tillbaka lite efter att ha missat spel igår tack vare Sveriges upphämtning
dellan (+5)
Gammal 2012-10-18, 18:08   #134

Overplayers avatar

OVERPLAYERPICKS

Standard

Funderar på att utöka min bookie samling och undrar om det är någon som sitter inne med något bra förslag på en bookie som har hyggliga limits och där det fungerar att spela med svensk valuta och med hyggligt konkurrenskraftiga odds?

Följande bolag går bort då jag redan använder dem eller är sönderlimiterad där:

Vidriga betsafe
Bwin
Sportingbet
Nordicbet
Betsson
Bet365
UNibet
Expekt
Williamhill
Pinnacle
Ladbrokes

Möjligen glömt något bolag.

Tacksam för eventuella förslag.
Gammal 2012-10-18, 18:15   #135

Altaraths avatar

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1729
Standard

Paf och Paddypower kanske kan vara något? Ingen erfarenhet av dessa öht men har sett att dom ligger oddshögsta lite då och då, även om dom har dom lite nöjesbookie känsla över sig
Overplayer (+10)
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td