Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-30, 12:42   #121

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8371
Standard

Två ryggar idag!

Ogiltigt spel-ID: 1204630

Info av djungelhjul att överlägset bästa spelaren i bortalaget ej kommer till spel.

Ogiltigt spel-ID: 1204660

Sporttjänstens ALL IN och informationen var bra. Luleå har tagit 18 av sina 22 poäng på hemmaplan, ligger i striden om nedflyttning. Västerås är klara i ingenmansland i tabellen och har lång resa här och vill nog inte gynna lokalkonkurenten Dalkurd som är med där nere och slåss i botten med Luleå.

Senast redigerad av Sprite den 2012-09-30 klockan 19:38.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-30, 13:50   #122

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 1202909

Såg inte Benneteaus match emot Ferrer men 6-4, 6-1 mot Ferrer är hur som helst grymt! Benneteau har fortfarande inte släppt ett enda set här i Kuala Lumpur på sina 4 matcher.

Monaco borde inte vara i final, inte efter 2-5 i avgörande set mot Nishikori som dessutom fick behandling av en fotskada efter första set.

Benneteau är jag ganska säker på föredrar HC som är underlaget här medans Monaco gillar grus bäst och gör sina bästa resultat där. Dessa två har aldrig mötts, men Monaco är rankad betydligt bättre än Benneteau (11 vs 34) men man säger att form slår klass och jag hade tveklöst valt Benneteau som favorit här om jag vore bookie efter semifinalprestationerna.
Benneteau vann andra set men förlorade det sista med 3-6... Fick upp förhoppningarna när han vann andra men det räckte inte hela vägen
Gammal 2012-10-04, 10:41   #123

Sprites avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1213402

Udinese är ett av mina absoluta favoritlag när det gäller betting och jämna matcher på bortaplan. I förra årets EL blev det två oavgjorda och en förlust med målskillnaden 1-5.

Denna säsong har man hittills spelat 6 oavgjorda på 9 tävlingsmatcher. Redan här gillade jag nästan 4 gånger pengarna på oavgjort och sedan hittade jag Liverpools hemmastatistik i PL förra säsongen som löd 6-9-4! I år har man spelat 1-2-3 i ligan på sina 6 matcher och det är främst försvaret som svajat med hela 12 insläppta mål! Jag tror inte man vill ge Di Natale för mycket lägen då han innan Udineses två raka 0-0 matcher hade målat i tre raka matcher.

0-0 eller 1-1 är mitt utgångstips även om 2-2 är fullt möjligt om Liverpool fortsätter på samma sätt som mot Norwich då det blev 5-2 på bortaplan.
Gammal 2012-10-04, 14:58   #124

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 152
Standard

Skulle även tippa på att båda lagen gör mål
Winger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 15:36   #125

Sprites avatar

Standard

Våga inte det efter Udineses två raka 0-0 matcher. Liverpool lär ju vilja stänga till bättre än senast
Gammal 2012-10-04, 15:47   #126
Franzen Buttboy

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Winger Visa inlägg
Skulle även tippa på att båda lagen gör mål
Varför?
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 16:26   #127

Sprites avatar

Standard

Winger får gärna utveckla men jag antar att han som många andra tror att Liverpools senaste match var ett slags "nu släppte det".

Vad jag vet om matchen som talar för att båda lagen ska göra mål är att Liverpool är favoriter och borde göra mål samtidigt som man har släppt in minst 1 mål vid 10 av de senaste 11 hemmamatcherna i europaspelet.
Gammal 2012-10-04, 20:28   #128

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 86

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad tycker du om Radwanska & Tipsarevic imorgon?
Finns även Kerber - Sharapova, intressant match.
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 20:47   #129

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Vad tycker du om Radwanska & Tipsarevic imorgon?
Finns även Kerber - Sharapova, intressant match.
Bra frågor. Killarna har jag inte sett alltför mycket av förrutom några gem idag från Gasquets match.

Radwanska tycker jag ska vara favorit. Såg Na Li vs Shuai Peng och det var med blotta förskräckelsen Na Li kom undan med sitt dåliga servande. Låg under med 3-5 i avgörande set och lyckades vända och vinna tiebreaket senare! Tror det bli väldigt svårt att ladda om för Radwanska tills imorrn.

OJ! Ser nu att Radwanska står i 2.48 på pinnen! 1.613 på +1,5 set känns väldigt bra! Na Li har vunnit de två senaste väldigt enkelt ser jag nu men jag väljer att se det som värdeökande då marknaden borde ta stor hänsyn till just dessa två matcher och inte hur Na Lis match såg ut idag och de problem hon hade.

Kerber såg jag lite av med idag och det känns oanalyserat som att överspelet ligger närmast till hands där. Kerber var ojämn och jag favoriserar Sharapova. Linan ligger ändå på ganska höga 22 gem så inget spel där.
Gammal 2012-10-04, 20:55   #130

Standard

Citat:

OJ! Ser nu att Radwanska står i 2.48 på pinnen! 1.613 på +1,5 set känns väldigt bra! Na Li har vunnit de två senaste väldigt enkelt ser jag nu men jag väljer att se det som värdeökande då marknaden borde ta stor hänsyn till just dessa två matcher och inte hur Na Lis match såg ut idag och de problem hon hade.
Tack för svaret, var precis vad jag behövde!
Ser du något annat spelvärt i den matchen förutom +1.5 set för Radwanska?
Gammal 2012-10-04, 20:58   #131

Sprites avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jakob10 Visa inlägg
Tack för svaret, var precis vad jag behövde!
Ser du något annat spelvärt i den matchen förutom +1.5 set för Radwanska?
Kommer troligtvis se matchen så sparar pengarna till eventuella livebet om jag ser något spelvärt Är trots allt lättare att spela live än pregame, iaf i tennis och fotboll.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-04, 21:01   #132

Standard

Låter bra, tack igen för tipset

Weird, hittar inte spelet på Bet365 :o

Senast redigerad av Jakob10 den 2012-10-04 klockan 21:03.
Gammal 2012-10-04, 21:07   #133

Sprites avatar

Standard

Bet365 har inte det spelet. Pinnacle har det i princip alltid, annars är det väl ladbrokes, bwin mfl som du får leta på om du inte spelar på Pinnacle
Gammal 2012-10-04, 21:09   #134

Standard

Jobbigt, får fundera på att öppna ett konto någon annanstans då
Gammal 2012-10-04, 22:17   #135

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 152
Standard

Citat:
Våga inte det efter Udineses två raka 0-0 matcher. Liverpool lär ju vilja stänga till bättre än senast

För att Liverpool aldrig håller nollan och att med Brendan Rodgers nya system med unga (och även naiva, tyvärr) spelare är de mycket mer offensiva och sårbara mot kontringar. Plus att de nästan alltid gör mål på Anfield.

Står 1-1 nu
Winger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td