![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#46 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 1122600 Fortsätter lira i de matcher jag sett spelarna. Lopez imponerade verkligen inte på mig igår och vann för att Young var såpass dålig som jag trodde och inte för att han var bra. 9 breakbollar hade han emot sig och det var mycket enkla misstag, främst framme vid nät, av Young som fällde avgörandet. 40-0 för Young blev break osv. Idag möter Lopez Sam Querrey och han har 2-0 i H2H men det spelar ingen roll med dagsfomen på dessa. Querrey spelar dessutom på hemmaplan och ska bara ta denna match! Han har vunnit 9 av de senaste 11 vinsterna med 2-0 i set (en uppgiven vid 6-2, 3-1). 11 vinster på de senaste 14 matcherna (5 turneringar) där förlusterna kommit emot Murray, Djokovic och Dolgopolov! Jag tror faktiskt han kör över Lopez idag och väljer spelet där oddset är högst! Ogiltigt spel-ID: 1122603 Nu kör jag ju flatbet med en extra maxinsats vid vissa tillfällen, så det kanske är lite väl vågat men jag tror denna är fullt möjlig att gå in och oddset är extremt högt i mina ögon efter gårdagens insatser! Ogiltigt spel-ID: 1122613 Igår läste jag i en rek att Isner spelat tiebreak i 21 av de senaste 23 matcherna. Jag ryggade inte överspelet då jag trodde Klizan skulle vara för dålig men han tog faktiskt ett set, dock blev det inget tiebreak. Idag möter Isner österrikaren Melzer som har en bra serve och i deras H2H har det blivit 3 tiebreaks på totalt 5 set. Jag har mycket svårt att se en överkörning av Isner här då han spelat jämnt med betydligt sämre spelare och bedömer chanserna betydligt högre än 50/50 att minst ett tiebreak spelas här!
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Ja vad säger man.... Vid 5-0 till Querrey gav hålla serve, breaka, hålla serve 1,44x6,00x1,44 = 12,44 gånger pengarna för Lopez. Kul att det händer när man har +25 units på ett enda spel annars...
6-3 och 2-0 spelet lever men det här var riktigt surt ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
6-3, 6-4 slut. Querrey vann 72% av sina servar och Lopez 56%.
+0,6 units på de två spelen vilket känns riktigt surt just nu med tanke på 5-0 överläget i första men en vinst är en vinst ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Snyggt rekat ändå. Ryggade 2-0 till Querrey och den satt ju hur fint som helst
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]()
Hakar på tiebreak spelet i Melzer - Isner.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Låter bra!
Själv kommer jag sitta uppe och hålla mig vaken enbart för den matchen inatt då jag har den med i en dubbel med ett liveunderspel i Querrey - Lopez matchen ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
![]()
Snyggt med 2-0 spelet på Querrey
![]() Jag har spelat Ö 21.5 på Isner matchen så hoppas också på tiebreak ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Melzer blev totalt överkörd av Isner inatt och matchen slutade i två raka utan tiebreak tyvärr.
Ogiltigt spel-ID: 1124237 Ogiltigt spel-ID: 1124240 De flesta bolag favoriserar ingen här utan sätter oddsen helt jämnt. Förstår inte varför riktigt för på världsrankingen ligger de 15 vs 28 och Dolgopolov har vunnit båda H2H i raka set, den senaste för mindre än 3 veckor sedan. Querrey hade lite problem med serven mot Lopez emellanåt och det räcker inte mot en så bra spelare som Dolgopolov. Sällan jag spelar underspel nuförtiden men hur fan har dem lagt linan här? Dolgopolov har i de senaste 5 turneringarnas 12 matcher spelat en enda match över linan. Querrey har i de senaste 5 turneringarnas 15 matcher spelat över denna linan i endast 2 av dem!
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2012-08-23 klockan 21:29. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 1124291 Spelar ett spel till idag, ett lite udda spel då jag inte lagt spel på Bwin på väldigt länge men här är dem väl fel ute? 2-0 i set står i t.ex. 1.57 hos Bet365 och 1.65 hos Bwin! För att nå över 10,5 gem för Granollers vid en 0-2 förlust måste det till (7-6, 7-5) eller (7-6, 7-6) eller (7-5, 7-6). Dessa tre resultat är enligt mig inte särskilt troliga och jag tror verkligen inte Tsonga släpper något set idag som han kan göra ibland mest av lathet känns det som. Han var riktigt bra i de avgörande lägena igår, t.ex. tirebreaket och jag tror inte han vill spela ett onödigt set här när US Open väntar runt hörnet. 50% är en felvärdering på denna lina enligt mig och spel solklart!
![]() ![]() |
![]() |
#55 |
![]()
Fint lir på Tsonga! Hakade på det men sänkte tyvärr oddset totalt så tveksamt ifall någon mer hann rygga, men jag tackar och bockar iaf
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Tack kingofding. Skoj att du skriver och tackar med så man vet när det ryggas
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Dolgo 2-0 finns till 3.4 bet-at-home
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BlackCobra (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
Ett litet tips;
Undvik att spela 2-0. Speciellt när oddsen är jämna, som i Dolgo - Querrey. ca 50% chans att Dolgopolov vinner första set, även 50% att han tar andra set. 0.5 x 0.5 = 0.25 (4.0) Inte till 100% korrekt matematisk uträkning, men den bästa man kan göra innan start. Tror du Dolgopolov tar matchen i två raka och har möjlighet att följa matchen får du garanterat ut mer om du först spelar set1 för 1u, lägger vinsten + 1u @ set2. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 | |
![]() Citat:
![]() plus all aktivitet och funderingar främst inom tennisen och fotbollen, handbollen ligger fortfarande lite efter ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#60 |
![]()
Vet inte vad oddset låg på innan då jag främst spelar på Pinnacle och Bet365 men den har gått upp under dagen konstigt nog. Vet inte vad för info som kommit fram riktigt som motiverar sänkningen på Querrey. Tack för att du skriver här om du hittar högre odds dock
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|