Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-08-05, 16:50   #1
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Fotbollsspel med Butragueno!


Hej!

Om mig:
Fotbollsnörd som bestämde sig för att för att satsa på spelande på heltid för nästan fem år sedan. Spansk fotboll är min styrka. La Liga, Segunda och Segunda Division B anser jag mig ha bäst koll på. Har dock kunskaper inom de flesta ligor, speciellt toppligorna i Europa. Så som Bundesliga, Ligue 1, PL och Serie A.

Dagbokens syfte
Mest ett roligt projekt, kul och se vad andra användare tycker och tänker. Ett sidekick helt enkelt från min annars rätt så monotona vardag, där jag sitter ensam med min dator och bettar.

Ja, jag får se hur detta utvecklar sig med tiden. Kör igång direkt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Drvic (+1), Jinx (+3), Soap (+1)
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 17:00   #2
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 90
Sharp$: 136
Standard

Kul! Ska följas Lycka till
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 17:04   #3
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 877
Sharp$: 3633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno Visa inlägg
Hej!

Om mig:
Fotbollsnörd som bestämde sig för att för att satsa på spelande på heltid för nästan fem år sedan. Spansk fotboll är min styrka. La Liga, Segunda och Segunda Division B anser jag mig ha bäst koll på. Har dock kunskaper inom de flesta ligor, speciellt toppligorna i Europa. Så som Bundesliga, Ligue 1, PL och Serie A.

Dagbokens syfte
Mest ett roligt projekt, kul och se vad andra användare tycker och tänker. Ett sidekick helt enkelt från min annars rätt så monotona vardag, där jag sitter ensam med min dator och bettar.

Ja, jag får se hur detta utvecklar sig med tiden. Kör igång direkt.
Sätt upp ett spreadsheet så blir det lätt för oss övriga att rygga dig isf
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 17:26   #4
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Skoj med duktigt folk så bara upp till bevis! Kommer att följas

Du kör 1-10 units eller?
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 17:47   #5
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Ja, spreadsheetet är uppe efter lite om och men. Angående units, visst, vi kör med 1-10.

Två spel redan ikväll. Träningsmatcher med två tre spanska lag inblandade.

2012-08-05 20:30FotbollGenoa vs Levante ÖVER Ö 2.5 FT 8 2.100

2012-08-05 21:30FotbollRecreativo de Huelva vs Getafe 2 FT 8 2.000


Överspelet är mycket på magkänsla. Vad jag vet kommer dock Kone, Levantes stora anfallare att få spela minst 45. Vilket är ett litet plus. Lite skador i försvaret kan även komma att såra Levante. Genoa är väl kända för att vara inblandade i många målrika matcher under de senaste åren.

Visst det är träningsmatch och allting är lite oklart. Men jag gillar verkligen detta spelet, oddset tycker jag är riktigt fint. Snappade upp det tidigare idag från bet365.

Recre-Getafe. Bra odds på Getafe, som jag tror kan göra en bra säsong 2012/13. Många bra spelare, vissa lite underskattade. Bra tränare också. Säger inte så mycket idag kanske men jag skulle tro att dom går för seger i denna träningscup som arrangeras av just Recre. Getafes defensiv blir nyckeln till segern, som den var mot portugisiska Sporting i semifinalen av denna "cup".

Må väl.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 17:47   #6
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 719
Standard

Spännande, kommer följas! Lycka till!
Drvic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 19:37   #7
 
simonsankens avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Piteå
Inlägg: 58
Sharp$: 117

Simon sankens höst
Stats: 40 - 28 - 2
ROI: 135.91%
Vinstprocent: 58.82%

Standard

Låter mycket spännande, kommer följas lycka till!
simonsanken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 22:04   #8
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

2012-08-06 Santos Laguna - Real Madrid (Fotboll)



Datum: 2012-08-06
Tid: 05:00
Sport: Fotboll
Land: Spanien
Liga: Fotboll
Match: Santos Laguna - Real Madrid
Period: ft

Spel: Real Madrid -2/-2.5
Insats: 10.00
Odds: 1.730
Bolag: Pinnacle

Motivering:
2012-08-06 05:00FotbollSantos Laguna vs Real Madrid -2/-2.5 FT 10 1.730


Mitt första maxbet här. Real Madrid att vinna med tre mål. Spelet från pinnacle.

Mexikanska Santos spelade ligamatch så sent som i lördags (natt/tidigt morgon). Tror det kommer påverka dom lite negativt idag, kan vara lite trötta och kommer säkert bli så att man kör runt på en hel del spelare. Båda p.g.a. trötthet men också så att alla "får äran" att spela mot Real Madrid. Brukar vara så att när dessa lag väl möter sk. storlag så är dom måna om att ge alla spelare lite tid på banan, så man har någonting att berätta för barnbarnen.

Nej men, tillbaka till seriositeten. Detta här ovan tillsammans med ett vad jag tror vi kommer få se, ett taggat och fokuserat Real Madrid, bör ge spanjorerna en ganska enkel seger.

Mourinho har inte så många matcher på sig att få igång alla sina spelare och jag tror att han till denna match kommer matcha laget ganska så hårt. Visserligen kommer det roteras en hel del (men mindre än förra matchen mot Galaxy) men samtidigt så är det inga skitspelare som kommer in. Detta laget är otroligt hungrigt, där det finns en massa spelare som vill bevisa någonting.

Dessutom tror jag att Mourinho efter 2-5 mot Benfica vill få igång det trygga Real Madrid där försvaret och pressen utan boll funkar. Här är helt enkelt väldigt mycket som talar för att Real Madrid ska vinna och det enkelt. Bara en sådan sak att Ronaldo gick mållös förra matchen, gör en hel del till denna. Då han lär vara otroligt målsugen.

Kan också nämna att jag verkligen älskar att spela på Real Madrid. Och när jag väl spelar på dom så är vinstprocenten väldigt hög. Detta säger jag inte på något sätt för att skryta eller dylikt utan bara för att poängtera att jag kan detta lag väldigt bra.

PS ursäkta språket och motiveringen. Inte den bästa jag vet man har.. Edit:.. lite bråttom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+5)

Senast redigerad av Butragueno den 2012-08-05 klockan 23:45.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 22:11   #9
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Getafe ser ut att gå in

Överspelet gick inte.

Ser fram emot fina spel i Segunda B där bolagen kan vara fel ute då och då.

Du verkar dock ha höga insatser vid träningsmatcher, det hade jag aldrig vågat...

Lycka till! Denna bok ska jag hålla koll på
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-05, 23:49   #10
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Getafe ser ut att gå in

Överspelet gick inte.

Ser fram emot fina spel i Segunda B där bolagen kan vara fel ute då och då.

Du verkar dock ha höga insatser vid träningsmatcher, det hade jag aldrig vågat...

Lycka till! Denna bok ska jag hålla koll på
Det går att tjäna enorma pengar där. Det har du rätt i. Likaså i spanska tredjedivisionen.

Jag är en av få gamblers som faktiskt gillar att spela på just träningsmatcher. Vet inte varför, men är man rätt informerad om diverse trupper och spelare, samt om dom ska matchas hårt eller ej (vid just detta tillfälle) så tror jag man kan göra sig en liten hacka.

På tal om just detta så blev jag lurad angående Arouna Kones start i Levante-matchen. Han spelade aldrig. Var kanske inte just därför det bettet sket sig men sånna här små detaljer är viktiga. Den kontakten är strypt nu dock. Inte bildligt: ).

Dags att sova, så hoppas vi att Real Madrid gör sitt jobb.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 01:41   #11
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Matchen spelas i härliga Las Vegas med ca 40 grader celcius.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 13:11   #12
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Ber om ursäkt för nattens spel. Typiskt.

Fyra spel inför dagen. Dags att ta revansch.

2012-08-06 16:00FotbollV. Novgorod vs Rubin Kazan 2 FT 8 2.050

2012-08-06 18:00FotbollFrankrike vs Japan ÖVER Ö 2.5 FT 8 2.520

2012-08-06 19:05FotbollNorrköping vs Göteborg ÖVER Ö 2.5 FT 7.5 1.810

2012-08-06 19:20FotbollTrelleborg vs Öster TRELLEBORG DRAW NO BET FT 8.5 2.550


Frankrike-Spanien OS fotboll alltså. Damer. Trelleborg att vinna, där lika bli void/inget bet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Drvic (+3)
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 13:14   #13
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Sitter själv med tre Rubin och Trelleborg Dnb, lycka till till oss
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 17:00   #14
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno Visa inlägg
Spansk fotboll är min styrka. La Liga, Segunda och Segunda Division B anser jag mig ha bäst koll på.
Skoj! Att på ett svenskt forum cappa spanska sdb är ju inget man stöter på var och varannan dag Några enskilda bookies som sticker ut på tredje ligan eller är det pinnen och asiaterna som gäller?

Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno Visa inlägg
...kul och se vad andra användare tycker och tänker. Ett sidekick helt enkelt från min annars rätt så monotona vardag, där jag sitter ensam med min dator och bettar.
Har du under tidigare år provat ha offentligt spread eller varit aktiv på t.ex. SBR? Lycka till, hoppas du behåller motivationen att hålla liv i dagboken.
Spoiler:
Väldigt många dagböcker som startas på Sharps och sen försvinner efter några veckor som du kanske märkt.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-06, 20:00   #15
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

2012-08-07 01:00FotbollTigre vs Estudiantes ÖVER Ö 2.5 FT 8.5 2.540

2012-08-07 01:00FotbollTigre vs Estudiantes BåDA LAG ATT GöRA MåL JA FT 8.5 2.100


Edit: Och så ett minibet på:

2012-08-07 01:00FotbollTigre vs Estudiantes ÖVER Ö 3.5 FT 5 5.000


Argentinska ligan. Första ligamatchen.

Tigre gjorde flest mål på hemmaplan av samtliga lag förra säsongen.

Estudiantes släppt in väldigt många mål på bortaplan förra säsongen. Dom släppte in fler än vad dom gjorde på bortagräs.

Av de senaste sex matcherna lagen emellan så har fem slutat över 2.5 mål. I sex av sex av dessa har båda lagen gjort mål.

Om man ryggar, rygga med måtta. Må väl.

PS, Soap, svarar senare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
djungelhjul (+5), Flex (+1)

Senast redigerad av Butragueno den 2012-08-06 klockan 20:22.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 00:18   #16
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Jag ryggar dig och spelar över 2 goal line till 2.03. Pengarna tillbaka vid exakt två mål.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 01:09   #17
 
Altaraths avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 89
Sharp$: 1729
Standard

Ryggade BTS, satt klockrent. Får tacka så mycket!
Altarath är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 08:55   #18
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Och överspelet satt också, kanoners!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 13:01   #19
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Skoj! Att på ett svenskt forum cappa spanska sdb är ju inget man stöter på var och varannan dag Några enskilda bookies som sticker ut på tredje ligan eller är det pinnen och asiaterna som gäller?

Nej inte direkt. Jag har konto lite här och var, på de mer "kända" (Bwin, Unibet, Pinnen, bet365, osv, osv) spelsiterna och det känner jag räcker gott och väl för mig.

Har du under tidigare år provat ha offentligt spread eller varit aktiv på t.ex. SBR? Lycka till, hoppas du behåller motivationen att hålla liv i dagboken.
Spoiler:
Väldigt många dagböcker som startas på Sharps och sen försvinner efter några veckor som du kanske märkt.
Nej jag brukar inte lägga ut mitt spread offentligt, av lite olika anledningar. Men nu gör jag det iaf här. Så får vi se hur allt flyter på.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 13:03   #20
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

2012-08-07 20:00FotbollOlympiakos vs Malaga 1 FT 8 2.300


Träningsmatch. Malaga är i kris, på alla möjliga sätt. Den historien behöver jag inte gå igenom här men där råder allt annat än trygghet i truppen eller hos tränare. Olympiakos på hemmaplan, har spelat en hel del träningsmatcher hittills och sett helt ok ut. Till skillnad från just Malaga som haft det svårt i sina matcher. Inte heller spelat lika många som grekerna hittills.

Tror att Malagas kris tillsammans med Olympiakos hemmaplan och "bättre form" gör att grekerna vinner detta.

Oddset har dock fallit en hel del sen igår när jag tog detta. Men kan man få runt 1.90 och över så r det klart värt det tycker jag.

Jag vill också tillägga att jag för närvarande befinner mig i en "downperiod". Formen är sisådär helt enkelt och om någon ryggar så gör det med måtta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2)
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 13:24   #21
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Förmodligen sista spelet för dagen. Tog också detta odds igår och det lär ha droppat en del nu. Kunde tyvärr inte posta det igår.

2012-08-07 18:30FotbollHorn vs Lustenau 2 FT 7.5 1.950


Österrikiska ligan. Hemmalaget (nykomling) har lite problem med skador och avstängningar samtidigt som bortalaget går bra med tre segrar av tre. 8-0 i målskillnad efter tre ligamatcher. Hemmalaget 8-7. Lustenaus defensiv blir nyckeln till segern här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hardballs (+1)
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 13:43   #22
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 5
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno Visa inlägg
2012-08-07 20:00FotbollOlympiakos vs Malaga 1 FT 8 2.300


Träningsmatch. Malaga är i kris, på alla möjliga sätt. Den historien behöver jag inte gå igenom här men där råder allt annat än trygghet i truppen eller hos tränare. Olympiakos på hemmaplan, har spelat en hel del träningsmatcher hittills och sett helt ok ut. Till skillnad från just Malaga som haft det svårt i sina matcher. Inte heller spelat lika många som grekerna hittills.

Tror att Malagas kris tillsammans med Olympiakos hemmaplan och "bättre form" gör att grekerna vinner detta.

Oddset har dock fallit en hel del sen igår när jag tog detta. Men kan man få runt 1.90 och över så r det klart värt det tycker jag.

Jag vill också tillägga att jag för närvarande befinner mig i en "downperiod". Formen är sisådär helt enkelt och om någon ryggar så gör det med måtta.
Tycker att du överdriver lite om krisen i Malagas lag, det är i den administrativa avdelningen det är kris, inte i laget. Jag skulle säga att harmonin är finare än på länge där, speciellt efter Jérémy Toulalan sagt att han nobbat anbud från andra klubbar för att stanna i Malaga. Och Manuel Pellegrini gått ut med att även han stannar i laget. Laget gjorde 90 fina minuter mot Juventus och borde fått med sig mint 1-2 trots att man började med Seba och Joaquín på topp och Willy i målet. Och det märktes i intervjuerna efter att det var positiva toner från spelarna. Olympiakos 3-2 mot Willem II skrämmer ju inte heller. Nej jag tycker verkligen inte Olympiakos till 1.9 är värt det. Testar Malaga +0.5 till 1.95 istället
slaktarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 14:22   #23
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 12
Sharp$: 91
Standard

Tack för en bra dagbok. Kommer följas.

Senast redigerad av Gruskungen den 2012-08-07 klockan 14:23.
Gruskungen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 14:24   #24
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av slaktarn Visa inlägg
Tycker att du överdriver lite om krisen i Malagas lag, det är i den administrativa avdelningen det är kris, inte i laget. Jag skulle säga att harmonin är finare än på länge där, speciellt efter Jérémy Toulalan sagt att han nobbat anbud från andra klubbar för att stanna i Malaga. Och Manuel Pellegrini gått ut med att även han stannar i laget. Laget gjorde 90 fina minuter mot Juventus och borde fått med sig mint 1-2 trots att man började med Seba och Joaquín på topp och Willy i målet. Och det märktes i intervjuerna efter att det var positiva toner från spelarna. Olympiakos 3-2 mot Willem II skrämmer ju inte heller. Nej jag tycker verkligen inte Olympiakos till 1.9 är värt det. Testar Malaga +0.5 till 1.95 istället
Kan inte hålla med om att harmonin är finare där än på väldigt länge. Har svårt att se att det ska vara så. Ja, krisen är främst på den administrativa delen, men det påverkar spelarna, tryggheten och laget i allra högsta grad. Hur kul är det att läsa nyheter varje dag som säger att din tränare kan komma att lämna klubben när som helst? Att klubben kanske inte ens får spela CL-kval? Att se lagkamrater som varit viktiga för laget, säljas? Det till reapriser, panikpriser. Eller att vissa spelare inte får sin lön?

Detta tror iaf jag påverkar spelarna på ett negativt sätt, likaså klubben och den sportsliga satsningen. Oavsett hur mycket det än sägs från de egna att "allt är under kontroll".

Vad jag vet är det iaf långt ifrån säkert att Pellegrini stannar i Malaga. Jag tror det kan svänga snabbt här och allt snack om att det ska vara "bra" i truppen från diverse spelare tror jag är mest BS för att få ner pressen på laget. Och för att få ner den mediala "häxjakten".

Jag tror ärligt talat att många spelare i Malaga just nu inte ens vet om dom blir kvar i laget till nästa säsong. Kommer det att bra bud på någon spelare så tror jag inte shejken först kommer fundera hur det kan komma att påverka den sportsliga biten utan han kommer vilja täcka/rädda den ekonomiska biten.

Sedan utöver detta så tycker jag där finns stora brister i Malagas lag. Försvaret ser svagt ut, och en riktig anfallare saknas. Detta bara någon vecka innan ett brutalt viktigt CL-kval.

Lycka till med ditt spel däremot, även om jag hoppas på det motsatta: ). Må väl!
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 14:44   #25
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Cazorla klar för Arsenal... skulle förstå om det går sämre för Malaga i år.
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 17:42   #26
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 90
Sharp$: 136
Standard

felpost
hultmaniac är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 20:07   #27
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 29
Sharp$: 721
Standard

Kul dagbok för oss som spendera ohälsosamt mycket tid på att följa den spanska fotbollen.

Vad gäller Malaga har jag bara en sak att säga. Uteblivna löner har en förmåga att alltid leda till dåliga resultat.
Flex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 21:52   #28
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Surt med Olympiacos 3-1 tapp, till 3-3 på tio minuter. Tyvärr är jag inne i en dålig period som jag tidigare skrev och när dom väl kommer så känns det som om allt går emot en.

Vi går vidare. Postar alla mina spel för morgondagen. Fem stycken. Varav tre är redan inatt. Första är Copa Sudamericana. Två övriga nattspelen är från brasilianska andradivisionen. Kommer inte motivera mina väl tyvärr, jag är helt slut. Godnatt.

2012-08-08 00:15FotbollCobreloa vs Tacuary ÖVER Ö 2.5 FT 7 2.130

2012-08-08 02:00FotbollAvai vs ABC 1 FT 8 1.750

2012-08-08 02:00FotbollBragantino vs Ipatinga -1.5 FT 7 2.300

2012-08-08 18:00FotbollHelsingborg vs Slask Wroclaw 1 FT 8.5 1.800

2012-08-08 20:00FotbollBarcelona vs Manchester United 1 FT 7.5 2.000
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 22:48   #29
 
barbaren365s avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 44
Sharp$: 736


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

jag gillar din dagbok o hoppas att kvälls spelen går in här...Bragatino vs Ipatinga tror jag blir under 2.5 mål, men att dom vinner säkert Dessutom är jag mer inne på din linje när det gäller malaga, dock intressant och se hur deras kommande säsong blir min personliga känsla säger att de ska bli kul att tippa emot dom till fina odds förhoppningsvis

One love !!
barbaren365 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-07, 22:55   #30
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 1
Sharp$: 20
Standard

hallå är ny här men har tidigare som du spelat en del på spanska segunda och segunda div 2 med skiftande framgång. kommer att följa dej så lycka till i år. mvh con99
con99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 10:06   #31
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Två spel till, brukar bli så att jag ibland under dagen hittar något intressant, trots att det egentligen inte var tänkt med fler spel. Avspark om en timme.

2012-08-08 12:00FotbollCerezo Osaka vs Kashima Antlers ÖVER Ö 2.5 FT 9 1.750

2012-08-08 12:00FotbollCerezo Osaka vs Kashima Antlers ÖVER Ö 3.5 FT 6.5 2.800
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 13:31   #32
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

2012-08-08 17:00FotbollDudelange vs Maribor ÖVER Ö 3.5 FT 8 2.800
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 14:51   #33
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Första maxspelet.

2012-08-09 02:00FotbollReal Madrid vs Milan 1 FT 10 1.750


Real Madrid kommer matcha ett starkt lag. Och kommer nog köra på med det ett bra tag. Milan kommer även dom mönstra sitt bästa lag, skillnaden är dock att Real Madrids är flera snäpp bättre. Här kan inte bli något annat än en Real Madrid seger tror jag. Cristiano Ronaldo att äntligen börja göra mål,tror han sätter dit två baljor.

Må väl.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 16:07   #34
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno Visa inlägg
Första maxspelet.

2012-08-09 02:00FotbollReal Madrid vs Milan 1 FT 10 1.750

2012-08-06 05:00 Fotboll
Santos Laguna vs Real Madrid -2/-2.5 FT 10 1.730


Vad var detta då?

Ryggar hur som då du verkar kunnig och duktig
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-08, 17:37   #35
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno Visa inlägg
Första maxspelet.

2012-08-09 02:00FotbollReal Madrid vs Milan 1 FT 10 1.750


Real Madrid kommer matcha ett starkt lag. Och kommer nog köra på med det ett bra tag. Milan kommer även dom mönstra sitt bästa lag, skillnaden är dock att Real Madrids är flera snäpp bättre. Här kan inte bli något annat än en Real Madrid seger tror jag. Cristiano Ronaldo att äntligen börja göra mål,tror han sätter dit två baljor.

Må väl.
Utveckla gärna varför det finns värde. Att Real är flera snäpp bättre är väl ingen överraskning. 1.75 på ettan visar väl på just det.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 06:57   #36
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 287
Sharp$: 385

slapshot ishockey 13-14
Stats: 24 - 55 - 1
ROI: 87.15%
Vinstprocent: 30.38%

Standard

5-1 och två mål av slisk-pelle, snyggt lirat!
slapshot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 13:37   #37
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

2012-08-09 Mura - Arsenal Kiev (Fotboll)



Datum: 2012-08-09
Tid: 20:00
Sport: Fotboll
Land: Lux
Liga: Fotboll
Match: Mura - Arsenal Kiev
Period: ft

Spel: Över 3.5
Insats: 8.00
Odds: 2.900
Bolag:

Motivering:
Ja då kör vi på, går som sagt lite halvknackigt men förhoppningsvis vänder det snart. Finns mycket intressanta spel i kvalet till Europa League idag. Kommer posta FEM spel. Reken här under avser matchen mellan Mura och Arsenal Kiev. Resten av spelen finns längst ner.

2012-08-09 20:00FotbollMura vs Arsenal Kiev -1 FT 9 1.900

2012-08-09 20:00FotbollMura vs Arsenal Kiev ÖVER Ö 3.5 FT 8 2.900


Arsenal Kiev vann första matchen med 3-0. Men tilldömdes 0-3 efter det att man använt en spelare som skulle ha varit avstängd. Hemmalaget från Slovenien har stora ekonomiska problem något som till stor del har gjort att dom ligger i botten för närvarande i den slovenska ligan. Då man bland annat tappat en hel del spelare.

Matchen spelas inte på Muras hemmaplan utan i Maribor, vilket såklart är till en liten nackdel för Mura.

Arsenal Kiev har på pappret en betydligt starkare trupp, vilket man också visade i första mötet. Dessutom tar dom EL-spelet på stor allvar och klubbens president har lovat en rejäl bonus ifall man lyckas ta sig vidare. Allt enligt ukrainsk media.

Jag kan se Arsenal vinna med två mål alla dagar i veckan, däremot vet man aldrig i fotboll och det är inte helt omöjligt att Mura hittar målet på något sätt, kanske på en kontring. Därför gillar jag även överspelet, då vi kommer få se en galen offensiv från bortalaget direkt från start.

2012-08-09 18:00FotbollOmonia Nicosia vs Röda Stjärnan 1 FT 8 1.850

2012-08-09 18:00FotbollDynamo Moskva vs Dundee United -1 FT 8 1.950

2012-08-09 22:00FotbollValencia vs Tottenham 1 FT 6 2.230


Omonia Nicosia
Serbisk fotboll håller för närvarande en väldigt låg klass, lägre än vad de gjort på länge enligt mig. Småkaos i Röda Stjärnan med konflikter inom spelartruppen, främst mellan tränare och spelare. Lägg därtill att man upplever en ekonomisk kris, vilket såklart försvårar allt. Röda Stjärnan har ett par viktiga spelare som missar matchen. Deras giftiga anfallare Kadu det klart största avbräcket. Första matchen slutade 0-0. Cyprioterna har en mycket stabil defensiv och kan man få in ett mål så har jag svårt att se hur man inte ska vinna. Hemmaplansfördelen är såklart också en viktig del av detta spel.

Dynamo Moskva
2-2 i första mötet. Ny tränare till denna match i Dynamo, det efter en dålig start i ligan med tre raka förluster. Ny tränare brukar betyda ett lyft och jag tror det blir perfekt till ikväll. Dynamos trupp är flera snäpp vassare
med spelare Dzsudzsák, Denis Kolodin, Semshov, Kevin Kurányi och Misimović. Skottarna får göra den svåra resan till Ryssland, vilket kan vara en lite tuffare bortaresa än normalt. Ny tränare, spelare som tänder till, spelare i ett lag som håller en betydligt högre klass än motståndarna.

Valencia
Ett mindre bet. Mycket magkänsla. Oddset som lockar, från pinnen också. Samt hemmaplan.Värt en liten slant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hultmaniac (+5)
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 22:13   #38
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Två spel inatt.

2012-08-10 02:00FotbollAtletico-MG vs Coritiba -1 FT 8.5 2.100

2012-08-10 02:00FotbollAtletico-MG vs Coritiba ATL.MG ATT GöRA MåL I BåDA HALVLEKAR JA FT 8 2.050


Odds från expekt.

Stort manfall hos bortalaget då hela åtta man saknas. Många av dessa är också viktiga spelare. Mineiro har på de tre senaste hemmamatcherna mot Coritiba gjort mål i båda halvlekar. Man har också vunnit de fem senaste hemmamatcherna mot Coritiba.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 23:26   #39
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Antar att det är -1,5 på coritiba du spelat? -1 asian ligger ju runt 1.60
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-09, 23:31   #40
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Antar att det är -1,5 på coritiba du spelat? -1 asian ligger ju runt 1.60
Edit: Förlåt. Tänkte fel. Det är alltså -1 till 2.10 på expekt. Hemmalaget att vinna med två mål då alltså.

Senast redigerad av Butragueno den 2012-08-09 klockan 23:33.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-10, 13:03   #41
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Fyra spel idag. Ett maxbet. Hinner tyvärr inte motivera något.

2012-08-10 18:45FotbollDijon vs Tours 1 FT 7.5 1.910

2012-08-10 20:30FotbollPolten vs Horn 1 FT 9 1.500

2012-08-10 21:00FotbollBolton vs Barcelona B ÖVER Ö 2.5 FT 10 1.950

2012-08-10 21:00FotbollBolton vs Barcelona B ÖVER Ö 3.5 FT 6 3.000
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-10, 22:22   #42
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Kanske är formen på väg nu: ). Härligt.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-10, 23:40   #43
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

2012-08-11 02:00FotbollAudax Italiano vs Iquique -1 FT 8 2.850


Mycket spelvärt.

Iquique har inlett bortaspelet uselt med två stora förluster denna säsong (efter fem omgångar spelade). Man har dessutom en Copa Sudamericana-match om några dagar (returmöte), något som man tydligt visat att man prioriterar, då man i tidigare ligamatcher ställt över en hel del spelare. Därmed kan det också bli så att man ställer över några av de mer meriterade spelarna inatt. Enligt rapporter så tyder det mesta på att så blir fallet iaf.

Hemmalaget har inlett ligaspelet starkt, med två vinster och tre kryss. Man återfinns på en andraplats i ligan. Man är det lag som gjort flest mål hittills (delat). Dessutom har man en anfallare som toppar (delat med två andra) skytteligan med fyra mål på fem matcher, Jorge Saez.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-11, 01:06   #44
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Tar dessa nu, kan ev sjunka lite till under dagen (första iaf).

2012-08-11 21:00FotbollParis Saint Germain vs Lorient -1.5 FT 8 2.050

2012-08-11 21:00FotbollPSG vs Lorient ZLATAN ATT GöRA MåL JA FT 7 1.950


PSG saknar T.Silva, Pastore och Motta. Nu tar jag bara med dom som man verkligen "saknar" till denna match. Avbräck helt klart men samtidigt har man spelare som kan täcka upp relativt bra. Som alla vet så har PSG ett väldigt starkt lag, på pappret iaf, ett lag som bara ska vinna Ligue 1.

Visst det tar tid att spela ihop laget och vissa spelare är inte 100% fysiskt än i PSG, Zlatan tex, men denna premiärmatch ska dom ändå bara vinna och det komfortabelt.

Lorient klarade sig precis kvar förra säsongen. Man hade enorma problem i offensiven, man gjorde, om jag minns rätt, tredje minst mål i ligan av samtliga lag. Finns inget som tyder på att det kommer gå bättre denna säsong, ingen ny stjärnanfallare har heller hämtats in.

Lorient slog faktiskt PSG på Parc des Princes förra säsongen. Och det tror jag faktiskt kan vara positivt för PSG till denna match. Dels har man revanschen att utkräva och dels vet man att man inte kan underskatta Lorient om man vill hämta hem alla poäng.

Detta tillsammans med suget att visa samtliga att PSG är att räkna med , redan från start, tror jag kan leda till en tvåmålsseger.

@Zlatan spelet
Mycket magkänsla. Har ingen statistik på hur han brukar prestera i öppningsmatcher. Känslan är dock stark på att han vill skriva in sig i målprotokollet, för att på så sätt göra bästa möjliga första intryck. Dessutom är han straffskytt och frisparksskytt, vilket alltid är ett litet plus. Oddset från expekt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tipsextra (+5)
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-11, 02:49   #45
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Går in hårt på Peterhead - Rangers

2012-08-11 13:45FotbollPeterhead vs Rangers -1 FT 10 1.790

2012-08-11 13:45FotbollPeterhead vs Rangers -2 FT 8 2.630

2012-08-11 13:45FotbollPeterhead vs Rangers RANGERS HT/FT 2/2 FT 10 1.730


Hinner ej motivera tyvärr.

Odds från, i tur och ordning, Betsafe, Bet365 och Ladbrokes.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-11, 16:26   #46
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Butragueno Visa inlägg
Går in hårt på Peterhead - Rangers

2012-08-11 13:45FotbollPeterhead vs Rangers -1 FT 10 1.790

2012-08-11 13:45FotbollPeterhead vs Rangers -2 FT 8 2.630

2012-08-11 13:45FotbollPeterhead vs Rangers RANGERS HT/FT 2/2 FT 10 1.730


Hinner ej motivera tyvärr.

Odds från, i tur och ordning, Betsafe, Bet365 och Ladbrokes.
-28u på en match är inte så bra MM :/ Hur många units är din rulle på ?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 17:59   #47
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 23
Sharp$: 173

Butraguenos fotbollsspel
Stats: 18 - 15 - 0
ROI: 112.36%
Vinstprocent: 54.55%

Standard

Återkommer med fler spel imorgon kväll. Har varit lite upptagen.
Butragueno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-15, 15:40   #48
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 12
Sharp$: 2600
Standard

borta?
eystege är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-05, 12:14   #49
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Hur går det med rullen? Verkar som din motivation dog när några tunga spel inte gick in. Kan det vara en idé att skapa ett sheet med bara spansk fotboll då detta verkar vara din nisch?
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td