![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() kentistockholm tippar Fotboll,Baseball, NHL mm
Mitt intresse för sport och spel har väl funnits i mitt liv sen jag var en liten grabb som fick sätta en trippel på Lången på den tiden (25 år tidigare). Jag kan väl inte säga att pengar strömmat in sedan dess. Men erfarenheten har lärt en massor.
Jag kommer hitta dagliga spel, med värde i. Även en match till 1.20 kan det finnas värde i ( så länge laget vinner) Jag kommer trycka mot Fotboll, hockey, handboll, baseball. Spelkassa 200 kr. Jag kommer även har uppehåll då tid(sambo) och lust måste finnas på annat. ![]() Visste ni förresten att Yankees har ett salary cap på ca 195 miljoner dollar. Vad blir det 1,3 miljarder om året. ![]() Jag försöker motivera mina förslag, men ni får också tåla, att jag lägger mina spel, med min egna magkänsla. Där spelets värde måste tas in i beräkningarna. Dagens spel Texas rangers vill inte förlora 2 dagar i rad, speciellt på hemmaplan. J Hamilton, kommer göra bättre ifrån sig på plattan idag. 0-5 igår. Jag ger spelet lite krydda med -1,5 på Texas till oddset 1,80 Vi hörs! Senast redigerad av kentistockholm den 2012-06-24 klockan 15:41. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
![]()
Japp. Jag satt med Rangers igår
![]() Dock inleder jag min brännbollskväll med Tigers. Tror inte på 3 raka torskar mot Pirates. Dessutom Velander på kullen idag vilket ger klar Pitcher fördel. Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Tack för det.
Jag ryggar ditt spel, men lägger -1.5. Vill dom inte förlora, så vill dom reagera på ett starkt vis. 1,83, känns helt okej för det. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Jag har också spelat -1,5 på den. Ser det som ett gott tecken när jag inte är helt ensam om ett spel.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Ska följas:P
Senast redigerad av h91 den 2012-06-24 klockan 19:26. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435OVERPLAYERPICKS Stats: 459 - 537 - 50 ROI: 101.38% Vinstprocent: 46.08% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Nej. Jag såg att dom hade 2-0 där ett tag.
Men tappade och tog det med en pinne i stället. Nya tag!! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Gårdagen gick väl sådär. Rangers stod upp för en i alla fall
![]() Idag känns Mets och Red sox som spelbara alternativ. Mets har varit hemma ett tag nu och resultatet har varierat. Nu flyger dom mot blåsstaden och svingar vilt. Santana behöver bättra på sin Era borta (6,37) till något bättre, jag räknar dock inte med någon No-hitter för honom denna juni kväll. 1,71 gånger på Mets vinst Sen lägger jag till Boston som en extra krydda. Vem vill inte svinga rakt på Fenway park. Ingen riktig motivering här. Bara känsla. ![]() 1,64 hemma på Red sox mot Toronto. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|