![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 | ||||||||||||||||||||||||||||
![]()
En riktigt dålig dag igår, som delvis räddades med MLS under natten men idag blir dagen då jag förhoppningsvis får ta igen gårdagens förluster
![]()
Insats: 3 Units
Öster vinner allt just nu och möter ett hammarby som går rätt svag på sistone. Insats: 4Units
BP går också starkt nu och möter Seriens bottenlag. Insats: 4Units
Insats: 4 Units Tycker England har varit dåliga och har inget i en Semifinal att göra. De hade jätte stora problem mot Sverige, sen ett X mot Frankrike som varit bedrövliga. Ne England gör som dom brukar ryker i kvarten. Spelar på att Italien går vidare. Som det ser ut nu blir det inga spel på EM då det känns fruktansvärt osäkert hur matchen kommer se ut. Tror på en målsnål match men oddset för det är alldeles för lågt därav inget spel. Lägger ett spel på Italien ändå tror dom är det starkare laget, men mycket möjligt att det blir ett X här så därför jag spelar + förlägning och straffar. Fler spel kommer antagligen under dagen. Senast redigerad av h91 den 2012-06-24 klockan 13:14. |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
hammarby vs osters lika!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
marvel (+50) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | ||||||||||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]() Citat:
||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
Ja tror historiken "spelar roll", tycker ofta tidigare möten visar en bra bild hur det kan komma att se ut. Men jag håller med dig lite osäkert spel därav lägre insats. Men dom är utslagna ur CopaLibertadores så vad ska dom vila spelare för? Gäller väl snarare att köra full fart framåt nu då och ta igen förlorade poäng. Senast redigerad av h91 den 2012-06-24 klockan 13:24. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 654Fotboll Side plays "t Stats: 39 - 24 - 0 ROI: 136.71% Vinstprocent: 61.90% |
![]()
mycket bra första halvlek av Öster jag har 1 Unit på en rak 2a också! Bajen är inte i form just nu,vilket bevisligen växjölaget är kan bli 10de vinsten i rad ikväll...
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Citat:
Jag spelade även Öis men la inte in den här i tråden utan bara i sheetet och Öis vann med 3-0 så en så länge så har dagen gått alldeles utmärkt. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Ja de flesta matcherna satt idag
![]() Push på Italien-England, jag hoppade över straffarna är ju "lotteri" i princip iofs lite synd för den hade suttit. Senast redigerad av h91 den 2012-06-25 klockan 00:04. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 | ||||||||||||||||||||||||||||
![]()
5 units halmstad 2, resten av spelen 4 Units. IFK har träningsmatch vilket jag tror kan göra så de blir en del mål sen brukar det bli en del mål på ifk hemmaplan. Landskrona hemma = massor av mål Halmstad vinner för att de verkar har bra form nu, landskrona spelar väl lite sådär för tillfället och har eventuellt borta 2 av deras bättre spelare. Fler spel:
Senast redigerad av h91 den 2012-06-25 klockan 13:28. |
|||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 | ||
![]()
IFKs match spelas i Stenungsund.
Truppen: "Mikael Stahre och Magnus Edlund har tagit ut följande 19-mannatrupp: Erik Dahlin, John Alvbåge, Emil Salomonsson, Kjetil Waehler, Jakob Johansson, Jonathan Azulay, Logi Valgardsson, Tobias Bratt, Erik Lund, Hampus Zackrisson, Stefan Selakovic, Philip Haglund, Nordin Gerzic, Tobias Sana, Daniel Sobralense, Robin Söder, Hannes Stiller, David Moberg Karlsson och Tobias Hysén."
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 | |||
![]() Citat:
De hade en "kort" vila inför matchdagen, "enbart" 3 dagar, därför fanns det chans för att de skulle vila en del. I den Brasilianska ligan kan det mesta hända, inte mycket som är logiskt där ![]()
|||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Citat:
Insats: båda 4 Units Senast redigerad av h91 den 2012-06-25 klockan 14:48. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Bedrövlig dag, får se om jag kan hitta några kvällsspel och ta igen detta.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Får se om jag har lite mer tur idag än igår då i princip allt gick emot mig. Svårt att hitta spel i dom ligorna jag brukar köra men går att hitta en hel del spel om man bara letar:P Fler spel kommer med största sannolikhet under dagen:
ryggningar:
Senast redigerad av h91 den 2012-06-26 klockan 14:54. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|