![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#481 | |||||||
Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#482 | |||||||
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
![]()
Tidigt lagt lir då jag tror vi får runt 1.55 när helgen stundar.
Fan så skönt med riktig fotboll igen..
Edit; Endast onsdag och redan nere på 1.57( bet365)
Vin är för dom som tror... Öl är för oss som vet! Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-08-20 klockan 00:50. |
|||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#483 | ||||||||||||||
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#484 | |||||||
![]()
Det skrattas fortfarande ganska friskt i Tyskland. Att Wolfsburg lyckades signa Niklas Bendtner har inte fått de övriga lags supportrar att sätta Jevern i halsen av avund direkt. Jag är väl inget stort fan av Bendtner själv men har en känsla att Wolfsburg kan göra dansken gott. I övrigt så gillar jag framförallt "vargarna's" offensiv. Man har ett mittfält i Luiz Gustavo, Arnold som skall städa defensivt. Unga talangen Malande, nyförvärven Sebastian Jung & Aron Hunt. Vidare har vi Vierinhia och Kevin De Bruyne som kreativa yttrar. En inlånad Guilavogui från Atletico som bara väntar på sitt stora genombrott, och jag sätter min tyska curry på att den kommer denna säsong. Olic kommer stå för nätrasslet själv tills dess att Persic har återhämtat sig från sin axel operation. Men då har jag inte presenterat den grandiosa mittbacken Naldo som är livsfarlig i luftrummet på fasta. Bayern München vet väl vi alla hur bra dom är. Halva startelvan är världsmästare och man är urstarka hemma. Dock åkte man på en propp i förra veckan mot Dortmund i mästar mötet. Men man gick ialla fall vidare i cupen mot Munster 4-1 och även om det var en tveksam straff man fick kapitulera på så tror jag att Vargarna lyckas hänga en kasse. Premiär gör att jag håller ner insatsen till 2 unit. I Bundesliga denna upplaga kommer jag hålla större koll på en handfulla lag där bla Wolfsburg tillhör.
Vin är för dom som tror... Öl är för oss som vet! Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-08-20 klockan 12:50. |
|||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#485 |
![]()
Nästa vecka drar även den sista grand slamen för säsongen i us open igång. Nadal kommer inte delta och mycket, om inte allt talar för att Djockovic plockar hem det. Dock så ser jag att en viss kanadensare att gå långt. Raonic är i kalas form och denna turnering har varit det stora målet för året. 25 ggr får man på Raonic, och även om han inte kommer vinna så finns pengar att tjäna genom att sälja av liret längre fram i turneringen.
Väntar dock in den slutliga lottningen på vilken sida maestro hamnar på.
Vin är för dom som tror... Öl är för oss som vet! Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-08-20 klockan 13:16. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#486 | |||||||
![]()
¡Aupa!!
Senaste 7 av 10 inbördes har båda lagen hittat nätet. Gnaget som var väldigt besvikna i derbyt, blev sedan avklädda första kvarten i Örebro och är nog duktigt revansch sugna. Häcken skapade mängder av chanser senast men fick bara 1-1 mot Helsingborg. Carlos Strandberg var tillbaka och var heeeet, tror han kan fixa detta lir. 2-1, Goitom i 90e?
Oliiiveer13 (+13) Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-08-22 klockan 23:59. |
|||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#487 |
![]()
Dock är de Pavey i 90e annars bra!
![]() ![]() |
![]() |
#488 | |||||||||||||||||||||
![]()
Det börjar dra ihop sig..
![]() ![]() |
![]() |
#489 |
![]()
Vilken jävla tennis!! Tror Wawrinka kan vända detta.
Livar 2 unit till 2.50..
![]() |
#490 | |||||||||||||||||||||
![]()
Morgondagens Gurk-dubbel
![]() ![]() |
![]() |
#491 | ||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Kalas-Måndag! Hoppas Favorit-Japanen sopar hem detta.
Enda som hotar är Cilic serv, men kan inte se att hans osannolika utdelning skall fortsätta mot Nishikori. Vi har sett japanen plockat ner servar kliniskt hela turneringen och nu allra senast mot världsettan.
Vin är för dom som tror... Öl är för oss som vet! Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-09-08 klockan 14:46. |
||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#492 |
![]()
När denna vecka skall rundas av så får man äntligen traska till kungliga tennis hallen igen. Hänga på låset vid vid frukost för att sedan bli utsparkad på kvällen.
Ungefär så mycket tid skall jag tillbringa där. Vi har en rad svenskar som skall försöka sig lira in sig för att få möta dessa eminenta herrar. För vilket startfält Mr Söderling har kirrat. Och poängen börjar bli extra dyrbara för vissa inför London. Kan bli jävligt bra. Med svenska ögon sett har vi nya Sverige 1an Lindell som jag tror nyper den sista friplatsen. Lindell visar upp en fin serv som kommer bita bra i Kungliga. Rosenholm vann Rising Star Touren och förtjänade sin plats. Ymer värmde upp med en Chalanger i Amerikat. Han fick dock tufft motstånd direkt i form av Rhyne Williams och fick respass . Men Ymer stod upp bra. Plockade set, samt nosa på deuce gång på gång i jänkarns serv. Både slizen och toppspinn forehand flöt på bra. Berdych och Dimitrov har siktet inställt på The Race to London ( 8 bästa för året möts i final.) Tjecken vann Sthlm Open 2012 och är den högst rankade spelare som också kommer delta denna upplaga. Kring geting boet ser vi 7 Berdych 8 Raonic 9 Murray 10 Ferrer 11 Dimitrov Här skiljer det ungefär 350 poäng. Nu spelas ju en masters i Shanghai innan så det kommer säkerligen pendla en aning. Dimitrov har gått knackigt senaste tiden, och kommer få det mycket svårt att nå London. Han åkte mot Bennetau nu ie Shanghai redan i andra omgången, men med tanke på han får andas ut ett par extra dar och att han sedan vann sin första ATP turnering här förra året gör att jag tror vi får se en taggad Bulgar. Dolgopolov & Monfils är 2 akrobatiska herrar och skulle verkligen gilla att se dessa på samma sida och hamna mot varandra. Monfils vann här 2011. Jarkoo Nieminen är en spelare jag beundrar. Finnen gör här sitt 15 framträdande i Sthlm open. Jarko viker sig sällan i 2 raka och visar alltid sisu. Han har även stort stöd här i Sthlm. Förra året fick han sina landsmän på åskådarplats att tjuta hans namn i stil som nog bara hans fru borde få göra. Han är älskad kort och gott. Berdych är fortfarande kvar i Shanghai och möter i morgon Giles Simon. Chardy har sett stabil ut på sistone och för att inte tala om Jack Sock som verkligen hittat formen. Tomic, Verdasco, Falla, Roger Vasselin, Golubev och de övriga för hålla tummarna för tursam lottning för dom kommer få de svårt. Nytt för i år är att Eurosport tagit över rättigheterna. För tidigt för min del att säga vem som vinner detta även om Berdych kommer vara favorit hos många. Jag tänker kika de första omgångarna innan jag vågar mig på ett bett.
Oliiiveer13 (+1) Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-10-10 klockan 23:29. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#493 | ||||||||||||||||||||||||||||
![]()
Men innan dess ska man ta sig till kompisarenan och kika lite fotboll. Hade jag inte vart svensk hade jag nog varit trygg med att ha X2 överst på kupongen i kväll.
Men klart vi helar den. Sen lirar man en trippel.
![]() ![]() |
![]() |
#494 |
![]()
Liechenstein möter Montenegro, bara en inflik.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#495 | ||||||||||||||
![]()
Trippeln gick åt helvete och Monfils rev SL kortet.
Semifinaler imorgon. Jag tror att Federer kommer hålla någorlunda jämna steg med Djocko i första set. Över 9.5 game i första set.
Spännande andra semi där jag håller Lopez som knapp favorit. Lopez slog faktiskt en Nadal som ändå lirade bra. Men Lopez hittade linjerna omänskligt bra. Sen lite "enklare" i går mot Youzhny. Simon spöa Berdych igår, 6-0 i 3e set (!) Tror tjecken fick in 5-6 bollar på hela tredje 3 set. Fransmannen har alltså en fin serv och vila på just nu.
Vin är för dom som tror... Öl är för oss som vet! Senast redigerad av Rojiblanco den 2014-10-10 klockan 23:28. |
||||||||||||||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|