![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#46 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2610Tennis 2015 Stats: 81 - 118 - 5 ROI: 103.27% Vinstprocent: 40.70% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Tack Sandy. Ja det gäller att vara ute i tid om man vill ha bästa odds men såg fortfarande värde i 1.83.
Frågan är vad som hände? 6-4, 6-1 till Tsonga?! Där var jag helt fel ute. Federer - Ferrero är jag bara sur över. Ferrero tog set men täcker ändå inte linan. Hade han bara förlorat setet vid 6-5 istället för att breaka Federer till 7-5 hade satsningen suttit. Stolpe ut ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]() Ogiltigt spel-ID: 986151 Hammarby får minst med sig en pinne till 1.83 vid ställningen 0-1 efter 32 minuter.
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
0-2 i halvtid med målet ca 5 min efter jag la satsningen
![]() Kvällens sista spel läggs i tennisen: Ogiltigt spel-ID: 986168 Det här är något jag gått fint plus på i Federers matcher och jag tycker att Bwin är lite väl generösa här. I inbördes möten har 8 av de senaste 9 seten slutat med 9-10 gem och 6/8 möten H2H har första set slutat med 9-10 gem. I Madrid och här i Rom, de tävlingar som Federer spelat på grus på slutet, har 5/7 förstaset slutat med 9-10 gem och de enda två som inte gjort det har slutat 6-2 till Federer. Seppi har förlorat första set i de två senaste matcherna här i Rom, mot Isner och Wawrinka. Jag tror han förstår att uppförsbacken blir för stor vid 0-1 i set mot Federer och att han har full fokus på sina egna servegem före att breaka. Ändå har jag svårt att se att Federer inte "gör det som krävs" och breakar en gång mer än Seppi på 5 servegem vardera. Det brukar trots allt sluta så och jag ser ingen anledning att det inte ska bli så nu med.
![]() ![]() |
![]() |
#50 | |
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]()
Oj, riktigt mycket finare odds. Är det ett egensnickrad dubbelspel eller finns det spelet?
![]() ![]() |
![]() |
#52 |
![]()
Herregud! Federer hade 13 förstaservar på 13 servar! och 5-0 som bäst. Seppi fick 33% förstaservar och vann mindre än hälften av sina egna servar.... Blev 6-1.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#53 |
![]()
Det var egensnickrat som dubbelchans på 6-3 och 6-4 med odsen 4.50 och 5.00 .. men vad spelar det för roll nu
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#54 |
![]()
Ja, riktigt sjukt spelat för att vara på grus. Djokovic kommer få det väldigt svårt om han spelar likadant idag. Eller svårt och svårt, Djokovic kommer isåfall att vara chanslös. Tror dock det blir en väldigt jämn batalj idag. 3 set till 2.25 känns närmast men ändå inte. Blir nog att bara njuta av matchen
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#55 | |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#56 |
![]()
Nej, tennis är och kommer alltid vara lättare att vinna pengar på live trots att utbetalningsprocenten är lägre där
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#57 |
![]()
Dagens enda spel:
Ogiltigt spel-ID: 990028 Derby där mer än 3p står på spel! Jag var först inne på underspel men under 2,5 till 1.80 känns sådär. Gais har varit i Allsvenskan i 6 år i rad nu. I derbyna mot Göteborg har man nollats i 6 av dessa 12 matcher och i de övriga 6 har man endast gjort 1 mål! Gais har börjat säsongen riktigt uselt med 8 poäng på 10 matcher och bara 10 gjorda mål. Vad man har gjort bra är defensiven som trots att man ligger i botten bara har släppt in 13 mål. Göteborg har bara hållt nollan i 1 av 10 matcher såhär långt men kommer helt skadefria och endast Philip Haglund borta pga avstängning. Jag ger absolut inte Gais 65% att göra mål i derbyt! Nordicbet sticker ut medans övriga ligger runt 2.40-2.60.
![]() ![]() |
![]() |
#58 |
![]()
vore inte då IFK win to nill till 4.15 mer värt?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#59 |
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#60 | |
![]()
Oj, det missade jag. Det högsta jag hittade när jag letade runt på mina bookies var runt 3.60 och då kändes det ovärt. 4.15 håller jag med dig är lite vassare än 2.85 på nollan
Citat:
![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|