Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-03, 20:40   #16
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

2/2 idag och nästan +13 units i spreaden samt ett par lågunitsryggningar som satt fint!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Markie (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-03, 22:56   #17
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Ogiltigt spel-ID: 962678



Sjukt sällan jag lagt någon travrek om jag någonsin har gjort det offentligt men den här känns som en riktig feloddssättning! I nuläget är 6 Alvena Pele knapp favorit på V75 med sina 42%, strax före 3 I Saw You på 38% och 2 Brioni på 37%. Jag tror att han kommer ligga på ca 45% och vara favorit även på lördag! Mitt förväntade odds låg på 3.00-3.75!!!

Örebro är min hemmabana även om jag är på trav väldigt väldigt sällan nuförtiden. Har dock varit på Örebrotravet ett par gånger de senaste åren och några av nedanstående saker vet alla travintresserade som bor i närheten.

- Innerspår på 1609m auto är absolut inte optimalt! Kurvan kommer fort och spår 4 och 5 sägs vara de bästa om man har en startsnabb häst som siktar på ledningen.

- Spets och slut är mer förekommande än på de flesta andra banor (ingen statistik på detta) pga att man har Sveriges kortaste upplopp.

- Nu är det sommarbanor och det är svårare att fånga in ledaren när det går fortare till slut. Smhi säger att det ska komma ca 1 mm regn på förmiddagen på lördagen och temperaturen ligga på 7 grader. Imorrn fredag ska det vara uppehåll hela dagen och uppemot 13-14 grader. V75 betyder i regel ännu större fokus på fin och barfotavänlig bana.

- Alvena Pele har vunnit 3/4 starter på Örebro!

- I senaste starten där hästen galopperade berodde det inte på hästen utan leråkern som man även kallade för Solvallas innerbana den dagen. Det var inte tomt i tanken och han tippades som vinnare utan galoppen av flera sk "experter".

- Om någon innanför (möjligtvis G.H Nemo eller I Saw You) kan och då dessutom skulle välja att svara upp ledningen så kan första 500 lätt gå på 1.06 vilket jag inte tror att någon vill och då kan vem som helst i loppet vinna, med fördel de som inte varit med i startrusningen.

Håller dock nere insatsen då trav inte är min starkaste sida och därför det inte kommer ut travspel oftare.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-05-03 klockan 22:58.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-04, 13:00   #18
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 962678

Snacka om skönt dropp! Står i 2.50 nu både på bet365 och Expekt redan dagen efter jag lagt reken och med en hel dag kvar tills loppet! Nu kan jag erkänna att jag var lite snäll i min värdering då jag inte ville verka kass om jag var inte var rätt ute. Trav är ändå trav men hade hellre sett denna ligga på 2.75-3.00 när jag lade reken. Hade aldrig vågat hoppas på denna dropp
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-05, 18:09   #19
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Riktigt surt att hästen galopperar in i första sväng. Inte vanligt i högsta divisionen i trav! Ledaren nu istället (en betydligt sämre häst) var väldigt nära vinsten men föll på ett taktiskt misstag i sista sväng. Alvena Pale hade jag lätt satsat 10 units på till 3.93 återigen om loppet gått om imorgon med samma förutsättningar!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-06, 08:11   #20
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Ogiltigt spel-ID: 966918



QPR har verkligen vaknat till liv med 4 raka hemmasegrar och motståndarna har inte varit vilka som helst. Liverpool, Arsenal, Swansea och Tottenham! Sammanlagd målskillnad på 9-3! Stämmer infon på Svenskafans.com så kommer man med bästa laget!

Stoke har 4-4-10 på bortaplan men mer anmärkningsvärt är att man har 1-2-7 på de 10 senaste bortamatcherna! Vinsten kom i FA-cupen mot Crawley som håller till i fjärde högsta divisionen i England!

Jag har ingen om det stämmer men en bekant nämnde igår kväll att Stoke inte gillar Aston Villa och skulle Bolton och QPR ta trepoängare samtidigt som Aston Villa förlorar denna omgång så är samtliga lag på samma poäng inför sista omgången där minst ett av dessa lag ska flyttas ner! Ta detta med en nypa salt då jag absolut inte är säker på denna uppgift. Kommentera gärna om ni vet något om detta.

14 Stoke -16 44
15 Aston Villa -14 37
16 Wigan -22 37
17 QPR -23 34
18 Bolton -31 34
19 Blackburn -28 31
20 Wolves -41 24


De tre sämsta lagen ska flyttas ned när säsongen är färdigspelad.

Något som jag tycker gynnar QPR är att Stoke byter målvakt till denna match. Utdrag från Svenskafans:

Tony Pulis har redan aviserat att det blir ett målvaksbyte i denna match. Thomas Sörensen får därmed välbehövlig matchträning inför kommande uppdrag med Danmark i EM.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+1), Soap (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-07, 05:17   #21
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Ogiltigt spel-ID: 969014



Spelar inte ofta på damtennis men denna känns bara helt rätt!

Safarova är bättre rankad, har 4-2 i inbördes möten och har gjort bra ifrån sig alla 3 år hon ställt upp i denna turnering i Madrid! 2009 åkte hon ut mot världsettan Safina i tredje rundan, 2010 vann hon bland annat mot nr 12 i världen Sharapova innan hon åkte ut i semifinalen och förra året slog hon bland annat nr 7 i världen Jankovic innan hon senare åkte ut mot nr 5 i världen Azarenka i kvartsfinalen.

Kanepi kan vi börja med är riktigt råful och har ställt upp i denna turnering 2009 och 2011. 2009 lämnade hon WO i första rundan efter 2-6, 3-2 mot just Safarova och 2011 åkte hon ut även då i första rundan mot Goerges.

Spelet på Safarova till 1.72 är bra men jag väljer första set då det är lite bättre odds och eftersom Kanepi vann turneringen i Estoril så sent som i förrgår och det var den sista matchen av 5 på 5 dagar hon spelade där. Lite sliten nu kanske samtidigt som det kan vara svårt att ladda om direkt i början på en ny turnering. Hur som helst så har jag spelat emot turneringsvinnare i deras första match i nästa turnering med ett väldigt gott facit
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Serj (+5)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-07, 12:37   #22
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

3-3 i första set, inga breaks. Safarova har vunnit 12/14 i egen serve och Kanepi 12/18. Luktar fördel Safarova av siffrorna att döma men det kan svänga fort...
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-07, 12:56   #23
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Ogiltigt spel-ID: 969014



6-4

Safarova vann 20/26 i egen serve och hade inga breakbollar emot sig. Kanepi vann 19/32 i egen serve. Överlägsen förstasetsvinst!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), loneranger (+3)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 16:17   #24
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Ogiltigt spel-ID: 972729



Bilbao går målsnålt i ligan men i cupen händer det desto mer. Llorente vilade senast och det här är två bra lag framåt då Madrid har Falaco mfl som gör mycket mål. Dessutom blir det väldigt sällan målsnåla matcher när dessa möts i ligan.
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dktrades (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 19:51   #25
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

1-0 Falcao efter 7 minuter
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 20:02   #26
 
paelsmastarens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 11
Sharp$: 660


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
1-0 Falcao efter 7 minuter
Härligt! Hade han som första målskytt och att göra mål i matchen
paelsmastaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 21:27   #27
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

och 3-0 i minut 85 och spelet sitter
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 21:30   #28
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Vad kul att du är tillbaka BC. Följer dig på GS men härligt att se dig tillbaka på Sharps. Ett tag sedan det var

All lycka och hoppas vinsterna går uppåt , uppåt och uppåt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+1)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-09, 21:39   #29
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Tack ska du ha. Grymt flyt just nu och härligare GO och aktiviet här
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jensw (+1)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-10, 12:35   #30
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8365
Standard

Lägger ett livespel i tennisen på bet365 nu!

Ogiltigt spel-ID: 973835



Berdych tog hem första set med 6-1. Monfils brukar väldigt sällan förlora med 2-0 så förväntar mig en helt annan Monfils i andra set. Dessutom har han nyligen haft skada och kunde vara rostig i första set. Stora siffror i första set brukar även göra att ledaren slappnar av lite väl mycket i andra och det kan bli betydligt jämnare i andra set. Jag tror inte Monfils blir bruten mer än en gång och tycker oddset är helt ok. Spel!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv

Senast redigerad av Sprite den 2012-05-10 klockan 12:36.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td