Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-12-07, 00:29   #2086

djungelhjuls avatar

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

En vansinnig utvisning fällde oss igår, annars tror jag Bilbao plockat hem det ganska lätt.

Idag är jag vikarie för Maijadona i kalendern

https://www.youtube.com/watch?v=FSWz3uVeRVs

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
faremisch (+10)
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 14:52   #2087

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 297
Standard

Jag missade motiveringen till spelet. För inte var det väl bara "svängdörrar" spelet byggdes på?

Var är trupper, under- och väderlag och motivation m.m.?

Jag förstår behovet med att synas och höras, och kanske med förhoppning om en eventuell medial framgång vid sidan av sitt ordinarie arbete eller arbetslöshet. Innehållet av rekarna bör ändå prioriteras om man vill marknadsföra sig själv och/eller erbjuda hjälp till åhörare i egenskap av spelpod eller spelblogg m.m.

Om det är ren underhållning, känns åtminstone för mig inte SHARP i första skede som rätt plattform. Lycka till pojkar!

P.S."Till eventuella mothugg som t ex att jag inte är tvungen till att klicka på dessa länkar, blir mitt svar att jag endast har som incitament att motverka dumdristighet och dess spridning/fortplantning." D.S

Med vänlig hälsning,

Det omtänksamma och ödmjuka trollet Xavier
Xavier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 15:25   #2088

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5970

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Xavier Visa inlägg
Jag missade motiveringen till spelet. För inte var det väl bara "svängdörrar" spelet byggdes på?

Var är trupper, under- och väderlag och motivation m.m.?

Jag förstår behovet med att synas och höras, och kanske med förhoppning om en eventuell medial framgång vid sidan av sitt ordinarie arbete eller arbetslöshet. Innehållet av rekarna bör ändå prioriteras om man vill marknadsföra sig själv och/eller erbjuda hjälp till åhörare i egenskap av spelpod eller spelblogg m.m.

Om det är ren underhållning, känns åtminstone för mig inte SHARP i första skede som rätt plattform. Lycka till pojkar!

P.S."Till eventuella mothugg som t ex att jag inte är tvungen till att klicka på dessa länkar, blir mitt svar att jag endast har som incitament att motverka dumdristighet och dess spridning/fortplantning." D.S

Med vänlig hälsning,

Det omtänksamma och ödmjuka trollet Xavier
Läste igenom de 14 inlägg du lyckats få ihop och kan konstatera att Djungels korta rek med råge överskrider vad du bidragit med.

Men det är klart, ska vi skrämma iväg de sista rekarna som är kvar här är du på rätt väg med dylika inlägg.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 15:57   #2089

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6663
Standard

Maijadona och djungelhjul: skriv hur korta eller långa rekar ni vill, spela in eran podd och fortsätt med adventskalendern. När jag ser att någon av er postat något nytt, stiger humöret. Era poster är guld!
Maijadona (+20)
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 16:00   #2090

sirlarssons avatar

Reg.datum: nov 2013
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av erek Visa inlägg
Maijadona och djungelhjul: skriv hur korta eller långa rekar ni vill, spela in eran podd och fortsätt med adventskalendern. När jag ser att någon av er postat något nytt, stiger humöret. Era poster är guld!
Håller med, jag ryggar inget men skrattar gott åt humorn i poddarna/filmerna.
Maijadona (+20)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 17:22   #2091

Standard

Fel

Senast redigerad av Xavier den 2015-12-07 klockan 17:25.
Gammal 2015-12-07, 17:24   #2092

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Läste igenom de 14 inlägg du lyckats få ihop och kan konstatera att Djungels korta rek med råge överskrider vad du bidragit med.

Men det är klart, ska vi skrämma iväg de sista rekarna som är kvar här är du på rätt väg med dylika inlägg.
Jag har vett att inte bidraga med nonsens. Finns gott om den varan hos R&K. Om jag mot förmodan rekar något är det i alla fall något vettigt. Får se om det händer.

När rekade du själv något vettigt?
Gammal 2015-12-07, 17:26   #2093

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6663
Standard

Citat:
Jag har vett att inte bidraga med nonsens...
Du kallar dig själv för troll och det är i alla fall inte falsk marknadsföring.
erek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 17:28   #2094

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Håller med, jag ryggar inget men skrattar gott åt humorn i poddarna/filmerna.
Det är absolut underhållningsvärde, det ska jag inte ta ifrån dem... Rätt forum? Vet inte.
Gammal 2015-12-07, 17:29   #2095

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av erek Visa inlägg
Du kallar dig själv för troll och det är i alla fall inte falsk marknadsföring.
Skarp kommentar Men du glömde adjektiven!
Gammal 2015-12-07, 17:49   #2096

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5970

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Jag har vett att inte bidraga med nonsens. Finns gott om den varan hos R&K. Om jag mot förmodan rekar något är det i alla fall något vettigt. Får se om det händer.

När rekade du själv något vettigt?
Tja, har ju iaf en speldagbok som visar gröna siffror. Vart har du din?
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-12-07, 17:50   #2097

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Kul med feedback! Gör man något offentligt så får man tåla både ris och ros, så tack för både de snälla orden och kritiken

Gammal 2015-12-07, 18:00   #2098

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Tja, har ju iaf en speldagbok som visar gröna siffror. Vart har du din?
Detta har jag redan besvarat! Kom in i matchen
Gammal 2015-12-07, 18:02   #2099

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av djungelhjul Visa inlägg
Kul med feedback! Gör man något offentligt så får man tåla både ris och ros, så tack för både de snälla orden och kritiken
Skön inställning uppskattas Som jag sagt, lycka till!
Gammal 2015-12-08, 20:24   #2100

djungelhjuls avatar

Sponsorpodden på Sharps

Standard

Det fattades ett mål igår tyvärr. 0-3 Breda blev slutresultatet.

I kväll testas att Ronaldo gör hattrick mot Malmö. Ronaldo bryr sig inte om motstånd. Han ser chansen att dra iväg mot nya rekord och i kväll måste man väl säga att han har en stor chans till detta.

6.00@unibet.

Galeocerdo cuvier (+1), Galeocerdo cuvier (+1), Galeocerdo cuvier (+1), Galeocerdo cuvier (+1), Galeocerdo cuvier (+1), Galeocerdo cuvier (+1), Galeocerdo cuvier (+3), Galeocerdo cuvier (+3), Galeocerdo cuvier (+7)
Svara

td