|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-04-12, 12:16 | #1 | |||
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Shaking Generation - KingScania satsar på välgörenhet!
Hej, det är då jag som är KingScania. Mina intressen vad gäller sport är först och främst vad gäller fotboll, ishockey och handboll! Jag har hållit på "seriöst" med spelande i några år nu, och jag börjar nu få lite pli på saker och ting. Denna dagbok kommer främst att fokusera på fotboll, men med det inte sagt att annat kan dyka upp. Dessutom kan ibland live-spel dyka upp, men jag ska försöka vara återhållsam med detta. Spelen kommer att läggas i kronor, och det är 1-1000kr/ spel som gäller. ALLA VINSTER KOMMER ATT SKÄNKAS TILL BJÖRN HELLQVIST STIFTELSE: SHAKING GENERATION!
Länk till shettet: https://www.sharps.se/spreadsheet/shakinggeneration En sak som ligger mig väldigt nära hjärtat är det fantastiska, nyblivna, elitserielaget Rögle BK. En av de viktigaste personerna inom Rögle de senaste åren, Björn Hellqvist, tränare när säsongen började, har redan i ung ålder drabbats utav parkinson. Därför var han i början av säsongen tvungen att hoppa av sitt tränaruppdrag, för att klara av kampen mot sjukdomen. Det var även då han startade stiftelsen Shaking Generation, med syftet: "Insamlingskampanjen till förmån för Shaking Generation avser skapa större resurser till klinisk parkinsonbehandling, utbildning, information och forskning. Projektet avser fortlöpa under fem år." Vad är då Shaking Generation? Saxat från: http://shakinggeneration.se/dokument/ Citat:
Länkar: http://shakinggeneration.se/ http://www.facebook.com/ShakingGeneration/
|||
2012-04-12, 12:19 | #2 | ||
Motiveringarna till mina spel kommer att ibland vara lite längre med siffror och annat, ibland bara några meningar, och ibland läggs spelen bara in i dagboken och i sheetet. Nu är varmt välkomna att diskutera spel i dagboken, men tack för eventuella spel vill jag inte har här. Tacka gör man med sharps.
Och ett litet till förtydligande, självfallet kommer ingen räkning att skickas om dagboken går minus . Om den går minus när den stängs kommer jag ändå att skänka en summa till Shaking generation.
Senast redigerad av kingscania den 2012-04-12 klockan 12:53. |
||
2012-04-12, 12:51 | #3 | ||
Ogiltigt spel-ID: 922741 Kort motivering. Målglatt bortalag med bra målform mot ett hemmalag som leder serien och verkligen inte har råd att tappa poäng hemma så här sent på säsongen.
||
2012-04-12, 13:24 | #4 |
Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 1005Hoppas att du har lämnat Stats: 173 - 153 - 18 ROI: 101.86% Vinstprocent: 53.07% |
Skön grejj ! Ska bli kul att följa din dagbok. Vilken land kommer lagen ifrån det du spelar på idag?
|
2012-04-12, 13:26 | #5 | ||
Tack! Iran kommer de ifrån.
||
2012-04-12, 18:22 | #6 | ||
Ogiltigt spel-ID: 923603 Kort här också. Mjällbys spel har varit allt annat än bra. Lägger enorm vikt vid sin defensiv, vilket gör att offensiven är snudd på försvunnen. Häckens kvicka anfallare, tillsammans med deras passningskickliga spelare bakom kommer göra stora hål i Mjällbys tröga försvar. Tycker detta oddset är alldeles för högt för att avstå. +7 grader och lite moln idag på Hisingen, så vädret ska inte ställa till det med ösregn och lerpöl som följd.
eddieh (+5) |
||
2012-04-13, 17:27 | #7 | ||
Ogiltigt spel-ID: 925622 Hinner inte motivera, måste dra. Men kort - ETT SKÄMTODDS!
||
2012-04-15, 15:32 | #8 | ||
Ogiltigt spel-ID: 930306 H43 är alldeles för stora favoriter. De är ett lag som i sina bästa stunder är ett ok elitserielag, men i sina sämsta stunder, vilket varit en del på slutet, är de verkligen bedrövliga. OV måste vinna här, tror på en tajt match där det bara kommer skilja 1-2 bollar till något utav lagen. Ogiltigt spel-ID: 930321 Tror på en rejäl islossning för IFK idag. Spelet i första hemmamatchen mot Norrköping såg faktiskt ganska bra ut, dock vill bollen inte riktigt in. Tror det blir full fart framåt här, där Örebros målis kommer få hämta ut bollen MINST 3 gånger ur egen kasse
Senast redigerad av kingscania den 2012-04-15 klockan 15:41. |
||
2012-04-15, 16:17 | #9 | |
Citat:
Ska försöka kolla in här med jämna mellanrum, vid lite större vinster skulle man ju kunna tänka sig att skänka en slant som tacksamhet för dina rekar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+10) |
||
2012-04-16, 13:36 | #10 | ||
Ogiltigt spel-ID: 931842 Ogiltigt spel-ID: 931844 Lägger in två spel här på Kalmar. Kalmar saknar en spelare sedan förra matchen, och har några på skadelistan sedan innan. Men kom igen, det är bk Häcken man möter. Kalmar ska inte ha sådana hära odds på sin hemmaplan mot häcken. Ogiltigt spel-ID: 931873 Ogiltigt spel-ID: 932030
eddieh (+3) Senast redigerad av kingscania den 2012-04-16 klockan 15:17. |
||
2012-04-16, 15:05 | #11 | |
Citat:
3.05-2.58 på Betfair. Sista timmen ska bli intressant. Fortsätter pengarna komma in på Häcken så osar det katt.
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2012-04-16, 15:18 | #12 | ||
Jo jag vet, på något sätt känns det som en fälla, men går inte att låta bli. Kalmar saknar en spelare från förra matchen, Öhman - back. Övriga skadade har inte gjort en match ännu, därför fattar jag verkligen inte hur oddsen kan röra sig så?
||
|