Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-19, 23:14   #16
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Mina spel:

Spel 8: mer än 130 målminuter - odds 2 - insats 5 units.
Spel 9: Rotherham gör 3 mål eller mer - odds 3,4 - insats 5 units.
Spel 10: Rothenham vinner med 2 mål eller mer - odds 2,7 - insats 5 units.
OUCH!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-20, 08:27   #17
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
OUCH!
blev ett sent mål, dock hade det behövts ett till :/ men men.

Dagens spel, utan motivering då jag har bottom:

Trippel: chelsea, arsenal, united. odds 3 - insats 5 units.

dubbel: genoa, deportivo - odds 2,9 - insats 5 units.

singel: stoke - odds 3 - insats 5 units.


bomben: arsenal, chelsea, newcastle, ntt. forhest, west ham - odds 8 - insats 5 units.


Vinster: 0
Förluster: 8
Push: 2
BR: -30
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-02-20 klockan 17:53.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-20, 17:56   #18
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

nederlag efter nederlag och 30 units back. Men äntligen kom den efterlängtade första vinsten - och som den gjorde det! Det krävdes en 5-ling till 8 gånger degen för att bryta förbannelsen. Ett tydligt bevis på varför högoddsare är så sjukt bra, 10 spel utan vinst och 30 units minus, men efter första vinsten så ligger jag nu 9(!!!) units back och med 2 pågående spel. Ni som följer dubbeln vet att just nu leder båda lagen, hoppas dom håller dett så vi kan lägga oss på + sidan, skål på det
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-20, 19:34   #19
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Då var dagens/ kvällens spel avslutade. Går absolut inte att klaga, nu börjar formen komma tillbaka.

Trippel: chelsea, arsenal, united. odds 3 - insats 5 u. - FÖRLUST

dubbel: genoa, deportivo - odds 2,9 - insats 5 u. VINST

singel: stoke - odds 3 - insats 5 u. VINST

bomben: arsenal, chelsea, newcastle, ntt. forhest, west ham - odds 8 - insats 5 u. VINST

Vinster: 3
Förluster: 8
Push: 2
BR: + 21 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-21, 11:58   #20
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Spelar bara en trippel idag till 1 units då jag inte hinner sätta mig in i matcherna utan spelar istället på sådant som jag har bra koll på och inte behöver analysera fram och tillbaka för att hitta något spel värde.

Trippel: birmingham X2, bolton vinner minst en av halvlekarna, milan vinst - odds 7 - insats 1 unit.

__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-21, 17:25   #21
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Trippel: birmingham X2, bolton vinner minst en av halvlekarna, milan vinst - odds 7 - insats 1 unit FÖRLUST

Vinster: 3
Förluster: 9
Push: 2
BR: + 20 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-22, 10:09   #22
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Måndagar är inte mycket att jubla över, men tycker mig ha hittat 2 pärlor som jag testar.

Englad league 2:

Rotherham - Shrewsbury

Shrewsbury +1 @ 1,72 - 4 units.

Rotherham har stt lite svajiga ut senaste tiden och fick bara 1-1 mot bottenlaget torqay i fredags. Man har 2 spelare skadade + 1 avstängd. Shrewsbury däremot får tillbaka spelare + att ett nyförvärv kanske kan komma till start. Inbördes möten talar för att Shrewsbury tar det. Spelar alltså shrewsbury + 1 till 1,7.

La liga:

Valencia - Getafe

Över 4 mål (insatsen tillbaka vid 4 mål) @ 5,1 - 1 unit.

Brukar bli målrikt när dessa lagen möts och hoppas på något liknande ikväll. Blir en tv-peng då matchen sänds på tv.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-22, 22:00   #23
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Shrewsbury +1 @ 1,72 - 4 units. VINST

spelade mycket bra hela matchen och borde ha avgjort i andra halvlek, men det kvittade denna gången, vinst iallfall.

Över 4 mål (insatsen tillbaka vid 4 mål) @ 5,1 - 1 unit FÖRLUST

hade inte de båda målvakterna stor spelat, framför allt getafes, så hade det mycket möjligt ha blivit en push på den, men inget man hänger läpp över. bra match var det iallfall.

Vinster: 4
Förluster: 10
Push: 2
BR: + 22 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-22, 22:17   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 30
Standard

bara Shrewsbury hade fixat det så hade jag plussat 70u cirka fast blev bara 4 u :/ aja nya tag imorn!
Djsmurfish är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-22, 22:20   #25
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

shrewsbury fixade det ju
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-22, 22:28   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 44
Sharp$: 30
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
shrewsbury fixade det ju

jo fast hade dem i en trippel rak 2:a också :P
Trippeln: Graaf , Shrewsbury, över 5.5 troja matchen.. 11.5 odds, satsat 200kr..

Sedan dubbel med : graaf och shrewsbury +1 3.5odds 200kr insats ..

så gick plus ändå
Djsmurfish är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-23, 07:21   #27
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

men då så
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-23, 16:10   #28
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

En mycket trevlig spelkväll väntar. Spelar en fyrling ikväll till 2 units för att om jag mot all förväntan förlorar denna så lägger jag mig på +20 units plankt i min BR. Hatar verkligen att ha ojämna tusental på spelkontot.

Olympiakos 0.0, +0,5

Tror inte det bara är att komma ner till en kokande gryta i grekland och plocka med sig 3 poäng i en CL åttondel, så Bordeaux lär det få svårt ikväll och 1X känns rättså säkert.

Stuttgart +1

Senast lagen möttes i Stuttgart vann Barcelona med 2-0. Ikväll är det andra förutsättningar och med lite tur så missar även Xavi och Alves matchen. Kvittar om zlatan spelar eller ej, bara fördel stuttgart om han får starta då han på något vis enligt mig lyckas förstöra barcas fina anfalls spel.

Manchester united, o2,5

Raka ettan ger för dåligt i odds och att spela på vinst med 2 mål eller mer säger magkänslan nej till. Spelar därför över 2,5 mål och hoppas att West Ham antingen läcker bakåt eller lyckas göra något frammåt.

Benfica u3,5

Benfica kan avansera på ett 0-0 resultat och om dom lyckas göra både första och andra målet så tror jag matchen kommer att dö ut och att Hertha Berlin MAX lyckas göra ett tröst mål i slutet. Under 3,5 är taget alla dar i veckan.

Odds 6,34 - Insats 2 units.

__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-23, 21:44   #29
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Odds 6,34 - Insats 2 units. - FÖRLUST

inte mycket att hänga läpp över, ända roliga var att äckel zlatan inte vann! 2/4 i fyrlingen satt iaf.

Vinster: 4
Förluster: 11
Push: 2
BR: + 20 units
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-02-23 klockan 21:53.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-02-23, 22:37   #30
 
Mr.Bettings avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 195
Sharp$: 0
Standard

Slänger ut morgondagens (24 februari) spel redan nu då dom redan är spelade

CSKA Moskva -1 @ 5,1 - 5 units

Sevilla har förlorat 2 av sina 3 senaste borta matcher och ska nu ner till ett kallt Ryssland och försöka spela boll. CSKA har 6 raka segrar i ryggen och öst in 18 mål frammåt. Precis som vanligt gäller det att vinna sinna hemma matcher när det är retur möten i CL och det är just det CSKA Moskva kommer att göra. Spelar på CSKA -1 vilket ger insatsen tillbaka vid vinst med 1 mål, men tror inte dom nöjer sig med det, ska vi säga 2-0.

Manchester City -1 @ 4,1 - 5 units

3:e gången gilt? Absolut! City saknar viktiga Petrov och Tevez inför omspelet mot Stoke, men tror inte det ska spela någon roll denna gången. Mancini kan bara vinna denna kalle anka cupp och efter att bara ha fått 1-1 de 2 senaste matcherna mot stoke så känner han pressen att fixa vinst och avancemang. Dom lär inte nöja sig med 1-0, men då Stoke lyckats bra tidigare mot City och är bra hemma så spelas även City -1 här.

WBA -2 @ 5,5 - 5 units

Reading som kämpar för överlevnad i Championship ska nu möta WBA på borta mark i omspelet i FA cuppen. Första mötet hos Reading slutade 2-2. Kollar man inbördes möten så har Reading aldrig slått WBA och WBA har slått Reading med 2 mål eller mer i 3 av deras 5 segrar mot Reding. I 4 av de 5 matcherna som slutat för seger för WBA så har man gjort 2 mål eller mer på stackars Reading. Känns som om dom kommer lyckas att göra minst 2 baljor även denna gången, men skulle inte bli förvånad om dom gör 3.

Inter - Chelsea U1 @ 6,5 - 2 units

Magkänslan säger att detta kan bli ett målsnålt möte som bara gynnar Chelsea. Chelseas Ancelotti vet hur man spelar försvars spel och tror han kan slå ut Inters anfall och sätta sig på planet nöjd och belåten med 0-0 i baggaget. Risken finns dock att Inter eller Chelsea lyckas hitta nätmaskerna och därför spelas det på U1 mål, insatsen tillbaka vid 1-0 eller 0-1 resultat. Känns säkert nu på förhand.


Fyrling: WBA, Aston Villa, Man City, Tottenham - Bolton O2,5 @ 10,6 - 3 units

Efter att ha spelat ovanstående spel så hade jag bara 3 units kvar av de pengarna som jag ligger plus på bankrullen med. Känner att jag lika gärna kan kosta på mig att kasta in dom i en fyrling som inte ser allt för tokig ut.
__________________
”Jag gjorde av med massor av pengar på sprit, brudar och snabba bilar – resten slösade jag bort.” - George Best

Senast redigerad av Mr.Betting den 2010-02-24 klockan 13:59.
Mr.Betting är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td