![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#106 |
![]()
15 hits i Padres-Brewers men endast 5 runs. Brewers hade 8 team LOB och ja.. Inga clutch hits for Milwaukee, kortfattat. De andra tre MLB-spelen gick dock in, samtliga med bra marginal / tidigt skede.
Spelstopp i Japan ar om endast tva timmar men har varit tvungen att vanta ut Pinnacles 1st 5 och RL. Vi far hoppas att det ar morgonstund har guld i mun om ni hinner med att rygga: Ogiltigt spel-ID: 961390 Ogiltigt spel-ID: 961418 Ogiltigt spel-ID: 961419 BOL! ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#107 |
![]()
Lite fade-material till lunch ocksa:
Ogiltigt spel-ID: 961420
![]() ![]() |
![]() |
#108 |
![]()
Katastrof i Japan. Vet faktiskt inte vad som hander, allt gar at fel hall. Fan.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#109 |
![]()
Tung dag igar, Pune hade guldlage (liveodds nere i under 1.10) for att sedan klappa igenom helt pa slutet och forlora med en ynka run. Cricket ar inte min grej i ar..
Har lagt upp tva MLB-spel i spreadsheetet, ett i den tidiga matchen och ett i de sena. Kommer eventuellt nagot till, aven Japan. Kommer bli mycket jobb i helgen (sittande vid dator) sa jag bor kunna komma med mer tankar och rekar de narmsta dagarna.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#110 |
![]()
Mycket jojo, det har gatt upp och ned. Dagens tidiga MLB-spel gick bada in med mycket marginal (8-0, 5-0) och har tva kvar infor natten:
Ogiltigt spel-ID: 965872 Ogiltigt spel-ID: 966231 Leake har inte alls sett kul ut och jag tror att McDonald kan ge sina lagkamrater en hyffsad chans att ha ledningen efter 5. Gillar Pirates chanser har. Norris ger jag inte mycket for, hans ERA ar hogt men borde vara annu hogre. Det blev aven ett (kanske kommer ytterligare nagot) NPB-spel som jag tycker kanns riktigt bra pa forhand. Har spelat nagra kronor extra pa det privat: Ogiltigt spel-ID: 966245 Fujioka starta for Marines och har varit bra i ar. Dock ar hans ERA precis under 3 och han slappte 3 ER i sin forra start och kontrollen verkade vara franvarande. Nishiguchi ar en av Lions samre pitchers. Marines leder PL och slar betydligt battre an medlet, Lions har efter en sub-200 borjan av sasongen vaknat till liv offensivt. Bada lagens tre senaste matcher har gatt over denna, inklusive dagens match. Tror och hoppas denna sitter med marginal. Ohotad vinst i dagens IPL-match ocksa, ett Royals som underdog knockade Punjab. Tror pa liknande resultat imorgon, ungefar av samma skal. Chennai hor inte hemma i mitten av tabellen och Mumbai har verkligen haft tur mot slutet. Forutom Malinga har man inte mycket som talar for sig och trots bortaplan tror jag att de regerande mastarna tar det har: Ogiltigt spel-ID: 965922
![]() ![]() |
![]() |
#111 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5) |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#112 |
![]()
Det gjorde du ratt i Shell. Fast jag hoppas att Chennai gar in, har droppat 11 punkter pa Pinnacle (vilket ar en hel del kan jag lova). Det blev trots allt 4-1 i MLB:n, vinst pa Reds och U4 i LAA-Jays (som jag lade till senare) och de tva tidiga. Cards blev krossade, no point in talking about that.
Att 1st 5 i MLB:n gar betydligt battre an snittat (dock litet sample size) kanske ar nagot som talar for att jag ar battre pa att tyda starters an bullpen. Efter 38 spel ar jag 21-12-5 med 121.5%. Kommer antagligen fortsatta att prioritera 1st 5 spel. Hursomhelst, ny dag imorgon, lycka till mina vanner!
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in." Senast redigerad av maddmax den 2012-05-06 klockan 05:17. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#113 |
![]()
4-1 efter 7 outs i Japan.
![]() Lagger till: Ogiltigt spel-ID: 966887 Tror spelet kommer sjunka, gillar bada pitchersen och det ser ut att komma blasa in. Kommer finnas flera fina 1st 5 om oddsen overanstammer hyffsat med fulltid sa jag aterkommer cirkus 16:00 med spel i spreadsheetet.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#114 |
![]()
Lite kort notis men det blev ett 1st 5 i Japan ocksa:
Ogiltigt spel-ID: 966889 Nemas forklaring, believe me. ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#115 |
![]()
Riktigt forbannad over att bada spelen i morse missade. Tredje spelet irad i cricketen jag forlorar med en run och inga balls. Kanske borde ge upp IPL vid det har laget men vi far se..
Har totalt fem spel i MLB idag (se sheetet), brukar inte ha sa mycket att halla reda pa men samtliga kanns bra. Det ar dessutom ingen Pro Yakyu imorgon sa.. Hursomhelst, far hoppas att MLB fortsatter att visa vagen. Lycka till idag allihopa, oavsett vad ni har pa kortet.
![]() ![]() |
![]() |
#116 |
![]()
Jaha, jag far val borja med att ursakta for bade dalig uppdatering och resultat. Jag har haft valdigt mycket att gora de senaste 10 dagarna eller sa och jag borjade misstanka att jag inte lade ner tillrackligt med tid pa spelen for att det skulle vara forsvarbart. En del av raset bestod av spel jag antagligen aldrig hade lagt om jag satt mig in battre, en del var bara ren otur. Hursomhelst, jag kommer fortsatta fran och med idag och det kommer endast bli baseball, atminstonde tills kassan aterstabiliserats lite.
Danke!
![]() ![]() |
![]() |
#117 |
![]()
Blev tre spel infor kvallen/natten:
Ogiltigt spel-ID: 983276 Dodgers moter Padres, och jag tror precis som O/U-linan antyder att vi kommer fa se en relativt snal match nar det galler runs. Capuano har efter en tuff forsta match (mot just Padres) sett ut som en av ligans battre pitchers. Han har t ex endast slappt 2 ER de senaste fyra starterna (27.2 IP) och 5-0 for sasongen med 2.06 ERA. Clayton Richards har haft det tuffare och ar 1-5 med 5.32 ERA (dock betydligt battre pa hemmaplan) och har fem raka forluster. Padres offensiv ar traditionsenligt kass och trots att Dodgers forlorade med 5-1 nu senast mot D-Backs ar man det battre laget. Mycket fint odds i mina ogon pa 1st 5 da Dodgers BP inte ar superstabil. Ogiltigt spel-ID: 983318 Under och skitungen Ubaldo gar inte ihop sager ni.. Mja, Jimenez har inte haft en bra start pa sin Indians-karriar men alla vet vad han gar for. Mot Texas sken han till ordentligt och trots en liten bump i gatan senast mot Red Sox tror jag han kan halla hyffsat tatt de forsta fem i dagens match. Hans siffror pa hemmaplan ar betydligt battre (typ 4 ERA battre) och idag kommer det blasa in mot dugout ganska hart. Mot en mycket svag Mariners offensiv som blev nollade igar tar jag mina chanser. Kungen bor kunna klara av Cleveland i fem. Pa det hela taget tror jag det kommer bli 2-3 runs som mest men koper en halv till 4. Ogiltigt spel-ID: 983314 Bud Norris ar en overskattad fetknopp som har lottat (Sharps nya inneord?) till sig mycket den har sasongen. Wolf sag bra ut senast och nu har Astros antligen borjat komma pa glidning och da ska inte Brewers vara underdogs har.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#118 |
![]()
1-2 i MLBn och 1-1 i Japan.
Tva spel i tidiga MLBn i spreadsheetet.
![]() ![]() |
![]() |
#119 |
![]()
Oddset på över i Red Sox-Orioles stiger jättemycket. Vet du varför?
![]() ![]() |
![]() |
#120 |
![]()
Vinden ser ut att ha mojnat lite, vet inte om det kan vara andringar i lineupsen (inget jag ser direkt dock). Jag hade forstas mycket hellre suttit pa O4.5..
![]() ![]() |
![]() |
|