Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-24, 19:43   #76

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tre MLB-spel infor natten:

Ogiltigt spel-ID: 947162

Ogiltigt spel-ID: 947163

Ogiltigt spel-ID: 947165

Japan-spel kommer eventuellt efter midnatt.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 03:26   #77

maddmaxs avatar

Standard

Blev hela sex spel infor morgondagen och helgen. Japan:

Ogiltigt spel-ID: 947721

Ogiltigt spel-ID: 947722

Ogiltigt spel-ID: 947723

Ett IPL:

Ogiltigt spel-ID: 947724

Tva golf:

Ogiltigt spel-ID: 947729

Ogiltigt spel-ID: 947730

Ska forsoka bli lite battre med att lagga till lite tankar de nasta dagarna. Tills dess, BOL!
Gammal 2012-04-25, 15:29   #78

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2238

Standard

Gäller golfspelen 72 hål eller 18?
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-25, 16:47   #79

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejmike Visa inlägg
Gäller golfspelen 72 hål eller 18?
72 hål i detta fall. Han har skrivit det i "info" (kanske han gjorde efter du frågat, vad vet jag). Bara du håller muspekarn över den lilla anteckningen på spelet.

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-26, 00:17   #80

maddmaxs avatar

Standard

Jahapp, tva voidade spel p.g.a. regn.

Blir tre till spel infor morgondagens Japan. Tankte ga igenom varje spel kort da det varit daligt med tankar har den senaste tiden:

Ogiltigt spel-ID: 949307

Yokohama brukar ses som det samsta laget i ligan (sarskilt innan Seibu borjade sin fard nerat) men i ar har aven Giants sett valdigt tafatta ut. BayStars ar 6-12-1 vilket ar alldeles for daligt men Giants ar 6-13-1, om an samre. Ser man till helheten ar Yomiuri det battre laget, det tror jag ingen kan anse diskutabelt men infor morgondagens match ar de valdigt stora favoriter. Dennis Houlton startar for Giants med 0-2 och 4.41 ERA. Han gjorde fem hyffsade innings senast mot Dragons men har definitivt inte overtygat. Kentaro Takasaki skickas fram av BayStars, 0-1 med 2.60 ERA. Takasaki hade en mycket tuff start senast mot heta Carp men har tidigare spelat riktigt bra. Motstandet imorgon ar betydligt samre. BayStars forlorade med 3-11 senast (mot Tigers) men hade innan dess tva raka vinster. Kan offensiven komma igang bor de ha en arlig chans har och 2.72 ar 20-25 punkter for hogt.

Ogiltigt spel-ID: 949309

Linorna ar valdigt laga i NPB efter den nya bollen introducerades forra aret. Det finns mycket statistik pa detta men nar linorna ligger pa 4.5 och det ar ett par lag som slapper mycket maste jag bita. Detta bettet spelades aven imorse (da med andra pitchers) men regnades bort. Rakuten har ett lag-ERA pa 3.16, dagens pitcher ar Manabu Mima som inte gjort en inning annu. Har under tidigare ar spelat som reliever (3.08 ERA - 2011) och gor vad jag vet sin forsta start i NPB. Nerver och dalig bullpen gor att jag tror att Eagles slapper minst 2-3. ORIX har ett lag-ERA pa 3.55, Evan MacLane ar 2-1 och 3.15. Han slappte 5 ER pa 5.1 IP senast i en forlust mot Fighters. Jag hade aven overvagt spel vid en lina pa 5 och darfor kanns detta som ett mycket intressant spel pa forhand.

Ogiltigt spel-ID: 949311

HANSHIN kan ha hittat tillbaka till vinstmakeriet igen efter att ha tappat en del mark mot just Swallows och Dragons. Fem matcher har redan spelats mellan dessa tva och HANSHIN har tre vinster, Hiroshima en och en match slutade oavgjort. Imorse vann Tigers med 5-0. Yuya Ando startar for HANSHIN med 2-0 och 1.89 ERA. Ando startade i 1-1 matchen mot Carp och gjorde 6 fina IP med 1 ER och endast 2 hits. Imorgon lar de lata honom pitcha langre och jag hoppas han fortsatter pa samma satt. Bryan Bullington kor for Hiroshima, 1-3 och 3.52 ERA. Gjorde en bra match mot Dragons senast (7 IP, 1 ER) men det blev anda forlust. Pa det hela taget kanns HANSHIN som det storre laget, med hemmaplan, battre pitcher och betydligt starkare offensiv (man leder CL i HRs och har 27 punkter hogre BA an dagens motstandare).

Sa, det blev nagra rader iallafall. Lycka till om ni ryggar!
Gammal 2012-04-26, 03:45   #81

maddmaxs avatar

Standard

Ar envis nar det galler cricketen och lagger aven till:

Ogiltigt spel-ID: 949501

Pune orkade inte med Delhi i forra matchen men faktum ar att man ar 4-4 efter atta spelade matcher och ar nu endast ett poang bakom RCB och 4:e platsen. Deccan ligger efter sex matcher hopplost sist med 0-5 (och en delad poang efter washout). Dale Steyn ar den enda spelaren som haller upp laget och pa bortaplan mot Pune som har mycket att spela for tycker jag det ser morkt ut for Chargers. Sade till mig sjalv imorse att 1.70 skulle vara spelbart, darfor tar jag garna 1.75.
Gammal 2012-04-26, 16:30   #82

maddmaxs avatar

Standard

Jaha, Yokohama blev helt overkorda av Giants och Takasaki valkomnades tillbaka till verkligheten. Som tur var gick bada de andra spelen in, over 4.5 satt komfortabelt (4-5 slutresultat) och Tigers lyckades avgora en 0-0 match i 10:e.

NPB har vilodag imorgon men infor kvallen/natten/morgondagen har jag tre spel:

Ogiltigt spel-ID: 950046

Ogiltigt spel-ID: 950048

Ogiltigt spel-ID: 950068

Nej, nu ska jag satta mig framfor TV:n och se lite cricket. Pa aterseende.
Gammal 2012-04-27, 20:14   #83

maddmaxs avatar

Standard

Mycket upp och ner, lite otur med Mets igar efter tidig ledning och 5-3 i hits och anda slapper man tva skitruns och det blir forlust i 1st 5. Sen vinner man hela matchen for att stro salt i saren. Fyra av de fem senaste 1st5 forlusterna har laget jag spelat vunnit.

Forsta golfspelet kommer bli vinst om inte projected cut andras (haller tummarna), i det andra kommer bada spela med Charley slappte sju slag idag (ledde med 3 infor dagens runda). IPL gick precis in, Delhi spelade fantastisk cricket (lagger upp hojdpunkterna har senare).

Lade tre MLB-spel i spreadsheetet tidigt imorse:

Ogiltigt spel-ID: 951026

Ogiltigt spel-ID: 951027

Ogiltigt spel-ID: 951028

Eventuellt nagot NPB-spel pa gang for lordagen.
Gammal 2012-04-27, 21:58   #84

maddmaxs avatar

Standard

2012-04-28 Hiroshima Toyo Carp - Tokyo Yakult Swallows (NPB)

Datum: 2012-04-28
Tid: 06:30
Sport: Baseball
Land: Japan
Liga: NPB
Match: Hiroshima Toyo Carp - Tokyo Yakult Swallows
Period: ft

Spel: Tokyo Yakult Swallows ML
Insats: 1.00
Odds: 1.847
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Tokyo Yakult Swallows leder nagot ovantat Central League efter 22 matcher med 13-7-2. Offensiven ar med japanska matt inte dalig, Swallows slar .245 och har 10 HRs (delad ledning i CL). Dock ar man bara 10 runs+ totalt. Idag startar man Katsuki Akagawa som har kommit upp i 28.1 IP pa fyra matcher, 2-1 och 0.95 ERA. Akagawa pitchade forra matchen 9 IP utan att slappa en run, forsta shutouten for aret for Yakult.

Hiroshima ligger pa 4:e plats i CL med 10-11-2 och ar alltsa 3.5 matcher bakom Yakult. Framst ar det offensiven som sett blek ut, man slar .206 vilket ar nast samst i hela NPB. Yuya Fukui ar forsta pitchern ut och han ar 1-1 efter tre starter (17 IP) med 3.18 ERA. Fukui har slappt 2 HRs redan (flest av lagets pitchers) och trots att han har en hyffsad put-out-pitch sa har kontrollen inte infunnit sig annu, 17 K / 11 BB.

Akagawa pitchade i den senaste matchen lagen mottes, det blev 7 IP utan nagon slappt run och Yakult vann med 1-0. Det var andra matchen mellan Yakult och Hiroshima den har sasongen, forsta vann Yakult med 10-1.

Carp kommer in efter att ha forlorat fem av de senaste matcherna, och om man bortser fran en sweep mot bottenlaget BayStars forra veckan har man 1-9-1 mot slutet. Yakults form ar motsatt, 8-2-1 sedan den 14:e.

Bortaplan till trots, Yakult bor ha stora chanser att vinna har mot en slumpande offensiv. Kanns som lordagens basta spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+1), Soap (+2)
Gammal 2012-04-27, 22:22   #85

maddmaxs avatar

Standard

Lite highlights fran Daredevils inning under morgonens IPL-match:
http://www.youtube.com/watch?v=5sUROhMJZRc&feature=plcp
Jayawedene, Sehwag och Pietersen hade nagra fantastiska overs. Cricket at it's best!
Gammal 2012-04-28, 21:57   #86

maddmaxs avatar

Standard

Ingen rolig natt alls, tycker det var en del otur sarskilt i Toronto-matchen. 4 runs i de sista tva inningsen efter att Romero pitchat riktigt bra. Japan fortsatter dock att ga som taget, bade reken och det andra spelet gick in.

Har lagt in sex spel i spreadsheetet infor natten och morgonen, 2 MLB och 4 NPB. Kan eventuellt komma ett HCP-spel i Japan men det kanns sadar att spela pa nastan alla matcher.
Gammal 2012-04-29, 00:58   #87

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Go NPB, cricketen kommer tillbaka tids nog!
Gammal 2012-04-29, 17:42   #88

maddmaxs avatar

Standard

0-4 i Japan, kanns fanimig inte klokt. Borde nog skriva detta i avreageringstraden men i de matcherna blev det 15, 10, 10 och 14 hits respektive. Snittet i Japan ar 2.13 hits per run sa att inte ett spel gick in ar.. Ja.

Verkar vara betydligt svarare an jag trott att halla sig over +/- strecket detta aret.
Gammal 2012-04-29, 18:23   #89

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
0-4 i Japan, kanns fanimig inte klokt. Borde nog skriva detta i avreageringstraden men i de matcherna blev det 15, 10, 10 och 14 hits respektive. Snittet i Japan ar 2.13 hits per run sa att inte ett spel gick in ar.. Ja.

Verkar vara betydligt svarare an jag trott att halla sig over +/- strecket detta aret.
Baseball verkar överlag av någon anledning vara svårt att plussa på, det är mitt intryck i alla fall. På det här forumet har jag nog inte sett en enda person med ROI över 102 - 103 % från basebollspel (då pratar jag inte Gunnar som satt 5 i rad och totalt spelat 6 spel, utan folk som har 200+ spel).
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-29, 20:30   #90
O12

O12s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3900

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Håller med föregående talare, upplever det likadant, men ser fram emot den första som klarar av det!

Bol!
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td