Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-05, 19:41   #16

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Sitter och kollar på matchen, men förstår inte riktigt vad "wickets" har för betydelse? Skulle KKR vinna på 97-9 mot 96-2?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-05, 21:08   #17

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kolkata brande manga chanser i sina 12 overs men lyckades anda se skapliga ut fram till Delhis 9:e. Da brot helvetet los (Pathan tre 6's) och forlusten var ett faktum.

Blue Jays och Romero ser inte battre ut heller sa den blir nog ingen lysande start pa denna sasongen (varken for laget eller mig). Golfen ser lite battre ut dock.

Slanger med storsta sannolikhet upp ett spel om ett par timmar rorande morgondagens IPL.
Gammal 2012-04-05, 21:39   #18

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Nordicbet rättar min, som tur är, som push. Är wickets bara till för att ta bort deras batters?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-05, 23:16   #19

Soaps avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Har endast spelat IPL en sasong. Det ar tyvarr inte sarskilt manga matcher (forra aret 14 matcher var exklusive slutspel) men det slutade pa plus iallafall.
Ok, inte så myket att falla tillbaka på kanske. Tycker ändå att dina rekar är så pass föredömligt välskrivna att man får en hum om ifall du verkar vara ute och cykla eller ej med dina resonemang. Hoppas kneget tillåter dig och din fritid att reka regelbundet under säsongen i år
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 00:30   #20

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Nordicbet rättar min, som tur är, som push. Är wickets bara till för att ta bort deras batters?
Ja, skont att det blev pengarna tillbaka dar. Funkar tyvarr ej sa Pinnacle. Ja, wickets ar for att ta bort batters. Varje lag har dock endast 10 spelare och minst tva maste kunna spela.
Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Ok, inte så myket att falla tillbaka på kanske. Tycker ändå att dina rekar är så pass föredömligt välskrivna att man får en hum om ifall du verkar vara ute och cykla eller ej med dina resonemang. Hoppas kneget tillåter dig och din fritid att reka regelbundet under säsongen i år
Tackar for de vanliga orden. Ska forsoka mitt basta.

Det blir ingen rek men val ett spel (biter naglar och tittar pa Blue Jays):

Ogiltigt spel-ID: 909041

Kommande spel ska komma med lite analysis hoppas jag. Val mott imorgon.
Gammal 2012-04-06, 06:37   #21

maddmaxs avatar

Standard

Har gatt igenom morgondagens H2H och tycker an en gang att Adam Scott far for mycket respekt:

Ogiltigt spel-ID: 909092

Kaymer och Scott gar ut i samma boll och darfor bor inte vind och vader paverka detta spel. Kaymer spelade valdigt ojamnt men klarade tillslut att komma in pa par. Det blev fem birdies och fem boogies. Kaymer sag dock riktigt vass ut till och fran och enkla misstag hindrade honom fran en minusscore. Scott slutade pa +3 och hade stora problem. Som jag var inne pa i reken mellan Mahan och Scott sa har han problem med precision och som Augusta spelas fortillfallet sa ar det definitivt viktigt att landa pa fairway.

Spel pa 18 hal ar alltid lite av en coinflip men jag skulle nog foredra Kaymer vid en sadan och darfor kanns 2.22 som varde.
Gammal 2012-04-06, 12:12   #22

Grnvits avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

Citat:
Har gatt igenom morgondagens H2H och tycker an en gang att Adam Scott far for mycket respekt:

Ogiltigt spel-ID: 909092

Kaymer och Scott gar ut i samma boll och darfor bor inte vind och vader paverka detta spel. Kaymer spelade valdigt ojamnt men klarade tillslut att komma in pa par. Det blev fem birdies och fem boogies. Kaymer sag dock riktigt vass ut till och fran och enkla misstag hindrade honom fran en minusscore. Scott slutade pa +3 och hade stora problem. Som jag var inne pa i reken mellan Mahan och Scott sa har han problem med precision och som Augusta spelas fortillfallet sa ar det definitivt viktigt att landa pa fairway.

Spel pa 18 hal ar alltid lite av en coinflip men jag skulle nog foredra Kaymer vid en sadan och darfor kanns 2.22 som varde.
Snyggt spelat! Har droppat till 2.04. Håller med dig att många H2H's på en runda är en coinflip. Gillar även Stenson mot Woodland till 2.20. Woodland landade på +1 och Stenson på -1 men Woodland hålls ändå som fav. Heja svenskarna!

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 17:05   #23

maddmaxs avatar

Standard

Ja, vi far val se vad som hander. Mahan borjar med en tidig boogey vilket inte ar bra for langtidsspelet men han ar fortfarande tva slag fore Scott.

En uppdatering i IPL-spelet. Det ar halvttid nu och det har varit en fantastiskt rolig match att kolla pa. Rajasthan forlorade coin-toss och har alltsa svingat nu. Det blev 191/4, med flera hojdpunkter. Ajinkya Rahane nadde 98 runs innan han missade helt, tva futtiga runs fran sin forsta T20 century. Och han gjorde det verkligen med stil, 16 fours och endast en 6. Kevon Cooper gjorde debut i IPL, dock endast 3 balls pa slutet. Startade med en sexa, sen en fyra for att avsluta med en single.

Liveoddsen star i runt 1.50 just nu och jag kanske skulle satta dom annu lite lagre sa. Jag tycker det ser bra ut i halvtid. Hall tummarna.
Gammal 2012-04-06, 19:09   #24

maddmaxs avatar

Standard

IPL gick in med bred marginal men Kaymer har kraschat helt samtidigt som Scott spelar battre. Hoppas bara Mahan kan klara Scott i langden.
Gammal 2012-04-06, 19:10   #25

maddmaxs avatar

Standard

2012-04-07 Houston Astros - Colorado Rockies (MLB)

Datum: 2012-04-07
Tid: 01:05
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Houston Astros - Colorado Rockies
Period: ft

Spel: Colorado Rockies ML
Insats: 1.00
Odds: 1.847
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Att spela pa motstandarlaget i en home-opener kan kannas lite tufft ibland. Har kan jag dock inte lata bli da jag tycker mig se en intressant matchup mellan Wandy Rodriguez and Jeremy Guthrie. Vi borjar med Rockies som sag hyffsade ut under forsasongen. Med 17-15 var man fjarde basta lag i National League, 2.5 matcher bakom Cardinals. Offensiven sag inte fantastisk ut (.275 i team-BA) men det finns potential som vi alla vet. Colorado ar ett offensivt lag med flera spelare. Dagens uppstallning ar inte ute annu men jag tror Tulowitzki kommer spela och aven om sa inte ar fallet ar Rockies det battre laget. Jeremy Guthrie kommer till Rockies efter fem sasonger i Baltimore, dar det gatt upp och ner. Han har sett hyffsad ut under forsasongen och jag tror pa honom ikvall. De flesta av Astros spelare har aldrig sett honom, eller endast ett handfull ganger, och i sin enda match mot Astros sa lyste han som en stjarna. Tidigt pa sasongen och Guthrie lar ha fordel.

Astros kommer till dagens match med 14-17 i bagaget fran ST. Offensiven sag minst sagt medioker ut under varen, man ar mer an 20 punkter bakom Rockies i BA (och da kanns anda inte Colorado som mer an medel) och man hade svart att fa folk runt baserna. Dagens lineup ser inte heller farlig ut, Schafer (som dessutom inte ar 100% hel) och Lee ar de enda storre namnen i mina ogon och manga av spelarna som var backups for ett par ar sedan har nu ordinarie platser. Om detta ar p g a de har utvecklats later jag vara osagt men jag tror Guthrie hade kunnat ha en svarare uppgift framfor sig. Wandy Rodriguez har haft en tuff var men satts anda in som nummer ett i deras rotation. Han har ett par-tre riktigt bra sasonger bakom sig, men 7.29 ERA under ST ar inte lovande och det kanns som nagot spokar.

Det som talar emot spelet ar forstas Houstons hemmaplan. Att Wandy ar en leftie ar heller ingen fordel for Rockies, det brukar sagas att pitchers har en liten fordel under de forsta veckorna av sasongen och lefties kanske an mer. Dock har Colorado sett en del av Rodriguez och han har 4.43 ERA med .292 BAA i dessa matcher.

Varderar Rockies chanser till runt 60%.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-06, 19:58   #26

maddmaxs avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 910365

Oddset sjonk 7 punkter efter jag spelat sa det blir ingen rek. Om oddset skulle rora pa sig uppat igen tycker jag det kan vara vart en slant.

Skulle saga att det finns varde i allt over 1.73-1.74. Skulle bli forvanad om Bangalore inte tar det har.
Gammal 2012-04-07, 02:31   #27

maddmaxs avatar

Standard

Ogiltigt spel-ID: 910898

Fortsatter aven pa det paborjade sparet. Aven om vi bortser fran att Ubaldo Jimenez ar en bortskamd snorunge som fortfarande bor hos sina foraldrar sa har han sett ruggigt off under varen (7+ ERA). Hans fuling mot Tulo tror jag inte hjalpte, han ar inte mogen nog att klara av sadant. Toronto var betydligt battre i forsta matchen efter Masterson gatt ut och nu kommer man fortsatta anga pa. Blue Jays var tvungna att spela BP langre men man fick precis det man ville och behovde inte anvanda fler spelare an Indians. Indians bor inte vara favoriter har, det ar en 45-55 matchup.
Gammal 2012-04-07, 15:34   #28

maddmaxs avatar

Standard

Bangalore klarade av Delhi relativt enkelt, 20 runs marginal blev det. Deccan spelar nu emot CSK, hade satt 1.63 som minimum for spel och Pinnacle hojde till 1.64 med 10 minuter kvar till matchstart. Kanns lite snopet att man missade den.

Men men, boken ar pa plus for forsta gangen!
Gammal 2012-04-07, 15:40   #29

Strategs avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 584
Standard

Citat:
Bangalore klarade av Delhi relativt enkelt, 20 runs marginal blev det. Deccan spelar nu emot CSK, hade satt 1.63 som minimum for spel och Pinnacle hojde till 1.64 med 10 minuter kvar till matchstart. Kanns lite snopet att man missade den.

Men men, boken ar pa plus for forsta gangen!

Chennai står i 1.66 på Bet365 för tillfället. Är livespel intressant eller blir det till att avstå för dig (och för oss)?

Uppskattar dina spel och din speldagbok, kul att du är igång igen!
Strateg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-07, 15:44   #30

maddmaxs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strateg Visa inlägg
Chennai står i 1.66 på Bet365 för tillfället. Är livespel intressant eller blir det till att avstå för dig (och för oss)?

Uppskattar dina spel och din speldagbok, kul att du är igång igen!
Nej, inte intressant. Livespel pa cricket kan vara mycket lukrativt da det svanger ordentligt men man maste kolla pa matchen. Ser att CSK har fatt en tuff start sa jag skulle avboja.

Tack! Forhoppningsvis kommer den fortsatta hela aret.

td