Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-30, 06:29   #136

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2012-11-30 Harlequins - Worcester Warriors (Aviva Premiership)

Datum: 2012-11-30
Tid: 20:45
Sport: Rugby Union
Land: Storbritannien
Liga: Aviva Premiership
Match: Harlequins - Worcester Warriors
Period: ft

Spel: Worcester Warriors +10.5
Insats: 1.00
Odds: 1.962
Bolag: PinnacleSports

Motivering:
Aviva Premiership ar hogsta ligan i engelska rugby union. Leder arets omgang gor London-laget Harlequins efter 6-0-3 under de forsta manaderna av sasongen. Harlequins tog aven hem forra arets masterskap och hoppas sakert att gora samma sak i ar. Worcester ligger pa nionde plats just nu. Man har 3-1-5 att visa efter arets inledning. Med detta i atanke kanske 11-poang vinst for Harlequin later vettigt, men som mycket annat finns det tva sidor av myntet.

Harlequins kommer till dagens match med en 21-18 forlust mot Bath senast. Det var tufft, man hade chansen att dra ifran i toppen men misslyckades. Faktum ar att laget inte overtygat alls i ligan efter sina fyra raka vinster man inledde sasongen med. Sen dess har resultaten sett ut sa har:

30/9 Harlequins 16 - 18 Saracens
6/10 Exeter Cheifs 42 - 28 Harlequins
28/10 London Irish 28 - 31 Harlequins
3/11 Harlequins 28 - 25 Gloucester Rugby
23/11 Bath Rugby 21 - 18 Harlequins

Det har alltsa bara blivit tva vinster de senaste fem ligamatcherna och bada dessa har endast varit med tre poangs marginal. Vinsten borta mot London Irish ar ocksa mot ett av ligans absolut samsta lag. Totalt for sasongen sa gor Harlequins 13 poang for varje 10 man slapper in, men de senaste fem har det varit betydligt mer an sa. Det bor dock sagas att man aven spelat ett flertal andra matcher under sasongen (ej ligamatcher) men man har inte vunnit med tvasiffrigt sedan i borjan av oktober.

Harlequins har 181-184 poang i +/-, och man spelar valdigt bra defensivt. Senast vann man hemma mot ligatvaan Saracens med 12-3. Man har tre segrar de senaste fem och jag tror att aven om man inte bor vara favoriter har kan det bli en mycket jamn match. De tre senaste matcherna lagen emellan ser ut sa har:

18/2 (2012) Harlequins 16 - 14 Worcester Warriors
24/9 (2011) Worcester Warriors 15 - 17 Harlequins
6/3 (2010) Harlequins 14 - 11 Worcester Warriors

Aven en av huvudkuggarna i Quins, George Robson, tror att det blir en jamn och hard match och hans kommentar visar i vilket riktning Worcester ror sig:
"They have some good ball carriers and aren't the side they used to be where they weren't able to get results away from home - they have been playing some good rugby."

Ceri Jones, som tidigare spelat i Harlequins lar aven kunna ge sina nya lagkamrater tips om hur bast gora motstand i London. Jag tror det kommer bli en tuff match och har svart att se det bli over 40 poang totalt. Det betyder att Worcester antagligen bara behover fa ihop 10-15 poang for att tacka linan och pa det sattet man fort runt bollen de senaste matcherna ar jag hoppfull. Go Warriors!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+1), gustn (+3)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-30, 23:45   #137

maddmaxs avatar

Standard

Reken satt med bra marginal, matchen utvecklades ungefar som jag tippat.

Har fyra spel infor natten:

Ogiltigt spel-ID: 1323347

Ogiltigt spel-ID: 1324235

Ogiltigt spel-ID: 1324387

Ogiltigt spel-ID: 1324384

Och sa forstas Australien imorgon ocksa. Atminstonde en lean i Aviva-matcherna imorgon, aterkommer med ett spel dar om nagra timmar.
Gammal 2012-12-01, 17:36   #138

maddmaxs avatar

Standard

Kanns lite tungt just nu, Timberwolves forlorade 1Q spelet med 1 poang och hade en boll som rullade runt, runt, runt korgen med 20 sekunder kvar. Over i NBA:t missade med en halv poang, Kent State blev push efter att ha fumblat bollen i redzone i andra OT, och nu precis missade Australien matchen sista spark som hade gett dom tva poang till (nu missade bettet med en halv poang).

Gah.
Gammal 2012-12-01, 21:39   #139

maddmaxs avatar

Standard

Annu en forlust i OT, helt sjukt hur UCF kan sabba en sadan ledning och aven missa en XP och fa ett FG blockerat. Kul..
Gammal 2012-12-01, 21:43   #140

Shell Peppes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Efter mörker kommer solsken
Trevligt att se dig aktiv igen.
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-01, 22:00   #141

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2181

Standard

Det vänder snart, kul att du är aktiv igen
the chef är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-02, 20:31   #142

maddmaxs avatar

Standard

Tack grabbar.

Ja, absolut. Det ar svart ibland att komma ihag att det ar ett maraton. Att vara nara att vinna bor ju i langden lona sig sa jag borde val vara glad. Igar lade jag ett riktigt daligt spel (i cricketen) och da kanns det pa nagot satt lattare att ta en forlust.

Hursomhelst, see you at the bookies!
Gammal 2012-12-03, 16:47   #143

maddmaxs avatar

Standard

En lite svajjig helg om man ser till spelandet. NFL fortsatter att ga bra, det blev 5-1 for den har omgangen. Ett par skitspel och ett par stolpe ut, NBA-statistiken har fatt sig en torn. Men men, det far bli nya tag. Jag spelade over i Toronto-matchen tidigt igarkvall och dar har linan stigit 2.5 poang med samma odds. Det blir aven tva spel, aven dessa over, i collegebasketen:

Ogiltigt spel-ID: 1329273

Ogiltigt spel-ID: 1329275

Bada matcherna fortjanar nagra poang hogre, Cuse kommer satta tempot och lar pa egen hand gora 70+, jag tror Eastern Michigan kan folja med ganska bra. Syracuses defensiv har inte mott nagra riktiga storlag (inte for att Eastern ar det) men har anda slappt ganska generost med poang i de tidigare matcherna. Endast en av hemmalagets fem matcher den har sasongen har gatt under denna linan.
USC och Nebraska kommer bli en jamn match, forvantar mig mycket freethrows i andra. Kommer man upp i 60 FGA var bor denna sakerligen komma upp i 130+.
Gammal 2012-12-04, 18:04   #144

maddmaxs avatar

Standard

Det blev 3-1 for natten och en behovlig vinst. NCAA gackar mig fortfarande en del tyvarr, men vad ska man gora nar de inte kan fa in 5 poang pa matchens sista 2:40 (och bonus). Det har blivit fyra spel infor natten hittills, kan komma annu ett senare.

NBA-spelen lade jag tidigt:

Ogiltigt spel-ID: 1330251

Ogiltigt spel-ID: 1330252

Tva NCAA-spel som forhoppningsvis gor motsatsen:

Ogiltigt spel-ID: 1330972

Ogiltigt spel-ID: 1330981

Inget utforligt nu, jobbar pa att fa ner mer text till helgens sammanstotningar. Lycka till i veckan.
Gammal 2012-12-05, 18:08   #145

maddmaxs avatar

Standard

Det blev 3-2 igarkvall vilket atminstonde gav vinst. Jag kommer fortsatta att lagga spel med hyffsat hog frekvens sa lange jag kanner att det ger plus och sa lange jag hittar objekt jag ar intresserad av. Infor kvallen har jag redan fyra spel, och har ogonen pa ett par intressanta till. Aterkommer med lite motiveringar om basketen senare nar jag bestamt mig om samtliga spel men har kommer lite om sasongens forsta hockey-spel:

Ogiltigt spel-ID: 1331451

GRG kommer in ligger tvaa i Western Conference's MidWest och har chansen idag att ta ledningen da man har tva farre spelade matcher och endast ar en poang bakom Rockford. De senaste tio matcherna har man plockat ut 8 vinster under ordinarie tid, vilket ar betydligt battre an nar hur man borjade sasongen (3-4-1). Peoria ligger sist och har tva raka forluster i ordinarie, en OT-forlust innan detta. GRG har inte tappat mer an par spelare under sasongen (bada dessa efter tre matcher) och leds av svensken (och Halmstad-fodde!) Gustav Nyquist med 19 poang. Griffins ar nastan uteslutande icke-amerikaner (antagligen for att det ar sa nara till gransen) och det aterfinns flertalet svenskar, slovaker och tjecker forutom kanadensarna. Manga har spelat tillsammans i mer an ett ar, vilket skiljer sig fran Peorias uppstallning (atminstonde icke-amerikanerna). Jag tycker att dubbla pengarna for vinst kanns rimligt har.
Gammal 2012-12-06, 00:30   #146

maddmaxs avatar

Standard

Det blev en jakla massa basketspel infor kvallen. Brukar oftast inte vilja ha sa har manga igang men eftersom det ar sa manga matcher som spelas idag tror jag mig ha varde i dessa:

Ogiltigt spel-ID: 1332933

Ogiltigt spel-ID: 1332911

Ogiltigt spel-ID: 1331823

Ogiltigt spel-ID: 1332921

Ogiltigt spel-ID: 1331742

Ogiltigt spel-ID: 1332393

Lycka till om ni ryggar nagot av dom!
Gammal 2012-12-06, 06:50   #147

maddmaxs avatar

Standard

Riktigt bra kvall med 5-2 och +2.78 units. 3-0 pa collegebasketen och jag kommer fortsatta leta spel dar, aven om jag ligger i roda siffror just nu. Samtliga spel satt med marginal (6, 13 och 17 poang mer an linan) och aven de flesta leans gick in.

Imorgon ar det TNF och ett par matcher i NBA. Har gatt over det smatt, det lar bli nagra spel iallafall. Nu blir det daremot en ol.
Gammal 2012-12-06, 10:09   #148

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Standard

Ryggade dig i Magic-matchen, Lazlo hade ju dessutom samma idé.

Timberwolves hann jag lira (1Q) innan du postade eftersom du lärt mig att de är grymma i 1:a quartern

Hänger normalt sett inte med i NBA, men följer dina och Lazlos spel med intresse. Keep ut the good work!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-06, 18:34   #149

maddmaxs avatar

Standard

Ja, BroderH, Minnesota 1Q brukar vara intressant men man maste vaga in samma saker som i andra spel. Har en kansla av att de kommer vara favoriter imorgon men vi far se.

Pa schemat idag har vi forst och framst:

Ogiltigt spel-ID: 1333975

Worcester tar emot ett gang grodor fran Top 14, franska forstaligan. Worcester ar ett av Englands starkaste lag defensivt och det kommer bli en hard fysisk match. Det som dock skiljer arets Warriors fran de senaste tva arens uppstallningar ar formagan att flytta bollen framat. Detta sag vi mot Harlequins senast da de chockoppnade. Laget har verkligen en solid grund att sta pa och jag tror att man bor kunna ta det har med atminstonde en kick nu nar man startar sitt absolut basta manskap. Jag har inte lika bra koll pa franska ligan men Perpignan ligger pa attonde plats och har haft det svart mot lag som tidigare statt upp klent mot engelska lag.

Infor kvallen har jag aven valt att spela:

Ogiltigt spel-ID: 1334006

Miami ar inget bra lag i forsta halvan av matcherna och jag tror att Knicks t o m kan vinna andra quartern SU. Forsta ar jag inte lika saker pa men pa det hela taget kanns 4.5 poang val generost. Knicks spelade hart igar och kan nog trottas av i andra, sarskilt mot ett Heat som kommer med en dags vila.

Hade aven planer pa ett halvtidsspel i collegebasketen men matchen jag vill spela pa har inte odds dar annu. Vi far se vad som hander.

Sist men inte minst, imorgon borjar Australiens T20. Ligan kallas Big Bash League och vi kommer fa se ett intressant derby i oppningsmatchen, Renegades mot Stars i Melbourne. Stars har Malinga och i en ny sasong med sega batsmen kan han nog plocka med sig nagra wickets imorgonbitti. Detta till trots, Samuels skrev i slutet av oktober pa for Renegades och offensivt haller jag laget ett snapp battre. Oddsen ar i mina ogon alldeles for snalla mot Stars och jag maste testa Renegades:

Ogiltigt spel-ID: 1333964

PLAY BALL!
Gammal 2012-12-07, 05:12   #150

maddmaxs avatar

Standard

Jahapp, Worcester vann men inte med mer an en poang. Lite snopligt da de ledde med 16-5 med 10 sekunder kvar av forsta halvlek och sedan hade var mindre an en halvmeter ifran ett try pa slutet.

Knicks gjorde sitt jobb och vann SU tillslut (vann aven 2Q SU som jag trodde). Det ar basket och cricket pa schemat under morgon och eftermiddag. Till kvall och natt har jag redan spanat in en del intressanta objekt. Det kommer bli mer an ett par spel over den har helgen och jag hoppas pa bra utdelning. BOL!

td