|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-04-04, 00:32 | #1 |
maddmax - MMXII and counting (Blandat)
Hej,
En del här vet redan vem jag är men tänkte ge en kort presentation. Närmar mig 30 år (obehagligt att tänka på men har en bit kvar som tur är), studerar och arbetar som forskningassistent vid ett amerikanskt universitet. Har hållit på med betting till och från de senaste 7-8 åren, främst baseball. Det har blivit en del avbrott och uppehåll (iallafall från publika forum) men ska försöka vara mer pålitlig nu då allt runtomkring tillåter. Under de närmaste månaderna kommer jag fokusera på baseball, golf och cricket. Jag har valt att starta en ny dagbok och spreadsheet, främst för att samla allt på ett ställe men även för att göra det enklare för mig själv då jag ändrat insatsnivå både från tidigare år och från försäsongen. Samtliga tidigare spreadsheets finns dock inför allmän beskådan under min profil. Hursomhelst, jag har inga direkta regler för tråden, ställ gärna frågor om ni vill, kommentarer (hurrarop som förolämpningar) är också välkomna. väl mött / maddmax
2012-04-04, 00:38 | #2 |
Franzen Buttboy
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064Björnens NHL(inaktivt) Stats: 415 - 384 - 0 ROI: 103.42% Vinstprocent: 51.94% |
Lycka till. Spelar även jag på MLB, hoppas på en bra säsong! Intressant med Golf med.
|
2012-04-04, 01:26 | #3 |
Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 3531Ishockey 14/15 Stats: 245 - 251 - 57 ROI: 107.00% Vinstprocent: 49.40% |
Förväntar mig spel på US Masters! Lycka till!
2012-04-04, 06:45 | #4 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Trevligt att se dig Max
Hoppas på många Pro Yakyu bets nu när säsongen kickat igång. Best of luck.. |
2012-04-04, 19:40 | #5 |